Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor bemmelen » zo jul 11, 2010 11:41

adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.

Ad je hebt een pb.
bemmelen

Berichtdoor ExTaxi » zo jul 11, 2010 11:52

MartijnS schreef:Hahaha, ja Dick. Dit kan je niet maken.

ik had geen zin meer in opruimen, had de hele dag al met zo'n geel hesje gestaan en de rest kan toch ook wel een keer opruimen?

:roll:
ExTaxi

Berichtdoor briljant » zo jul 11, 2010 12:37

Ned rally schreef:
Franky schreef:
adsmits schreef:
Franky schreef:
adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.

Je bent toch bij de prijsuitreiking geweest en hebt toch een officiele eindsatand gezien?

Ik heb de beker en de bloemen ven de 1e plaats nog in de auto liggen, heb geen idee wat we fout gedaan zouden kunnen hebben en ga er vanuit dat de prijsuitrijking na de officiele uitslag is.

Nou klaar dan toch.
Als de uitslag officieel is kan hij niet meer gewijzigd worden.
Na publicatie van de officieuze uitslag is er nog tijd om te protesteren.
Dan volgt de officiele en die mag niet meer gewijzigd worden zonder tussenkomst van het KAR.

Volgens mij geeft onderstaande tekst uit het reglement duidelijkheid:

13 Prijzen
13.1 De prijsuitreikingceremonie zal plaatsvinden op zaterdag 10 juli 2010 vanaf 22:40 op het finishpodium, op basis van de officieuze eindstand. Indien het officiële eindklassement hiertoe aanleiding geeft, zullen de deelnemers, die op basis van de officieuze eindstand een verkeerde, dan wel geen prijs hebben gekregen, alsnog achteraf hun prijs ontvangen.
Ik heb begrepen dat er diverse straffen zijn uitgedeeld aan deelnemers waarbij bij de vooraf aangekondigde geluidsmetingen het aantal decibel veel te hoog was!
Er zijn zelfs een aantal teams door uitgesloten.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor astra driver » zo jul 11, 2010 12:45

[/quote]Ik heb begrepen dat er diverse straffen zijn uitgedeeld aan deelnemers waarbij bij de vooraf aangekondigde geluidsmetingen het aantal decibel veel te hoog was!
Er zijn zelfs een aantal teams door uitgesloten.[/quote]

Als je teveel db had mocht je niet eens starten....! dus van een tijdstraf kan dan geen sprake zijn... verschillend teams kwamen niet de geluidskeuring heen en konden dus naar huis... zonder pardon...!
Laatst bijgewerkt door astra driver op zo jul 11, 2010 12:55, in totaal 1 keer bewerkt.
astra driver

Berichtdoor Sponsor » zo jul 11, 2010 12:55

Hebben wij (sprinters) niks over gehoord...en zijn ook niet (volgens het regelement) gemeten bij de keuring. Als Ad daarvoor NU een tijdstraf heeft gekregen had hij daar officieel bericht moeten krijgen...lijkt me niet regelemeteer.
Overigens een grote chaos ook voor de sprinters(waar ik hier NIETS over lees)
Halverwege het veld hebben de sprinters WEL in hoosbuien en onweer op slicks de rondkoers op Borchwerg gereden. Hergroepering was drama...omdat aansluitend over het podium de prijsuitreiking zou plaatsvinden waar de strom was uitgevallen moesten alle auto's blijven staan in parc fumé. Toen daar de rallyauto's nog bijkwam was het echt chaos.Sprinters hebben ruim 2 uur daar staan wachten...krijg je na 2 uur ook nog eens een (onnodige) nakeuring...Denk je alles gehad te hebben,krijg je voor de 1e plaats een belachelijke minibekertje waar het hele thuisfront onder de tafel ligt van het lachen.Deze gaat in de prijskast als de kleinste 1e plaats ooit...nee dan liever de kitse bekers van de oosterburen,die niet in de kast passen.
Het is dat de klassemenst proeven daar zo supergaaf zijn anders...nooit weer.
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor EVOX » zo jul 11, 2010 12:59

Lejan schreef:
EVOX schreef:
ExTaxi schreef:sjemig, toen de eerde druppels vielen leverde ik mijn hesje in en reed ik naar huis. Wat een weer man!! Inktzwarte wolk boven Brabant.......
Ik hoop dat onze officials het er een beetje goed vanaf brengen.

Wat ben jij voor iemand, bij een beetje regen meteen al naar huis gaan en je collega's letterlijk in de drup achterlaten, vindt ik persoonlijk een beetje vreemd, maar goed ook wij hebben van die mensen bij club, rotzooi uit de auto gooien en meteen naar huis sprinten omdat het een beetje nat was.

volgen mij had hij het over een pershesje

OEPS :oops: :oops:
EVOX

Berichtdoor PVG » zo jul 11, 2010 13:04

VolGens mij is het de organisatie te heet geworden, door de warmte natuurlijk en konden geen beslissing nemen. Er was echt totale verwarring. Heb gehoord dat de organisatie openlijk in duscussie is gegaan in parc ferme, omdat in het uigegeven bulletin stond dat de einduitslag gebasseerd werd na kp 17. En dat alle gestrande teams door de organisatie begeleid werden na parc ferme. dus geen route hoefde te volgen. Hierdoor zijn er een aantal toch in parc ferme gekomen en dat gaf protesten. sommigen vonden dat er gewoon gereden moest worden en het was dit en dat. Uiteindelijk bleek pas bij de prijsuitreiking dat er nog wat plaatsen gewisseld werden en sommigen uitgesloten waren omdat er nog een geluidsmeting werd gehouden tijdens de wedstrijd. Ik heb gehoord dat er met 5db 1 minuut werd gegeven en bv coffey uitgesloten was met 20 db, daarintegen iemand met ook 20db overschrijving staat er nog netjes in zonder tijdstraf. Conclussie volgens mij een blamgage na een spannende heftige wedstrijd.
PVG

Berichtdoor RobinV-Rally » zo jul 11, 2010 13:30

Is dat dan die 1 minuut die Swaanen heeft gekregen??
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor scoobyfreak04 » zo jul 11, 2010 13:48

PVG schreef:wat plaatsen gewisseld werden en sommigen uitgesloten waren omdat er nog een geluidsmeting werd gehouden tijdens de wedstrijd. Ik heb gehoord dat er met 5db 1 minuut werd gegeven en bv coffey uitgesloten was met 20 db, daarintegen iemand met ook 20db overschrijving staat er nog netjes in zonder tijdstraf. Conclussie volgens mij een blamgage na een spannende heftige wedstrijd.
Wat kan Coffey er aan doen dat zijn wagen zoveel lawaai maakt? Hij komt zo uit de fabriek...
scoobyfreak04

Berichtdoor sebas » zo jul 11, 2010 13:55

scoobyfreak04 schreef:
PVG schreef:wat plaatsen gewisseld werden en sommigen uitgesloten waren omdat er nog een geluidsmeting werd gehouden tijdens de wedstrijd. Ik heb gehoord dat er met 5db 1 minuut werd gegeven en bv coffey uitgesloten was met 20 db, daarintegen iemand met ook 20db overschrijving staat er nog netjes in zonder tijdstraf. Conclussie volgens mij een blamgage na een spannende heftige wedstrijd.
Wat kan Coffey er aan doen dat zijn wagen zoveel lawaai maakt? Hij komt zo uit de fabriek...

Na de fabriek wordt er ook nog wel aan gesleuteld hoor :wink:
sebas

Berichtdoor GJ.Kobus » zo jul 11, 2010 14:18

De discussie om de uitslag was onterecht. Ze moesten gewoon naar het regelement kijken en dan kwamen ze tot de conclusie dat kp18 gewoon mee moest tellen aangezien zo'n 15 rijders met snelheid over die proef zijn gegaan.
GJ.Kobus

re

Berichtdoor MartijnB » zo jul 11, 2010 14:20

Sponsor schreef:Hebben wij (sprinters) niks over gehoord...en zijn ook niet (volgens het regelement) gemeten bij de keuring. Als Ad daarvoor NU een tijdstraf heeft gekregen had hij daar officieel bericht moeten krijgen...lijkt me niet regelemeteer.
Overigens een grote chaos ook voor de sprinters(waar ik hier NIETS over lees)
Halverwege het veld hebben de sprinters WEL in hoosbuien en onweer op slicks de rondkoers op Borchwerg gereden. Hergroepering was drama...omdat aansluitend over het podium de prijsuitreiking zou plaatsvinden waar de strom was uitgevallen moesten alle auto's blijven staan in parc fumé. Toen daar de rallyauto's nog bijkwam was het echt chaos.Sprinters hebben ruim 2 uur daar staan wachten...krijg je na 2 uur ook nog eens een (onnodige) nakeuring...Denk je alles gehad te hebben,krijg je voor de 1e plaats een belachelijke minibekertje waar het hele thuisfront onder de tafel ligt van het lachen.Deze gaat in de prijskast als de kleinste 1e plaats ooit...nee dan liever de kitse bekers van de oosterburen,die niet in de kast passen.
Het is dat de klassemenst proeven daar zo supergaaf zijn anders...nooit weer.

Je gaat dus 2011 ook FIRC rijden Wil???
MartijnB

Berichtdoor Sjeik1981 » zo jul 11, 2010 14:31

Weinig publiek als ik het e.e.a. zo zie. Zal waarschijnlijk ook wel met het weer te maken..
Sjeik1981

Berichtdoor Sponsor » zo jul 11, 2010 14:55

Martijn...ze doen i.d. veel moeite bij de organisaties om mijn keuze in deze makkelijker te maken...dus wie weet.
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Cinq-Power » zo jul 11, 2010 15:39

RobinV-Rally schreef:Is dat dan die 1 minuut die Swaanen heeft gekregen??

Gisteren Swaanen bij het hotel nog gesproken, en inderdaad heeft hij 1 minuut straf gekregen voor 5 Db teveel uitlaatgeluid.

Stond zelf op KP Klein-Zundert in de namiddag en op KP Klein-Zundert-Onder-Water toen het echt donker werd.

Was echt niet normaal meer, binnen een paar tellen tot aan de enkels in het water en de ene bliksem na de andere.

Een post voor ons is de bliksem 2 keer ingeslagen binnen 30 seconden.

De jongens zelf hadden toen al een andere plek gekozen en daarmee geluk gehad, hebben een totale hoogte van 4 meter met 27mc spriet op het dak.

Werd bij opbouwen samen met een andere official uitgelachen dat we laarzen meegenomen hadden.

wie het laatst lacht heeft het beste schoeisel

Swaanen en van Ruiten vonden het wel even nodig om via de sloot te rijden, volgende keer maar op de weg blijven, is sneller.
Cinq-Power

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden