Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Als je bij deze rally meer als 2 proeven per dag wilt zien zal je moeten inleveren op de mooiste plaatsen, kun je gewoon vergeten.... Ik zeg gewoon hermeskeil kijken en de rest van de dag pantserplatte.... lekker iets gaan eten en voorbereiden voor de volgende dag!!! Kun je ook nog even service terrein meepakken en dan heb je de dag zonder stres en geouwe....r vol... Succes
Maar goed dit is mijn bescheiden mening
groet ralph
Sjeik1981 schreef:Als je bij deze rally meer als 2 proeven per dag wilt zien zal je moeten inleveren op de mooiste plaatsen, kun je gewoon vergeten.... Ik zeg gewoon hermeskeil kijken en de rest van de dag pantserplatte.... lekker iets gaan eten en voorbereiden voor de volgende dag!!! Kun je ook nog even service terrein meepakken en dan heb je de dag zonder stres en geouwe....r vol... Succes
Maar goed dit is mijn bescheiden mening
groet ralph
Jouw advies neem ik zeker ter harte
Ik denk dat ik toch ga voor Hermeskeil en dan Panzerplatte (specifieker in de buurt van Reichenbach bij de scherpe bocht) en misschien dan nog keertje Hermeskeil, maar mogelijk en die kans is het grootst dat ik daarna nog keertje Panzerplatte doe, zonder naar Hermeskeil af te reizen.
Ze zeggen de sfeer, ik heb er totaal geen idee bij wat ik moet verwachten. Ik hoop de auto`s mooi voorbij te zien komen, zoals gezegd ik weet het niet.
Bedankt voor de reactie Maurice
Weet je wat het is, het moet een combi zijn van, mooie goede rallysport, op een goede lokatie, met gezellige mensen zodat je wat te lallen hebt, zeker niet gestrest aankomen en wat eten... gewoon hermes, pantser, en dan kun je altijd nog kijken, mzzzzzzzzzl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten