adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
Ad je hebt een pb.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ik heb begrepen dat er diverse straffen zijn uitgedeeld aan deelnemers waarbij bij de vooraf aangekondigde geluidsmetingen het aantal decibel veel te hoog was!Ned rally schreef:Franky schreef:adsmits schreef:Franky schreef:adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
Je bent toch bij de prijsuitreiking geweest en hebt toch een officiele eindsatand gezien?
Ik heb de beker en de bloemen ven de 1e plaats nog in de auto liggen, heb geen idee wat we fout gedaan zouden kunnen hebben en ga er vanuit dat de prijsuitrijking na de officiele uitslag is.
Nou klaar dan toch.
Als de uitslag officieel is kan hij niet meer gewijzigd worden.
Na publicatie van de officieuze uitslag is er nog tijd om te protesteren.
Dan volgt de officiele en die mag niet meer gewijzigd worden zonder tussenkomst van het KAR.
Volgens mij geeft onderstaande tekst uit het reglement duidelijkheid:
13 Prijzen
13.1 De prijsuitreikingceremonie zal plaatsvinden op zaterdag 10 juli 2010 vanaf 22:40 op het finishpodium, op basis van de officieuze eindstand. Indien het officiële eindklassement hiertoe aanleiding geeft, zullen de deelnemers, die op basis van de officieuze eindstand een verkeerde, dan wel geen prijs hebben gekregen, alsnog achteraf hun prijs ontvangen.
Lejan schreef:EVOX schreef:ExTaxi schreef:sjemig, toen de eerde druppels vielen leverde ik mijn hesje in en reed ik naar huis. Wat een weer man!! Inktzwarte wolk boven Brabant.......
Ik hoop dat onze officials het er een beetje goed vanaf brengen.
Wat ben jij voor iemand, bij een beetje regen meteen al naar huis gaan en je collega's letterlijk in de drup achterlaten, vindt ik persoonlijk een beetje vreemd, maar goed ook wij hebben van die mensen bij club, rotzooi uit de auto gooien en meteen naar huis sprinten omdat het een beetje nat was.
volgen mij had hij het over een pershesje
Wat kan Coffey er aan doen dat zijn wagen zoveel lawaai maakt? Hij komt zo uit de fabriek...PVG schreef:wat plaatsen gewisseld werden en sommigen uitgesloten waren omdat er nog een geluidsmeting werd gehouden tijdens de wedstrijd. Ik heb gehoord dat er met 5db 1 minuut werd gegeven en bv coffey uitgesloten was met 20 db, daarintegen iemand met ook 20db overschrijving staat er nog netjes in zonder tijdstraf. Conclussie volgens mij een blamgage na een spannende heftige wedstrijd.
scoobyfreak04 schreef:Wat kan Coffey er aan doen dat zijn wagen zoveel lawaai maakt? Hij komt zo uit de fabriek...PVG schreef:wat plaatsen gewisseld werden en sommigen uitgesloten waren omdat er nog een geluidsmeting werd gehouden tijdens de wedstrijd. Ik heb gehoord dat er met 5db 1 minuut werd gegeven en bv coffey uitgesloten was met 20 db, daarintegen iemand met ook 20db overschrijving staat er nog netjes in zonder tijdstraf. Conclussie volgens mij een blamgage na een spannende heftige wedstrijd.
Sponsor schreef:Hebben wij (sprinters) niks over gehoord...en zijn ook niet (volgens het regelement) gemeten bij de keuring. Als Ad daarvoor NU een tijdstraf heeft gekregen had hij daar officieel bericht moeten krijgen...lijkt me niet regelemeteer.
Overigens een grote chaos ook voor de sprinters(waar ik hier NIETS over lees)
Halverwege het veld hebben de sprinters WEL in hoosbuien en onweer op slicks de rondkoers op Borchwerg gereden. Hergroepering was drama...omdat aansluitend over het podium de prijsuitreiking zou plaatsvinden waar de strom was uitgevallen moesten alle auto's blijven staan in parc fumé. Toen daar de rallyauto's nog bijkwam was het echt chaos.Sprinters hebben ruim 2 uur daar staan wachten...krijg je na 2 uur ook nog eens een (onnodige) nakeuring...Denk je alles gehad te hebben,krijg je voor de 1e plaats een belachelijke minibekertje waar het hele thuisfront onder de tafel ligt van het lachen.Deze gaat in de prijskast als de kleinste 1e plaats ooit...nee dan liever de kitse bekers van de oosterburen,die niet in de kast passen.
Het is dat de klassemenst proeven daar zo supergaaf zijn anders...nooit weer.
RobinV-Rally schreef:Is dat dan die 1 minuut die Swaanen heeft gekregen??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast