Beste Ton, zeker jammer. Ik word er na een paar jaar posten wel een beetje moe van. Het lijkt wel of er steeds meer marshalls aangesteld worden met geheel andere motivaties dan het bevorderen van de veiligheid van de rijders en publiek. Eigenlijk heb ik het na deze keer wel zo'n beetje gehad met die baan. Zeker als dan ook nog de 0-wagen voor oponthoud zorgt omdat ze lekker aan het jagen zijn voor hun eigen plezier en vervolgens door een aanrijding het tijdschema saboteren.Ton Van Spanje schreef:Jammer Dolf, dat zulke gasten niet luisteren. Iemand met rijderservaring zoals jij weet als geen ander te vertellen hoe het moet. (Da's trouwens lang geleden dat ik je naam nog eens tegenkwam) Wanneer reed jij voor het laatst? Renault 5 toch?
Ton, dat heb je aardig goed. De Renault 5 GT Turbo was de laatste auto waar mijn ex(helaas) vrouw Marieke en ik Rallysprints mee reden in 1986. Daarvoor natuurlijk als eerste in Nederland de Peugeot 205 GTI 1.6 waarmee we onverwacht veel succes hadden. Geen spektakel wel punten.
Over spektakel gesproken, Wat Was Het GEWELDIG om Eric Wevers weer met de Corolla te zien jongleuren. Kippenvel ! Helaas ook kippenvel in negatieve zin na het zien van de bekendmaking van het overlijden van onze Engelse gast. Afschuwelijk.