adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
en bij de prijsuitreiking wat was toen de stand?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
Franky schreef:adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
Je bent toch bij de prijsuitreiking geweest en hebt toch een officiele eindsatand gezien?
Tjeddo schreef:Getuige geweest van de toestanden op KP Klein Zundert. Het was gewoon NIET TE DOEN en ik ben van mening dat de wedstrijdleiding de enige juiste beslissing heeft genomen. Voor aanvang van KP Rijsbergen was het kurk droog, 15 minuten voor de start van KP KLein Zundert werd het gewoon zwart met enorme regen en onweer als gevolg.
Voor dat de eerste deelnemers over de geneutraliseerde KP gingen met de fiets de laatste kilometers gereden en het water stond gewoon tot aan mijn trapas en kon geen kant op.
Nogmaals wat mij betreft heeft de wedstrijdleiding de enige juiste beslissing genomen. Jammer want met een mooie bui hadden de laatste 2 KP's de scherprechter kunnen worden van de rally.
addicted to AUDI schreef:Hallo Ad,
Zag je nu wel vermeld op KP3 en kp 4. Je zou bij KP 3 de tijdsstraf hebben gekregen. Gisteravond rond 22.30 uur stond je overigens nog gewoon eerste hoor dus ik was ook verbaasd om te zien dat je nu teruggezet bent met een tijdstraf.
Ik zou de organisatie anders eens benaderen. Wellicht heeft een official achteraf rapport uitgebracht van iets dat je fout zou hebben gedaan?
Ik kan me voorstellen dat het even hectisch is geweest bij de organisatie.
ExTaxi schreef:sjemig, toen de eerde druppels vielen leverde ik mijn hesje in en reed ik naar huis. Wat een weer man!! Inktzwarte wolk boven Brabant.......
Ik hoop dat onze officials het er een beetje goed vanaf brengen.
EVOX schreef:ExTaxi schreef:sjemig, toen de eerde druppels vielen leverde ik mijn hesje in en reed ik naar huis. Wat een weer man!! Inktzwarte wolk boven Brabant.......
Ik hoop dat onze officials het er een beetje goed vanaf brengen.
Wat ben jij voor iemand, bij een beetje regen meteen al naar huis gaan en je collega's letterlijk in de drup achterlaten, vindt ik persoonlijk een beetje vreemd, maar goed ook wij hebben van die mensen bij club, rotzooi uit de auto gooien en meteen naar huis sprinten omdat het een beetje nat was.
adsmits schreef:Franky schreef:adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
Je bent toch bij de prijsuitreiking geweest en hebt toch een officiele eindsatand gezien?
Ik heb de beker en de bloemen ven de 1e plaats nog in de auto liggen, heb geen idee wat we fout gedaan zouden kunnen hebben en ga er vanuit dat de prijsuitrijking na de officiele uitslag is.
TWENGELTJE schreef:Ik neem aan dat de wedstrijdleiding in overleg met de sportcommissarissen tot deze (juiste) beslissing zijn gekomen Dit allemaal uit oogpunt van veiligheid
Franky schreef:adsmits schreef:Franky schreef:adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
Ik heb de beker en de bloemen ven de 1e plaats nog in de auto liggen, heb geen idee wat we fout gedaan zouden kunnen hebben en ga er vanuit dat de prijsuitrijking na de officiele uitslag is.
Nou klaar dan toch.
Als de uitslag officieel is kan hij niet meer gewijzigd worden.
Na publicatie van de officieuze uitslag is er nog tijd om te protesteren.
Dan volgt de officiele en die mag niet meer gewijzigd worden zonder tussenkomst van het KAR.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast