Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Dennis Abrahams schreef:In bulletin 03-2011 op de KNAF-site staat letterlijk het volgende:
NIEUW
3.4 Kampioenschapdeelnemers krijgen bij wedstrijden, die voor hun kampioenschap meetellen, een gunstige startpositie toegewezen. Hiervan kan echter door de organisator om veiligheidsredenen worden afgeweken.
Niets ten nadele van Michel van Houtum (integendeel zelfs) maar, puur kijkend naar zijn tijden in de Tank S sprint, is de beslissing om hem wat lager op de startlijst te zetten wellicht te verdedigen. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom bijv. Jan Gerssen ook wat verder naar achteren is geplaatst. Nogmaals, dat bedoel ik absoluut niet lullig, maar ik kan me goed voorstellen dat de organisatie daar rekening mee gehouden heeft.
Wat Hans jr. betreft heb ik ook geen idee waarom hij startnummer 12 heeft gekregen en Piet en Arjen 3 en 4. Zou een sponsor-kwestie kunnen zijn of iets dergelijks, weet ik ook niet Hein. Of misschien dat Hans zelf wel om deze startplek heeft gevraagd (i.v.m. Abbring ofzo), zou ook nog kunnen. Feit is alleen dat bij deze wedstrijd (reglementair gezien) de nadruk moet liggen bij de sprinters en het sprint-kampioenschap en daar heeft de organisatie, naar mijn mening, prima naar gehandeld, waarvoor lof (moet je maar 'durven' als organisatie).
Overigens zijn, zoals Erik al eerder opmerkte, dit slechts de startnummers en is het niet persé de uiteindelijke startvolgorde. Zelf zou ik er in ieder geval geen enkele moeite mee hebben als Hans zaterdag tóch voor ons zou starten (maar dan óók voor Piepers). Maar, kijkend naar de reglementen, moet je nou eenmaal ergens de grens trekken, en in dit geval lag die grens blijkbaar bij Hans .....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten