Jaccoooo schreef:Frank???? is dat niet die man die in de remzone met de rug naar de aanstormende auto zijn programma staat te presenteren?
+1
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:Frank???? is dat niet die man die in de remzone met de rug naar de aanstormende auto zijn programma staat te presenteren?
Coen schreef:Het is natuurlijk ook logisch dat jullie nu me rug naar mij keren, maar ik zit niet fout.
Ik liep op KP 15 gewoon netjes achter het lint bij de boerderij. En nog roepen ze dat ik stil moet blijven staan, omdat er zogenaamd nog rallyauto's op snelheid aankomen, terwijl ik weg liep bij de start en er helemaal niks stond En de starter zei zelf nog tegen mij en m'n vriend. '' Ja jullie kunnen nu nog makkelijk over de proef lopen, als je maar achter het lint blijft. En dat hebben we natuurlijk ook gedaan. Dus dat ik niet luister naar officals is dus bullshit. En dat jij nu zegt dat ik het zogenaamd beter weet als officals is ook al niet waar.
En ik heb genoeg mensen die ik ken die official zijn, en respecteer hun wel degelijk! Ze moeten mij alleen niet wijs gaan maken wat ik moet doen, omdat hun dat aanbevelen.
Wil het ook alleen maar even kwijt!
Coen schreef:briljant schreef:Je vergist je dus wel.Coen schreef:Wat een heerlijk dagje rally heb ik achter de rug zeg!![]()
Irriteer me alleen mateloos aan aan sommige officials. Kereltjes waren zeker nog geen 18. Ga al naar de autosport sinds ik 4 ben, en ik weet echt wel wat ik wel en niet moet doen bij een rally. En mij wijs gaan maken dat er auto's op snelheid voorbij komen terwijl de finish wagen al voorbij is! Gewoon niet doen. Minimum leeftijd is toch echt 18 als ik mij niet vergis.![]()
.
Dat kan als junior official vanaf je 16e.........
En om ze dan kleinerenr kereltjes te noemen terwijl je zelf ook nog geen 18 bent, getuig meer van dis respect.
Ik heb het hier niet over respect. En ik ben ook nog geen 18, dat klopt. Maar ik weet wel dat als er een finish wagen voorbij komt, er geen rallywagens op snelheid meer voorbij komen. Die 'officials' waren trouwens tegen iedereen zo bezig. En oke, dan heb ik mij vergist als het van je 16de al mag, ik dacht 18 maar zat met Press in de war.
MartijnB schreef:Coen je vergeet 1 ding.
Er staat niet op je voorhoofd op op je rug geschreven dat je een doorgewinterde rally bezoeker bent.
De ter plaatse official kan dat dus niet weten en handeld zoals hij handeld bij elke toeschouwer ervaren of niet.
lennartrallypower schreef:zo zo jij bent snel aangebrand hahaha. heb zun vaag vermoeden dat jij altijd heel gevaarlijk staat maar zou je tog nooit toegeven. en nu net doen of je zo veilig doet maar ondertussen niet doen
Coen schreef:MartijnB schreef:Coen je vergeet 1 ding.
Er staat niet op je voorhoofd op op je rug geschreven dat je een doorgewinterde rally bezoeker bent.
De ter plaatse official kan dat dus niet weten en handeld zoals hij handeld bij elke toeschouwer ervaren of niet.
Klopt.
Jullie hebben ook gelijk, maar ik wou dit dus even kwijt. Vooral omdat ik dacht dat je nog geen official mocht zijn voor je 18de. Excuses voor het taalgebruik dat ik vertoonde.lennartrallypower schreef:zo zo jij bent snel aangebrand hahaha. heb zun vaag vermoeden dat jij altijd heel gevaarlijk staat maar zou je tog nooit toegeven. en nu net doen of je zo veilig doet maar ondertussen niet doen
Lennart.
Als jij denkt, dat ik op gevaarlijke plekken sta, moet je even al mijn video's doornemen die op YouTube staan. Ik sta nooit op gevaarlijke plekken, ik weet zelf ook hardstikke goed waar ik veilig kan gaan staan, en ook zeker waar vooral niet.
http://www.youtube.nl/CoentjeRSD , en bekijk ze maar is rustig.
Coen schreef:Heb even filmpje gekeken , maar bij de amsterdam sprint sta je aan het einde van de bocht aan de buitenkant ........ Veilig ??
Als ik het goed zie staat er net voor je ook een verboden publiek bord ...
http://www.youtube.com/watch?v=nNFZNhHC ... d-iFEiUXvA
Coen schreef:MartijnB schreef:Coen je vergeet 1 ding.
Klopt.
Jullie hebben ook gelijk, maar ik wou dit dus even kwijt. Vooral omdat ik dacht dat je nog geen official mocht zijn voor je 18de. Excuses voor het taalgebruik dat ik vertoonde.lennartrallypower schreef:zo zo jij bent snel aangebrand hahaha. heb zun vaag vermoeden dat jij altijd heel gevaarlijk staat maar zou je tog nooit toegeven. en nu net doen of je zo veilig doet maar ondertussen niet doen
Lennart.
Als jij denkt, dat ik op gevaarlijke plekken sta, moet je even al mijn video's doornemen die op YouTube staan. Ik sta nooit op gevaarlijke plekken, ik weet zelf ook hardstikke goed waar ik veilig kan gaan staan, en ook zeker waar vooral niet.
RG-Rallysport schreef:Coen schreef:MartijnB schreef:Coen je vergeet 1 ding.
Klopt.
Lennart.
Heb even filmpje gekeken , maar bij de amsterdam sprint sta je aan het einde van de bocht aan de buitenkant ........ Veilig ??
Als ik het goed zie staat er net voor je ook een verboden publiek bord ...
http://www.youtube.com/watch?v=nNFZNhHC ... d-iFEiUXvA
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast