Start Bk rally 2005 nu toch in Spa !!!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor joostkusters » ma jan 31, 2005 1:35

genavigeerd door loix? michel dan
joostkusters

Berichtdoor pipo » ma jan 31, 2005 8:16

Weer of geen weer gewoon rijden !!!
pipo

Berichtdoor Werner » ma jan 31, 2005 8:26

Als je er in de sneeuw af gaat, gaat het in ieder gaval niet zo hard als op asfalt. Net als dat je in de sneeuw zo hard mogelijk gaat fietsen. Je valt keer op keer op je bek, maar staat gewoon weer op.
Werner

Berichtdoor bugs » ma jan 31, 2005 9:35

pipo schreef:Weer of geen weer gewoon rijden !!!

Jazeker daar gaat het spelletje toch om: in alle weersomstandigheden zo hard mogelijk rijden!!
bugs

Berichtdoor michel uit berg » ma jan 31, 2005 16:00

joostkusters schreef:genavigeerd door loix? michel dan

inderdaad joost, dat was mijn eerste wedstrijd samen met freddy en die belgische benamingen gebruik ik nog steeds in mijn notes zoals borduur en coupeer

@ rallyboy; maurice reed idd met een astra dastijds maar ook hij kan wel overweg met (onze eigen) kleigrond en heeft dus ook niets geraakt.

ik weet niet waar deze ideeen vandaan komen maar ze kloppen in ieder geval niet

gr michel
michel uit berg

Berichtdoor evoliene » ma jan 31, 2005 16:26

In de war met Boyten&boyten zeker! Die gingen wel op de container.Daar stond Ron Tuyl met zijn foto camera in.( En zijn pakje montana)Volgens mijn werd Maurice toen 2e achter Vossen??Doe het ook maar uit mijn hoofd en tis een tijdje terug!
evoliene

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma jan 31, 2005 17:53

evoliene schreef:In de war met Boyten&boyten zeker! Die gingen wel op de container.Daar stond Ron Tuyl met zijn foto camera in.( En zijn pakje montana)Volgens mijn werd Maurice toen 2e achter Vossen??Doe het ook maar uit mijn hoofd en tis een tijdje terug!

Een onvergetelijk moment met een onvergetelijk mens was dat Jos. Die actie staat volgens mij ook nog ergens op één van de rally video's van the Rally Factory
Ton Van Spanje

Berichtdoor JasperBoutte » ma jan 31, 2005 17:57

Volgens mij is een corsa is moelijk te vergelijken met een BMW M3.
JasperBoutte

Berichtdoor rallyboy » ma jan 31, 2005 19:06

michel uit berg schreef:

inderdaad joost, dat was mijn eerste wedstrijd samen met freddy en die belgische benamingen gebruik ik nog steeds in mijn notes zoals borduur en coupeer

@ rallyboy; maurice reed idd met een astra dastijds maar ook hij kan wel overweg met (onze eigen) kleigrond en heeft dus ook niets geraakt.

gr michel

Michel, dat van Maurice, dat hij iets geraakt heeft weet ik niet. Ik weet wel dat hij met een grijze astra heeft gereden. het enige wat ik weet is dat hij in de golden tulip rally met zijn astra bijna een friettent ramde omdat hij een " beetje te laat remde". Weet niet zo uit mijn hoofd welk jaar maar ik heb het nog op video staan. (eigen reportage)
was op de proef bij ypelo. dacht 1997

groeten marcel
rallyboy

Berichtdoor evoliene » ma jan 31, 2005 19:49

Ton Van Spanje schreef:
evoliene schreef:In de war met Boyten&boyten zeker! Die gingen wel op de container.Daar stond Ron Tuyl met zijn foto camera in.( En zijn pakje montana)Volgens mijn werd Maurice toen 2e achter Vossen??Doe het ook maar uit mijn hoofd en tis een tijdje terug!

Een onvergetelijk moment met een onvergetelijk mens was dat Jos. Die actie staat volgens mij ook nog ergens op één van de rally video's van the Rally Factory[/quote
Zou kunnen maar zo,n markant figuur vergeet je nooit meer.Daar hebben we geen beelden voor nodig.Vorige week toevallig nog leuke herineringen zitten uitwisselen over tuyltje.
evoliene

Berichtdoor michel uit berg » ma jan 31, 2005 20:20

rallyboy schreef:
michel uit berg schreef:

gr michel

Michel, dat van Maurice, dat hij iets geraakt heeft weet ik niet. Ik weet wel dat hij met een grijze astra heeft gereden. het enige wat ik weet is dat hij in de golden tulip rally met zijn astra bijna een friettent ramde omdat hij een " beetje te laat remde". Weet niet zo uit mijn hoofd welk jaar maar ik heb het nog op video staan. (eigen reportage)
was op de proef bij ypelo. dacht 1997

groeten marcel

zou je mij die beelden willen mailen
alvast bedankt

maare back to topic
michel uit berg

Berichtdoor joostkusters » ma jan 31, 2005 21:48

ja mich ik stond achter jullie in de rij voor de start in de Belgische Q8 ford sierra cosworth 4x4 N4
Ik heb nog met jullie staan te buurten toen.
Ik kwam laatst nog ergus een tijden lijst tegen, was wel grappig, ik was iig geval sneller als mark breijer in een gelijke wagen.
Is ook lang geleden. whahahhaah
joostkusters

Berichtdoor joostkusters » ma jan 31, 2005 21:52

btw couperen gebruik ik ook nog steeds, en wat andere belgische dingen, alles geleerd toen van Werner Brouwers,
Die belgen hebben duidelijke benamingen die je niet door elkaar kunt halen, zeeer handig
joostkusters

Berichtdoor pipo » di feb 01, 2005 13:16

Daarom gebruiken we in Belgie meestal korte franse benamingen zoals a fond ,couperen ,enz ...
Ardennes bleu start met Kp tiege-spa (11.32km)... zaterdagmorgen 9u03
pipo

Berichtdoor pipo » di feb 01, 2005 17:29

Debuut van super 1600 piloot Bernd Casier in een wrc (toyota corolla )
pipo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden