Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
indy schreef:Is wel jammer natuurlijk dat er te weinig officials zijn ??????
maar ook wel te verwachten.
Ik denk dat dit ook alleen maar erger wordt.
Gezien de kosten die je hebt brandstof voor mij ongeveer 260km gem 1op12 =22 l a 1.70 =37 euro
eten(2 broodjes en een krentenbol van de organisatie kan ik niet leven) en nu neem ik het zelf mee dus geen mac of zo 15 euro
In de avond wat warm eten ongeveer 12 euro.
Vroeg in de ochtend weg van huis laat in de avond(nacht thuis)
En dan is dit nog maar een 1 dags evenement dus geen overnachtingskosten.
kost je een dagje gemiddeld 60 a70 euro
en dat met 7 rallys per jaar.
dus ga je selecteren en dat doen meer officials.
En dan vragen mensen tijdens een rally wel eens hoe ze ook official kunnen worden en leg je dit verhaal uit en dan krijg je meestal het antwoord ja maar daar ga ik niet zo veel voor betalen.
Ik dacht dat jullie daar voor betaald worden of een onkosten vergoeding krijgen nee dus
Mevo schreef:rallymitchel schreef:Is er al iets meer bekend over de geruchten van die WRC?
In ieder geval géén Kooijman-van Goor deze TankS rally
lennartrallypower schreef:Mevo schreef:rallymitchel schreef:Is er al iets meer bekend over de geruchten van die WRC?
In ieder geval géén Kooijman-van Goor deze TankS rally
waarom niet? heb je misschien meer info. want denk toch dat hij voor overwinning had kunnen gaan
Oeteldonkie schreef:indy schreef:Is wel jammer natuurlijk dat er te weinig officials zijn ??????
maar ook wel te verwachten.
Ik denk dat dit ook alleen maar erger wordt.
Gezien de kosten die je hebt brandstof voor mij ongeveer 260km gem 1op12 =22 l a 1.70 =37 euro
eten(2 broodjes en een krentenbol van de organisatie kan ik niet leven) en nu neem ik het zelf mee dus geen mac of zo 15 euro
In de avond wat warm eten ongeveer 12 euro.
Vroeg in de ochtend weg van huis laat in de avond(nacht thuis)
En dan is dit nog maar een 1 dags evenement dus geen overnachtingskosten.
kost je een dagje gemiddeld 60 a70 euro
en dat met 7 rallys per jaar.
dus ga je selecteren en dat doen meer officials.
En dan vragen mensen tijdens een rally wel eens hoe ze ook official kunnen worden en leg je dit verhaal uit en dan krijg je meestal het antwoord ja maar daar ga ik niet zo veel voor betalen.
Ik dacht dat jullie daar voor betaald worden of een onkosten vergoeding krijgen nee dus
En daarom noem ik het hobby.
voor mij zijn de kosten net zo hoog ( zo niet hoger omdat mijn auto geen 1 op 10 haalt op benzine)
Een hobby mag geld kosten, en als je er samen met het publiek een mooie dag van weet te maken, en alles en iedereen heelhuids thuis/aan de finish weet te krijgen, dan is mijn dag geslaagd
En informeer anders even bij je officialclub of het niet mogelijk is om samen te rijden/brandstofvergoeding te krijgen/samen te eten onderweg enz enz.
Waar een probleem is, is ook een oplossing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten