Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor house » do nov 08, 2007 12:04

Ton Van Spanje schreef:Jammer Dolf, dat zulke gasten niet luisteren. Iemand met rijderservaring zoals jij weet als geen ander te vertellen hoe het moet. (Da's trouwens lang geleden dat ik je naam nog eens tegenkwam :shock: ) Wanneer reed jij voor het laatst? Renault 5 toch?
Beste Ton, zeker jammer. Ik word er na een paar jaar posten wel een beetje moe van. Het lijkt wel of er steeds meer marshalls aangesteld worden met geheel andere motivaties dan het bevorderen van de veiligheid van de rijders en publiek. Eigenlijk heb ik het na deze keer wel zo'n beetje gehad met die baan. Zeker als dan ook nog de 0-wagen voor oponthoud zorgt omdat ze lekker aan het jagen zijn voor hun eigen plezier en vervolgens door een aanrijding het tijdschema saboteren.
Ton, dat heb je aardig goed. De Renault 5 GT Turbo was de laatste auto waar mijn ex(helaas) vrouw Marieke en ik Rallysprints mee reden in 1986. Daarvoor natuurlijk als eerste in Nederland de Peugeot 205 GTI 1.6 waarmee we onverwacht veel succes hadden. Geen spektakel wel punten.
Over spektakel gesproken, Wat Was Het GEWELDIG om Eric Wevers weer met de Corolla te zien jongleuren. Kippenvel ! Helaas ook kippenvel in negatieve zin na het zien van de bekendmaking van het overlijden van onze Engelse gast. Afschuwelijk.
house

Berichtdoor pedduhwick » do nov 08, 2007 15:42

laat je even horen! als je er zin in hebt :wink:

http://www.rtvoost.nl/forum/reacties.aspx?id=2964
pedduhwick

Re: SKODA HEKJE

Berichtdoor Holkers » do nov 08, 2007 16:10

house schreef:
rimo1000 schreef:wat ik niet snap dat er niks werd gedaan aan de plek waar het publiek stond waar de 205 het hek plat gooide.
en word het niet eens tijd dat je moet blijven staan als de rally is begonnen in plaats van lekker op een stoelje acher het SKODA hekje te zitten.je moet blijven op letten ook al zijn de (snelle autos) al voorbij

Nog zo'n officialsblamage: bij de een na laatste bocht van kp1 stonden vier marshalls toe te kijken hoe meerdere deelnemers in het donker hun spulletjes kapot reden op een stuk beton aan de binnenkant van de bocht.
Dat was vrij komen te liggen omdat de rest van de berm er inmiddels uitgereden was. Toen ik vroeg of ze dat niet moesten melden aan de start omdat waarschijnlijk niemand dat in z'n notes zou hebben staan reageerden ze heel laconiek met 'zo zien we vanavond nog wat de sloot in gaan, of misschien wel over de kop'. Ook mijn opmerking dat ik het wel heel erg klote zou vinden voor al die Engelsen om na een proefje al weer te moeten afreizen maakte geen indruk. Toen zijn mijn vrouw en ik maar nog te starten deelnemers gaan waarschuwen. Zelf sta ik regelmatig als baanpost (zo ook afgelopen zondag) maar schaam me voor dit soort mede-vrijwilligers. bij deze.

Die haaks rechts richting de start? Dat stuk steen zat er vorig jaar ook al... Heb toen ook tegen wat equipes gezegd dat er een steen lag die vervelend kon zijn...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: SKODA HEKJE

Berichtdoor house » do nov 08, 2007 17:18

Holkers schreef:
house schreef:
rimo1000 schreef:wat ik niet snap dat er niks werd gedaan aan de plek waar het publiek stond waar de 205 het hek plat gooide.
en word het niet eens tijd dat je moet blijven staan als de rally is begonnen in plaats van lekker op een stoelje acher het SKODA hekje te zitten.je moet blijven op letten ook al zijn de (snelle autos) al voorbij

Nog zo'n officialsblamage: bij de een na laatste bocht van kp1 stonden vier marshalls toe te kijken hoe meerdere deelnemers in het donker hun spulletjes kapot reden op een stuk beton aan de binnenkant van de bocht.
Dat was vrij komen te liggen omdat de rest van de berm er inmiddels uitgereden was. Toen ik vroeg of ze dat niet moesten melden aan de start omdat waarschijnlijk niemand dat in z'n notes zou hebben staan reageerden ze heel laconiek met 'zo zien we vanavond nog wat de sloot in gaan, of misschien wel over de kop'. Ook mijn opmerking dat ik het wel heel erg klote zou vinden voor al die Engelsen om na een proefje al weer te moeten afreizen maakte geen indruk. Toen zijn mijn vrouw en ik maar nog te starten deelnemers gaan waarschuwen. Zelf sta ik regelmatig als baanpost (zo ook afgelopen zondag) maar schaam me voor dit soort mede-vrijwilligers. bij deze.

Die haaks rechts richting de start? Dat stuk steen zat er vorig jaar ook al... Heb toen ook tegen wat equipes gezegd dat er een steen lag die vervelend kon zijn...

Maarten, wat ik bedoelde was de haakslinks na het lange zandpad overgaand op asfalt. Zo'n 500 meter voor de finish van KP 1 die in een snelle rechts (R1, R2?) lag. Waarschijnlijk ben jij voor een soortgelijk geval op een andere plek ook in de weer geweest. complimenten. Groet, Dolf
house

Berichtdoor ExTaxi » do nov 08, 2007 18:00

Rallyfanaat schreef:we zagen zondag een inpreza driften op de parkeerplaats van de makro.. toen ging oom agend eropaf.. weet iemand hoe dit afgelopen is?

dat heb ik ook gezien inderdaad, dat was een rally-impreza toch?
ExTaxi

Berichtdoor Sjeik1981 » za nov 10, 2007 16:57

Was een mooie samenvatting van de Euregio Rally vandaag bij RTL Rally Report, volgende week wordt de Groep N gevolgd alsmede de Kalos Challenge,

Komen er ook nog beelden van de rallysprint en misschien dan ook nog van de 4X4 heb van deze wagens niet echt genoten, maar was wel indrukwekkend moet ik zeggen hoor en de sprinters tja....
Sjeik1981

Berichtdoor RG-Rallysport » za nov 10, 2007 17:33

Sjeik1981 schreef:Was een mooie samenvatting van de Euregio Rally vandaag bij RTL Rally Report, volgende week wordt de Groep N gevolgd alsmede de Kalos Challenge,

Komen er ook nog beelden van de rallysprint en misschien dan ook nog van de 4X4 heb van deze wagens niet echt genoten, maar was wel indrukwekkend moet ik zeggen hoor en de sprinters tja....

Ja wat was er met de sprinters ..........................
RG-Rallysport

Berichtdoor ZZR Fan » za nov 10, 2007 18:13

er werd niet eens genoemd dat er een dodelijk slachtoffer was gevallen, of waarom de proeven werden geannuleerd. dat vond ik wel een beetje slordig.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor RG-Rallysport » za nov 10, 2007 18:14

ZZR Fan schreef:er werd niet eens genoemd dat er een dodelijk slachtoffer was gevallen, of waarom de proeven werden geannuleerd. dat vond ik wel een beetje slordig.

Dat tweede is niet zo moeilijk te raden denk ik .............. en dat eerste er is al genoeg over verteld in diverse media
RG-Rallysport

Berichtdoor mastersevius » za nov 10, 2007 18:40

Aan het begin van de uizending stond las ik toch echt, deze uitzending word opgedragen aan Raymond
Laatst bijgewerkt door mastersevius op za nov 10, 2007 19:29, in totaal 1 keer bewerkt.
mastersevius

Berichtdoor mark brinks » za nov 10, 2007 18:42

mooie aflevering alleen te veel interviews bij elke finish van een klassements proef. moeten is wat meer beelden laten zien
mark brinks

Berichtdoor JoostS » za nov 10, 2007 18:43

mastersevius schreef:Aan het begin van de uizending stond dacht ik toch echt, deze uitzending word opgedragen aan Raymond

Klopt...
En ik vind die interviews eigenlijk wel leuk, wat meer beelden mag wel natuurlijk. Maar als je toch ziet hoe enthousiast Kuipers en Wevers in die auto zitten :D Prachtig!
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Robert_ » za nov 10, 2007 18:50

Ik vind ook dat je het niet kan maken om het overlijden van een navigator niet opneemt in de uitzending (al is het maar heel even...) Er mag best wat aandacht aan worden besteed, als is het alleen maar voor zijn familie, een teken dat er bij stil wordt gestaan.

Wat ik wel prachtig vond, waren de stukjes met Kuipers. Geweldig hoe 'ie in de S12 zat, continue met een glimlach van oor tot oor. Als die het niet naar zijn zin heeft gehad... :wink:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor YellowLeonVT » za nov 10, 2007 18:55

JoostS schreef:En ik vind die interviews eigenlijk wel leuk, wat meer beelden mag wel natuurlijk. Maar als je toch ziet hoe enthousiast Kuipers en Wevers in die auto zitten :D Prachtig!

Vind ik ook een goede zaak! Die interviews zijn toch prachtig. Als je ziet hoe Kuipers reageert vind ik dat top om te zien. Wevers berust maar ging wel vol totdat het duidelijk werd dat ie niet kon winnen.. Maar vooral vind ik de manier waarop Kuipers het spelletje speelt. Die heeft er gewoon erg veel schik an en dat straalt er af. Dus wat mij betreft die interviews er in houden. Dan maar wat minder autocross en wat meer beelden van de rally er voor in de plaats.
YellowLeonVT

Foto's

Berichtdoor Joost-Rallyzone » za nov 10, 2007 19:30

Hallo allemaal!

Wij hebben ook weer foto's van de rally erop!
Van de Barneveld rally moeten ze er nog op :oops: Wegens tijd gebrek maar de foto's van De Twenterally staan erop!
www.Rallyzone.nl

Groeten,
Rallyzone.nl[/b]
Joost-Rallyzone

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden