Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:henk schreef:en wat is de reden, dat het stil is of wat anders?
Ook. Doorgaans doe je promotie om iets te promoten. En daarmee mensen proberen te triggeren.
Maar vooral om het feit budget tijd en zin.
Jack the Slipper schreef:De organisatie heeft natuurlijk ook wel dikke pech dat ze nu al voor het zoveelste jaar op rij totaal nieuwe proeven uit moeten zetten en vergunningen daarvoor moeten zien te krijgen. Aanwonenden informeren, nog eens langsgaan, nog meer praten, enz. enz. Bloed, zweet en tranen.
Ede is blijkbaar een gemeente waar het niet eenvoudig is om, ondanks een aantal prima verlopen evenementen, terug te mogen keren naar de oude stek.
Neemt niet weg dat wat meer informatie inderdaad welkom zou zijn maar ik kan me wel voorstellen dat ze daar nu allemaal de teller tegen het rode streepje aan hebben staan.
En alleeen al door het feit dat ze vol door blijven gaan om het goed te laten verlopen (daar heb ik het volste vertrouwen in!) ens ik ze veel sterkte de komende tijd.
Ennuh heren: RESPECT !!
henk schreef:Sjeik1981 schreef:Laten we nu geen discussies gaan voeren over het e.e.a.
ehm want?
daar is een forum toch voor?
kraats schreef:Ik kan er wel iets over zeggen als zijnde wat aanvullende informatie;
Er zijn 2 compleet nieuwe proeven, landelijke proeven met veel variatie. Er zitten redelijk lange stukken onverhard in wat over het algemeen geen zand is. Verder zitten er technische delen in met lastige bochtencombinaties en smalle bermpjes. op sommige delen is het heel leuk met een achterwiel aandrijver omdat er lekker de ruimte is en op andere delen is het weer smal waar geen ruimte is voor fouten.
De proeven zijn vergelijkbaar met die in gemeente Putten maar zijn beiden rondkoersen waarbij een rondje minimaal 5 Km is. Er zijn mooie publiekspunten, bijvoorbeeld KP 2 bij de start waar een hairpin het onverhard af mooie film en /of fotomomenten kan opleveren.
Maar zo zijn er zoveel!
Dat er geen of weinig informatie verstrekt wordt is voor mij ook een raadsel. De vraag om persberichten binnen de organisatie zijn legio, maar waarom dat niet gebeurt is iets waar ik mij nu niet mee kan bemoeien.
Maar ga er gerust vanuit dat alles in grote lijnen gereed is en dat aan een aantal details nog wordt gewerkt. De toestemming van de gemeente is er en door hard werken begint de rest nu ook oop schema te lopen. Dus er kan gerust ingeschreven worden, mocht het ontbreken van info een reden zijn om dit niet te doen.
MartijnB schreef:henk schreef:en wat is de reden, dat het stil is of wat anders?
Ook. Doorgaans doe je promotie om iets te promoten. En daarmee mensen proberen te triggeren.
Bert van Dijk schreef:MartijnB schreef:henk schreef:en wat is de reden, dat het stil is of wat anders?
Jammer dat je niet meedoet, Martijn. Als ik het allemaal zo'n beetje hoor en zie, dan wordt het echt een mooi evenement met werkelijk hele fraaie proeven! Daarom hoop ik dat er de komende week nog veel inschrijvingen bijkomen. Wij zijn er zeker bij.
ferry bakker schreef:Wouter laat ze lullen joh,
Sjeik1981 schreef:henk schreef:Sjeik1981 schreef:Laten we nu geen discussies gaan voeren over het e.e.a.
ehm want?
daar is een forum toch voor?
Ik had in eerste instantie jouw opmerking verkeerd begrepen. Ik wilde er mee zeggen we niet moeten suggeren over het niet doorgaan van het evenement. Ik dacht dat jij daar de vinger richting heen wilde wijzen, maar je bedoelde op de opmerking van Martijn over het niet starten van hem. Verder hoop ik idd voor de organisatie dat ze het weer helemaal mooi rond krijgen en dat er voor volgend jaar gewoon weer een editie komt, hopelijk met zelfde parcours, want ik denk dat je met buiten proeven toch meer uitdaging hebt voor deelnemers dan met proeven over industrie. Al was de editie van vorig jaar zeker dubbel en dwars genieten, maar ook helaas voor 1 keer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten