TankS Rally 2014

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: TankS Rally 2014

Berichtdoor Mark Wielens » do maart 13, 2014 12:21

NEWS: ONRUST IN DE POLDER...

Op dit moment zijn er voor enkele klassementsproeven nog niet voldoende officials om alle baanposten te kunnen bemannen. Waardoor mogelijk klassementsproeven ingekort moeten worden. Of zelfs een proef helemaal niet door kan gaan. (bron tekst site tanksrally/rallyreport)

Hopelijk komt het goed......

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor indy » do maart 13, 2014 14:08

Is wel jammer natuurlijk dat er te weinig officials zijn ??????

maar ook wel te verwachten.
Ik denk dat dit ook alleen maar erger wordt.
Gezien de kosten die je hebt brandstof voor mij ongeveer 260km gem 1op12 =22 l a 1.70 =37 euro
eten(2 broodjes en een krentenbol van de organisatie kan ik niet leven) en nu neem ik het zelf mee dus geen mac of zo 15 euro
In de avond wat warm eten ongeveer 12 euro.
Vroeg in de ochtend weg van huis laat in de avond(nacht thuis)
En dan is dit nog maar een 1 dags evenement dus geen overnachtingskosten.
kost je een dagje gemiddeld 60 a70 euro
en dat met 7 rallys per jaar.

dus ga je selecteren en dat doen meer officials.
En dan vragen mensen tijdens een rally wel eens hoe ze ook official kunnen worden en leg je dit verhaal uit en dan krijg je meestal het antwoord ja maar daar ga ik niet zo veel voor betalen.
Ik dacht dat jullie daar voor betaald worden of een onkosten vergoeding krijgen nee dus
indy

Berichtdoor Oeteldonkie » do maart 13, 2014 14:42

indy schreef:Is wel jammer natuurlijk dat er te weinig officials zijn ??????

Gezien de kosten die je hebt brandstof voor mij ongeveer 260km gem 1op12 =22 l a 1.70 =37 euro
eten(2 broodjes en een krentenbol van de organisatie kan ik niet leven) en nu neem ik het zelf mee dus geen mac of zo 15 euro

En dan vragen mensen tijdens een rally wel eens hoe ze ook official kunnen worden en leg je dit verhaal uit en dan krijg je meestal het antwoord ja maar daar ga ik niet zo veel voor betalen.
Ik dacht dat jullie daar voor betaald worden of een onkosten vergoeding krijgen nee dus

En daarom noem ik het hobby.
voor mij zijn de kosten net zo hoog ( zo niet hoger omdat mijn auto geen 1 op 10 haalt op benzine :P)
Een hobby mag geld kosten, en als je er samen met het publiek een mooie dag van weet te maken, en alles en iedereen heelhuids thuis/aan de finish weet te krijgen, dan is mijn dag geslaagd :)

En informeer anders even bij je officialclub of het niet mogelijk is om samen te rijden/brandstofvergoeding te krijgen/samen te eten onderweg enz enz.

Waar een probleem is, is ook een oplossing.
Oeteldonkie

Berichtdoor 2rallyman1 » do maart 13, 2014 15:23

Mag ik vragen waarom het niet mogelijk is om 2 officials in een haakse bocht te plaatsen? Heel vaak zie je op deze plekken.. 4 tot 8 man staan? Zo kun je toch ook spreiden.... Als ik bijv naar belgie kijk, staat 1 persoon per bocht (hooguit 2). Of moet dit vanuit de organisatie qua veiligheid/verzekering?
2rallyman1

Berichtdoor lennartrallypower » do maart 13, 2014 17:18

Mevo schreef:
rallymitchel schreef:Is er al iets meer bekend over de geruchten van die WRC?

In ieder geval géén Kooijman-van Goor deze TankS rally

waarom niet? heb je misschien meer info. want denk toch dat hij voor overwinning had kunnen gaan
lennartrallypower

Berichtdoor gert_vlieger » do maart 13, 2014 17:55

lennartrallypower schreef:
Mevo schreef:
rallymitchel schreef:Is er al iets meer bekend over de geruchten van die WRC?

In ieder geval géén Kooijman-van Goor deze TankS rally

waarom niet? heb je misschien meer info. want denk toch dat hij voor overwinning had kunnen gaan

Ze zijn hartstikke druk met het testen van de EVO bij het deltion college om de EVO klaar te maken voor zaterdag. Dus waar jij die info vandaan haalt weet ik niet
gert_vlieger

Berichtdoor indy » do maart 13, 2014 18:00

Oeteldonkie schreef:
indy schreef:Is wel jammer natuurlijk dat er te weinig officials zijn ??????

En daarom noem ik het hobby.
voor mij zijn de kosten net zo hoog ( zo niet hoger omdat mijn auto geen 1 op 10 haalt op benzine :P)
Een hobby mag geld kosten, en als je er samen met het publiek een mooie dag van weet te maken, en alles en iedereen heelhuids thuis/aan de finish weet te krijgen, dan is mijn dag geslaagd :)

En informeer anders even bij je officialclub of het niet mogelijk is om samen te rijden/brandstofvergoeding te krijgen/samen te eten onderweg enz enz.

Waar een probleem is, is ook een oplossing.

Dit was voor dat mijn vrouw haar baan verloor ook zo
dus als er een inkomen wegvalt is dat bedrag van rond de 60 euro veel geld
en ik denk dat ik niet de enige ben waar dit voor geld
indy

Berichtdoor Mark Wielens » do maart 13, 2014 21:32

LET OP !!!!!!

Tips van politie en Sanop

De SANOP (organisator van de Tank S Rally) heeft deze week overleg gehad met de politie. Doel was om de laatste puntjes op de i te zetten voor de veiligheid van het evenement. Daarbij werden de volgende bijzondere punten nog eens extra benadrukt.

Lopen op het spoor
•Het is verboden om op de proef Zwartendijk de spoordijk te betreden of over het spoor naar de proef te lopen.
•Wanneer geconstateerd wordt dat er mensen op de spoordijk lopen zal de proef onherroepelijk stil gelegd worden.
•Dat is uiteraard van groot belang omdat er voor de mensen op het spoor een zeer onveilige situatie ontstaat. Maar ook voor het verloop van de rally is dit een ongewenste situatie. Vorig jaar is de proef geheel geneutraliseerd en de kans is groot dat we dat bij het stilleggen van de proef weer moeten doen.
•Mensen die op de spoordijk gezien worden kunnen een flinke boete verwachten!

Ook op een aantal andere specifieke punten zal de politie in het hele rallygebied, streng controleren:
•overschrijding van de maximum snelheid
•parkeren in verboden gebieden.

Tips
•Snelheidscontroles vinden plaats met opvallende en onopvallende voertuigen. Vorig jaar zijn er meerdere rijbewijzen ingevorderd. Let dus goed op uw snelheid.
•De organisatie heeft op diverse locaties parkeerverboden geplaatst om de doorrijroutes voor hulpdiensten te waarborgen. De politie zal er streng op toezien dat dit nageleefd wordt.
•Parkeren langs autoweg N50 is volgens de wet altijd al strikt verboden. Let bij het parkeren dus goed op en volg de aanwijzingen van verkeersregelaars en officials. En parkeer niet in verboden gebieden.

Bron: TankS Rally.
Mark Wielens

Berichtdoor MerijnB » do maart 13, 2014 22:15

Zoals eerder geschreven helaas geen Kevin Kooijman aan de start zaterdag. Een kanshebber op de eindoverwinning minder, jammer!

Bron: zie nieuwbericht op rallysport.nl
MerijnB

Berichtdoor Rene Markus » do maart 13, 2014 22:21

Volgens persbericht schouderblessure voor Kevin.
Rene Markus

Berichtdoor official No. 27768 » vr maart 14, 2014 9:35

Wij staan in totaal 1x3 en 1x2 kp's dus aan ons ligt het official tekort niet.
Tevens heb ik bewust een zeer zuinige diesel wat de hobbykosten drukt.

Rallytiming heeft de startlijsten ook online dus ik vermoed toch geen WRC aan de start morgen.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor mitsufan3 » vr maart 14, 2014 12:44

Ik ga bewust de avondproeven overslaan dit jaar. Wat je daar jaarlijks aantreft is gewoon niet normaal. Drank, drank en nog eens drank. Dat zijn geen liefhebbers van de sport, maar verpesten het juist voor de organisatie en de echte rallyfans. Ik hoop dat er geen vervelende dingen gaan gebeuren en dat de offials het aankunnen. (Respect voor deze mensen elk jaar weer)
mitsufan3

Berichtdoor Kempjes Autosport » za maart 15, 2014 6:36

Zo, vandaag maar eens kijken wat voor rally we krijgen. Met een aantal bekenden een dagje richting de polder voor de TankS 2014
Kempjes Autosport

Berichtdoor rallymitchel » za maart 15, 2014 9:46

KP1 geannuleerd???
rallymitchel

Berichtdoor rallyfanam » za maart 15, 2014 9:51

begint al goed!
rallyfanam

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden