Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RallyManiac » zo sep 23, 2012 22:13

Jaccoooo schreef:Frank???? is dat niet die man die in de remzone met de rug naar de aanstormende auto zijn programma staat te presenteren?

+1
RallyManiac

Berichtdoor lennartrallypower » zo sep 23, 2012 22:28

Coen schreef:Het is natuurlijk ook logisch dat jullie nu me rug naar mij keren, maar ik zit niet fout.

Ik liep op KP 15 gewoon netjes achter het lint bij de boerderij. En nog roepen ze dat ik stil moet blijven staan, omdat er zogenaamd nog rallyauto's op snelheid aankomen, terwijl ik weg liep bij de start en er helemaal niks stond En de starter zei zelf nog tegen mij en m'n vriend. '' Ja jullie kunnen nu nog makkelijk over de proef lopen, als je maar achter het lint blijft. En dat hebben we natuurlijk ook gedaan. Dus dat ik niet luister naar officals is dus bullshit. En dat jij nu zegt dat ik het zogenaamd beter weet als officals is ook al niet waar.

En ik heb genoeg mensen die ik ken die official zijn, en respecteer hun wel degelijk! Ze moeten mij alleen niet wijs gaan maken wat ik moet doen, omdat hun dat aanbevelen.

Wil het ook alleen maar even kwijt! :wink:

zo zo jij bent snel aangebrand hahaha. heb zun vaag vermoeden dat jij altijd heel gevaarlijk staat maar zou je tog nooit toegeven. en nu net doen of je zo veilig doet maar ondertussen niet doen
lennartrallypower

Berichtdoor jeroensprint » zo sep 23, 2012 23:09

De controles bij de start van de KP's was beduidend beter dan vorige jaar. Toen stond ik in Notter met de kindertjes op de achterbank in de startrij!!!!!

Was heel verleidelijk maar toch maar teruggegaan.

Jeroen
jeroensprint

Berichtdoor MartijnB » ma sep 24, 2012 7:42

Coen schreef:
briljant schreef:
Coen schreef:Wat een heerlijk dagje rally heb ik achter de rug zeg! :D

Irriteer me alleen mateloos aan aan sommige officials. Kereltjes waren zeker nog geen 18. Ga al naar de autosport sinds ik 4 ben, en ik weet echt wel wat ik wel en niet moet doen bij een rally. En mij wijs gaan maken dat er auto's op snelheid voorbij komen terwijl de finish wagen al voorbij is! Gewoon niet doen. Minimum leeftijd is toch echt 18 als ik mij niet vergis. :roll:
.
Je vergist je dus wel.
Dat kan als junior official vanaf je 16e.........

En om ze dan kleinerenr kereltjes te noemen terwijl je zelf ook nog geen 18 bent, getuig meer van dis respect.

Ik heb het hier niet over respect. En ik ben ook nog geen 18, dat klopt. Maar ik weet wel dat als er een finish wagen voorbij komt, er geen rallywagens op snelheid meer voorbij komen. Die 'officials' waren trouwens tegen iedereen zo bezig. En oke, dan heb ik mij vergist als het van je 16de al mag, ik dacht 18 maar zat met Press in de war.

Coen je vergeet 1 ding.

Er staat niet op je voorhoofd op op je rug geschreven dat je een doorgewinterde rally bezoeker bent.

De ter plaatse official kan dat dus niet weten en handeld zoals hij handeld bij elke toeschouwer ervaren of niet.
MartijnB

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma sep 24, 2012 8:20

......En als je dan zo "doorgewinterde" rallyfan bent heb dan iniedergeval respect voor alle officials die er voor zorgen dat jij kunt rijden martijn en coen kan kijken, ook al hebben ze wel of geen gelijk ze zijn in iniedergeval de autoriteit die het daar regelt. maar ja respect ...... :?
Laatst bijgewerkt door Roger en Jolanda op ma sep 24, 2012 12:25, in totaal 1 keer bewerkt.
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor dalenbart » ma sep 24, 2012 8:23

Laat ik vanaf deze kant dan een compliment maken aan de officials maar natuurlijk ook aan de vele andere vrijwilligers en organisatie over het zeer goed georganiseerde evenement!
Veel leuke praatjes gemaakt op verschillende punten en dan merk je dat ze ook bereid zijn om met je mee te denken.
Afbeelding
dalenbart

Berichtdoor talin-77 » ma sep 24, 2012 8:57

ik woon zelf op fiets afstand van de proeven in Daarle.
afgelopen week veel overuren moeten maken op het werk dus geen tijd gehad om info pakket te halen, iets wat ik al jaren doe.

dus vrijdagavond ik heb net toetje achter de kiezen en ja hoor! daar hoor ik de eersten al voorbij komen, werkschoenen aan geschoten en jas aan, op de fiets, shit licht doet niks, dan de mobiel maar als verlichting gebruiken.

fiets in de sloot, en hup het weiland in!

ik dacht, ff de iPhone app laten updaten, die werkte vorig jaar perfect!
ja er is een update!
maar nix, nada noppes, geen actuele data! Hoi-Fm en Delta FM dan maar luisteren, ja die konden wat vertellen.

9 uur geweest, eerste proeven zijn geweest, kiezen: of in het weiland blijven wachten of toch het warme bedje maar opzoeken, dat laatste dus, morgen naar Marle en Rijssen om foto's te maken.

zaterdagmorgen, naar benzine pomp om info pakket te gaan halen, op!!
dan maar op goed geluk, zoontje van 2 mee, stoel mee, eten en drinken mee en de laarzen aan.

ja bij Marle leuke plaatjes kunnen schieten voor het eerst in mn leven met een digitale camera, mijn zoon hield zich bezig met rozijnen eten en gras plukken en zeggen: "nog een auto HEEEEUUUUULLLL HAAARD!"

mooie auto's gezien, mooi weer gehad, informatie voorziening slecht, dat kan anno 2012 veel beter!
talin-77

Berichtdoor ijsbeer » ma sep 24, 2012 9:20

Petje af voor de official op KP1 die ons motor brandje geblust heeft.
We stonden nog geen halve minuut stil en hij was er al met de brandblusser klaar en schoot gelijk te hulp. Goed gehandeld. Bedankt!

Wel jammer dat veel toeschouwers, ouders met kinderen gelijk er op af komen om te kijken wat er aan de hand is. Met name kinderen die op nog geen meter afstand naast een brandende motor willen kijken... :shock:
Na een vriendelijke opmerking vanuit mijn kant dat het toch echt een brandende motor betreft en of ze op gepast afstand willen gaan staan omdat je niet weet wat er kan gebeuren zie je dat mensen pas beseffen wat eventuele gevolgen kunnen zijn en nemen (gelukkig) afstand.
En de omwoners die je gelijk onderdak met koffie aanbieden en meeleven met je uitval. Kan niks anders zeggen: HULDE!
ijsbeer

Berichtdoor Coen » ma sep 24, 2012 11:25

MartijnB schreef:Coen je vergeet 1 ding.

Er staat niet op je voorhoofd op op je rug geschreven dat je een doorgewinterde rally bezoeker bent.

De ter plaatse official kan dat dus niet weten en handeld zoals hij handeld bij elke toeschouwer ervaren of niet.

Klopt.

Jullie hebben ook gelijk, maar ik wou dit dus even kwijt. Vooral omdat ik dacht dat je nog geen official mocht zijn voor je 18de. Excuses voor het taalgebruik dat ik vertoonde.

lennartrallypower schreef:zo zo jij bent snel aangebrand hahaha. heb zun vaag vermoeden dat jij altijd heel gevaarlijk staat maar zou je tog nooit toegeven. en nu net doen of je zo veilig doet maar ondertussen niet doen

Lennart.

Als jij denkt, dat ik op gevaarlijke plekken sta, moet je even al mijn video's doornemen die op YouTube staan. Ik sta nooit op gevaarlijke plekken, ik weet zelf ook hardstikke goed waar ik veilig kan gaan staan, en ook zeker waar vooral niet.

http://www.youtube.nl/CoentjeRSD , en bekijk ze maar is rustig. :wink:
Coen

Berichtdoor RG-Rallysport » ma sep 24, 2012 15:01

Coen schreef:

Klopt.

Jullie hebben ook gelijk, maar ik wou dit dus even kwijt. Vooral omdat ik dacht dat je nog geen official mocht zijn voor je 18de. Excuses voor het taalgebruik dat ik vertoonde.

lennartrallypower schreef:zo zo jij bent snel aangebrand hahaha. heb zun vaag vermoeden dat jij altijd heel gevaarlijk staat maar zou je tog nooit toegeven. en nu net doen of je zo veilig doet maar ondertussen niet doen

Lennart.

Als jij denkt, dat ik op gevaarlijke plekken sta, moet je even al mijn video's doornemen die op YouTube staan. Ik sta nooit op gevaarlijke plekken, ik weet zelf ook hardstikke goed waar ik veilig kan gaan staan, en ook zeker waar vooral niet.

Heb even filmpje gekeken , maar bij de amsterdam sprint sta je aan het einde van de bocht aan de buitenkant ........ Veilig ?? :roll:
Als ik het goed zie staat er net voor je ook een verboden publiek bord ...

http://www.youtube.com/watch?v=nNFZNhHC ... d-iFEiUXvA
RG-Rallysport

Berichtdoor MartijnS » ma sep 24, 2012 15:11

Hij staat hier parallel aan een gebouw, kan heel weinig mis gaan daar...en staat gewoon achter het lint..maargoed, heeft maar heel weinig met Hellendoorn te maken volgens mij.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Coen » ma sep 24, 2012 16:48

Coen schreef:Heb even filmpje gekeken , maar bij de amsterdam sprint sta je aan het einde van de bocht aan de buitenkant ........ Veilig ?? :roll:

Nog 1 filmpje zodat je het écht kan zien, wat Martijn dus al benadrukt. En dan stoppen we hierover. Want het is en blijft een Hellendoorn topic.

http://www.youtube.com/watch?v=A4Acdz9U ... plpp_video
Coen

Berichtdoor Jorick » ma sep 24, 2012 18:02

Op KP Hellendoorn stond dit jaar behoorlijk veel publiek. (Situatie)
Dit komt denk ik omdat de meeste mensen liever bij het onverhard gaan kijken.
De toegangsprijs voor KP Luttenberg vergrote dit effect natuurlijk.

Als je één proef (2x) toevoegt op de zaterdagmorgen, dan is het rustiger bij KP Hellendoorn.
Ik denk dat veel mensen KP Hallerhoek en KP Ligtenberg graag terug zien op het tijdschema.
Een extra proef moet volgens mij te regelen zijn, qua bezetting van alle officials. (Foto)

Persoonlijk vind ik KP Luttenberg de minst spectaculaire proef van de Hellendoorn Rally.
Achter elkaar aan rondjes rijden, in de regel hoor je elkaar niet tegen te komen bij een rally.
Als je die proef eens schrapt, dan had je op het eind nog steeds een secondenduel gehad.
De klassementsproeven op de zaterdagmiddag zaten prima in elkaar.

Als de rijders KP Notter in het donker helemaal super vinden, dan moet je dat zo laten.
Iets minder leuk voor de fotografen, maar er zijn genoeg andere mooie plaatsen.

Het programmaboekje zag er prima uit, daar kunnen veel organisaties nog van leren.
Een beetje jammer dat ze bij een aantal verkooppunten op zaterdag uitverkocht zijn.
Op naar de volgende Hellendoorn Rally!
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor lennartrallypower » ma sep 24, 2012 18:47

Coen schreef:

Klopt.

Lennart.

tja dat is en blijft een moment opname zun filmpje dus dat zegt helemaal niks
lennartrallypower

Berichtdoor jordysport » ma sep 24, 2012 18:58

RG-Rallysport schreef:
Coen schreef:

Klopt.

Lennart.

Heb even filmpje gekeken , maar bij de amsterdam sprint sta je aan het einde van de bocht aan de buitenkant ........ Veilig ?? :roll:

Goed is tie he die rooie BMW............ :lol: :wink:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden