OVD Shortrally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » za maart 24, 2012 9:01

Laten we nu geen discussies gaan voeren over het e.e.a.
Laatst bijgewerkt door Sjeik1981 op za maart 24, 2012 10:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Sjeik1981

Berichtdoor MartijnB » za maart 24, 2012 9:59

henk schreef:en wat is de reden, dat het stil is of wat anders?

Ook. Doorgaans doe je promotie om iets te promoten. En daarmee mensen proberen te triggeren.

Maar vooral om het feit budget tijd en zin.
MartijnB

Berichtdoor Jack the Slipper » za maart 24, 2012 10:52

De organisatie heeft natuurlijk ook wel dikke pech dat ze nu al voor het zoveelste jaar op rij totaal nieuwe proeven uit moeten zetten en vergunningen daarvoor moeten zien te krijgen. Aanwonenden informeren, nog eens langsgaan, nog meer praten, enz. enz. Bloed, zweet en tranen.

Ede is blijkbaar een gemeente waar het niet eenvoudig is om, ondanks een aantal prima verlopen evenementen, terug te mogen keren naar de oude stek.

Neemt niet weg dat wat meer informatie inderdaad welkom zou zijn maar ik kan me wel voorstellen dat ze daar nu allemaal de teller tegen het rode streepje aan hebben staan.

En alleeen al door het feit dat ze vol door blijven gaan om het goed te laten verlopen (daar heb ik het volste vertrouwen in!) ens ik ze veel sterkte de komende tijd.

Ennuh heren: RESPECT !!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor henk » za maart 24, 2012 13:40

Sjeik1981 schreef:Laten we nu geen discussies gaan voeren over het e.e.a.

ehm want?
daar is een forum toch voor? :wink:
henk

Berichtdoor henk » za maart 24, 2012 13:44

MartijnB schreef:

Ook. Doorgaans doe je promotie om iets te promoten. En daarmee mensen proberen te triggeren.

als rallyrijder hoef je niet "getriggerd" te worden, heb ik althans niet nodig gehad dus als reden zin te noemen komt niet erg geloofwaardig over, zeker niet als ze (bijna) langs de deur bij je komen.
wat betrefd het (ontbreken van) budget kan ik me wel voorstellen, had ik ook continu last van :wink:
henk

Berichtdoor henk » za maart 24, 2012 13:47

Jack the Slipper schreef:De organisatie heeft natuurlijk ook wel dikke pech dat ze nu al voor het zoveelste jaar op rij totaal nieuwe proeven uit moeten zetten en vergunningen daarvoor moeten zien te krijgen. Aanwonenden informeren, nog eens langsgaan, nog meer praten, enz. enz. Bloed, zweet en tranen.

Ede is blijkbaar een gemeente waar het niet eenvoudig is om, ondanks een aantal prima verlopen evenementen, terug te mogen keren naar de oude stek.

Neemt niet weg dat wat meer informatie inderdaad welkom zou zijn maar ik kan me wel voorstellen dat ze daar nu allemaal de teller tegen het rode streepje aan hebben staan.

En alleeen al door het feit dat ze vol door blijven gaan om het goed te laten verlopen (daar heb ik het volste vertrouwen in!) ens ik ze veel sterkte de komende tijd.

Ennuh heren: RESPECT !!

sluit ik me volledig bij aan, zeker jou laatste zin MAAR.....promotie hoeft mijn inziens niet zoveel tijd te kosten en kan een hoop (deelnemers maar ook publiek) opleveren!
henk

Berichtdoor Sjeik1981 » za maart 24, 2012 14:47

henk schreef:

ehm want?

Ik had in eerste instantie jouw opmerking verkeerd begrepen. Ik wilde er mee zeggen we niet moeten suggeren over het niet doorgaan van het evenement. Ik dacht dat jij daar de vinger richting heen wilde wijzen, maar je bedoelde op de opmerking van Martijn over het niet starten van hem. Verder hoop ik idd voor de organisatie dat ze het weer helemaal mooi rond krijgen en dat er voor volgend jaar gewoon weer een editie komt, hopelijk met zelfde parcours, want ik denk dat je met buiten proeven toch meer uitdaging hebt voor deelnemers dan met proeven over industrie. Al was de editie van vorig jaar zeker dubbel en dwars genieten, maar ook helaas voor 1 keer.
Sjeik1981

Berichtdoor kraats » za maart 24, 2012 15:15

Ik kan er wel iets over zeggen als zijnde wat aanvullende informatie;

Er zijn 2 compleet nieuwe proeven, landelijke proeven met veel variatie. Er zitten redelijk lange stukken onverhard in wat over het algemeen geen zand is. Verder zitten er technische delen in met lastige bochtencombinaties en smalle bermpjes. op sommige delen is het heel leuk met een achterwiel aandrijver omdat er lekker de ruimte is en op andere delen is het weer smal waar geen ruimte is voor fouten.

De proeven zijn vergelijkbaar met die in gemeente Putten maar zijn beiden rondkoersen waarbij een rondje minimaal 5 Km is. Er zijn mooie publiekspunten, bijvoorbeeld KP 2 bij de start waar een hairpin het onverhard af mooie film en /of fotomomenten kan opleveren.
Maar zo zijn er zoveel!

Dat er geen of weinig informatie verstrekt wordt is voor mij ook een raadsel. De vraag om persberichten binnen de organisatie zijn legio, maar waarom dat niet gebeurt is iets waar ik mij nu niet mee kan bemoeien.
Maar ga er gerust vanuit dat alles in grote lijnen gereed is en dat aan een aantal details nog wordt gewerkt. De toestemming van de gemeente is er en door hard werken begint de rest nu ook oop schema te lopen. Dus er kan gerust ingeschreven worden, mocht het ontbreken van info een reden zijn om dit niet te doen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Wouter Ploeg » zo maart 25, 2012 9:14

Zo is het Theo,de organisatie heeft keihard gewerkt om er iets moois van te maken ondanks een tegenstribbelende gemeente. Dus laten we vooral positief zijn over wat er allemaal wel bewerkstelligd is. 2 mooie buitenproeven boven Ederveen en Lunteren (rondkoers, autos komen 2x langs) die 3 x worden verreden. Serviceterrein Veenendaal vlak naast de A12, achter Mac Donalds waar vd Valk hotel gebouwd gaat worden.
Naast toprijders uit open en nationaal rally kampioenschap die komen om te testen voor Wallonie of Sulingen, ook een mooi veld uit het Shortrally kampioenschap. Er komen nog veel inschrijvingen binnen. Ook indrukwekkend veld aan BMW's Ger Havekate met M3 en Jan Nijhof ook hoogstwaarschijnlijk. Ondergetekende geeft de nieuwe BWM 1M de sporen! Deze week testen!
Verder stond de OVD Groep Ede rally allang op de rallykalender dus de rallyliefhebber weet er van alsmede ook via de social media.Qua communicatie kon men pas echt los vanaf shortrally Tank S. Daar is geflyerd en persbericht op rallysport.nl 15 maart jl. Deze en volgende week volgen meer berichten omtrent deze rally. Ook Edese Post, voor lokaal publiek, besteedde er voor het eerst aandacht aan afgelopen vrijdag. Vandaag of morgen verschijnt ook meer info over de publieksinfo op ovdgroepederally.nl. Zeg het voort!

kraats schreef:Ik kan er wel iets over zeggen als zijnde wat aanvullende informatie;

Er zijn 2 compleet nieuwe proeven, landelijke proeven met veel variatie. Er zitten redelijk lange stukken onverhard in wat over het algemeen geen zand is. Verder zitten er technische delen in met lastige bochtencombinaties en smalle bermpjes. op sommige delen is het heel leuk met een achterwiel aandrijver omdat er lekker de ruimte is en op andere delen is het weer smal waar geen ruimte is voor fouten.

De proeven zijn vergelijkbaar met die in gemeente Putten maar zijn beiden rondkoersen waarbij een rondje minimaal 5 Km is. Er zijn mooie publiekspunten, bijvoorbeeld KP 2 bij de start waar een hairpin het onverhard af mooie film en /of fotomomenten kan opleveren.
Maar zo zijn er zoveel!

Dat er geen of weinig informatie verstrekt wordt is voor mij ook een raadsel. De vraag om persberichten binnen de organisatie zijn legio, maar waarom dat niet gebeurt is iets waar ik mij nu niet mee kan bemoeien.
Maar ga er gerust vanuit dat alles in grote lijnen gereed is en dat aan een aantal details nog wordt gewerkt. De toestemming van de gemeente is er en door hard werken begint de rest nu ook oop schema te lopen. Dus er kan gerust ingeschreven worden, mocht het ontbreken van info een reden zijn om dit niet te doen.
Wouter Ploeg

Berichtdoor ferry bakker » zo maart 25, 2012 10:46

Wouter laat ze lullen joh,
ferry bakker

Berichtdoor Bert van Dijk » zo maart 25, 2012 12:10

MartijnB schreef:

Jammer dat je niet meedoet, Martijn. Als ik het allemaal zo'n beetje hoor en zie, dan wordt het echt een mooi evenement met werkelijk hele fraaie proeven! Daarom hoop ik dat er de komende week nog veel inschrijvingen bijkomen. Wij zijn er zeker bij.
Bert van Dijk

Berichtdoor Sponsor » zo maart 25, 2012 12:28

zou voor ons ook het debuut moeten worden met de nieuwe RML...echter vrees ik dat we het niet gaan redden..we zullen zien.
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Wouter Ploeg » zo maart 25, 2012 12:41

Zijn jullie erbij met de mooie Evo? De proef Meulunteren komt langs jullie huis toch? Ik heb begrepen vd organisatie dat jullie een behoorlijke bijdrage hebben geleverd om deze mooie proef in jullie voor- en achtertuin te realiseren. Dank!

Bert van Dijk schreef:
MartijnB schreef:

Jammer dat je niet meedoet, Martijn. Als ik het allemaal zo'n beetje hoor en zie, dan wordt het echt een mooi evenement met werkelijk hele fraaie proeven! Daarom hoop ik dat er de komende week nog veel inschrijvingen bijkomen. Wij zijn er zeker bij.
Wouter Ploeg

Berichtdoor Wouter Ploeg » zo maart 25, 2012 12:45

Zo is het Ferry. Al die azijnzeikers verdienen eigenlijk geen aandacht. Maar mijn quote is vooral bedoeld als positieve ondersteuning voor diegene proberen die elk jaar weer met veel energie proberen onder lastige omstandigheden een rally te organiseren en hun nek uitsteken. Voor diegene die volhardt in het leven is alles bereikbaar.

ferry bakker schreef:Wouter laat ze lullen joh,
Wouter Ploeg

Berichtdoor Whitey » zo maart 25, 2012 13:10

Sjeik1981 schreef:
henk schreef:

ehm want?

Ik had in eerste instantie jouw opmerking verkeerd begrepen. Ik wilde er mee zeggen we niet moeten suggeren over het niet doorgaan van het evenement. Ik dacht dat jij daar de vinger richting heen wilde wijzen, maar je bedoelde op de opmerking van Martijn over het niet starten van hem. Verder hoop ik idd voor de organisatie dat ze het weer helemaal mooi rond krijgen en dat er voor volgend jaar gewoon weer een editie komt, hopelijk met zelfde parcours, want ik denk dat je met buiten proeven toch meer uitdaging hebt voor deelnemers dan met proeven over industrie. Al was de editie van vorig jaar zeker dubbel en dwars genieten, maar ook helaas voor 1 keer.

Wat maak je je druk om, je komt toch niet kijken.
Whitey

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden