Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
joostkusters schreef:genavigeerd door loix? michel dan
evoliene schreef:In de war met Boyten&boyten zeker! Die gingen wel op de container.Daar stond Ron Tuyl met zijn foto camera in.( En zijn pakje montana)Volgens mijn werd Maurice toen 2e achter Vossen??Doe het ook maar uit mijn hoofd en tis een tijdje terug!
michel uit berg schreef:joostkusters schreef:genavigeerd door loix? michel dan
inderdaad joost, dat was mijn eerste wedstrijd samen met freddy en die belgische benamingen gebruik ik nog steeds in mijn notes zoals borduur en coupeer
@ rallyboy; maurice reed idd met een astra dastijds maar ook hij kan wel overweg met (onze eigen) kleigrond en heeft dus ook niets geraakt.
ik weet niet waar deze ideeen vandaan komen maar ze kloppen in ieder geval niet
gr michel
Ton Van Spanje schreef:evoliene schreef:In de war met Boyten&boyten zeker! Die gingen wel op de container.Daar stond Ron Tuyl met zijn foto camera in.( En zijn pakje montana)Volgens mijn werd Maurice toen 2e achter Vossen??Doe het ook maar uit mijn hoofd en tis een tijdje terug!
rallyboy schreef:michel uit berg schreef:joostkusters schreef:genavigeerd door loix? michel dan
inderdaad joost, dat was mijn eerste wedstrijd samen met freddy en die belgische benamingen gebruik ik nog steeds in mijn notes zoals borduur en coupeer
@ rallyboy; maurice reed idd met een astra dastijds maar ook hij kan wel overweg met (onze eigen) kleigrond en heeft dus ook niets geraakt.
ik weet niet waar deze ideeen vandaan komen maar ze kloppen in ieder geval niet
gr michel
Michel, dat van Maurice, dat hij iets geraakt heeft weet ik niet. Ik weet wel dat hij met een grijze astra heeft gereden. het enige wat ik weet is dat hij in de golden tulip rally met zijn astra bijna een friettent ramde omdat hij een " beetje te laat remde". Weet niet zo uit mijn hoofd welk jaar maar ik heb het nog op video staan. (eigen reportage)
was op de proef bij ypelo. dacht 1997
groeten marcel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast