draakju schreef:had gister nog leuk stoplichtsprintje met bmw compact volgens mij was het van koppen haha was bij delden
bmw tegen bmw lol
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:erikjan schreef:die hindernissen in de binnenbochten zouden ze moeten verbieden !
ok, de bermen worden dan wel aan snot gereden, maar couperen is toch onderdeel van de rallysport ?
zakje graszaad (en/of plaggen erin) en klaar is kees
(nee, ik heb geen idee wat zoiets kost...)
Das een beetje verschil in attitude Erik Jan van de bewoners.
Ik heb eens een wedstrijd gereden in belgie. Vorig jaar Noordzee rally.
Na de rally reden we na huis over de proef. Waar een oud manneke de berm aan stond te vegen en de uitgereden gaten aan het vullen was.
ik ben egstopt en heb m gevraagd of de gemeente of iets dergelijks dat niet deed.
Het manneke antwoorde hierop:
Alle.. das toch nergens voor nodig. even een beetje vegen en schepen en het is weer ok. En we hebbende hele dag lol gehad met de familie in de tuin gezeten.
Met zijn allen plesant rally gekeken en een paar pilskes gedronken..............
Ja ik ben wel voorstander van vol snijden heb er een hoop van geleerd de afgelopen 2 jaar
erikjan schreef:die hindernissen in de binnenbochten zouden ze moeten verbieden !
ok, de bermen worden dan wel aan snot gereden, maar couperen is toch onderdeel van de rallysport ?
zakje graszaad (en/of plaggen erin) en klaar is kees
(nee, ik heb geen idee wat zoiets kost...)
Sponsor schreef:Temmink (wegenbouw) maakte voorheen altijd de wegen schoon na de rally....
MartijnB schreef:Sjeik1981 schreef:Ik persoonlijk vond het prachtig die lange halen. Als je die auto`s tegen de toerenbegrenzer hoort en dan al laatste ziet remmen.
Kan ik wel inkomen Erik. Alleen dan heb ikzelf persoonlijk liever wat Ypres achtige weggetjes met snelle bochten erin.
sebas schreef:.heb in ieder geval wel paar keer de golf diep door de berm gesneden
Vind het gewoon jammer dat deze proef korter gaat worden! En je lastige tussen door kan van Neede naar Haaksbergen, dan maar via de oude Twente route die dan hopelijk veel minder druk word!henk schreef:beetje kort door de bocht Ronald....
moet de infrastructuur wijken om een rallyproef intact te houden?
er zullen vast nog wel andere opties zijn toch, Engelbert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast