Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor blufje » wo nov 11, 2009 15:48

stel er komt weer een proef bij neede doe dan ook dicht bij eibergen want in de buurt van eibergen zijn hele mooie wegen met gravel en asfalt :)
blufje

Berichtdoor JosWRX » do nov 12, 2009 0:25

't Gele Golfje schreef:Dat er aktie was ondernomen had ik meegekregen, maar dat had al moeten gebeuren toen de nul-wagen op de proef was, nog geen 10 sec na gert kwam er een auto tegengesteld aanrijden.

't Blijft ontzettend vervelend dat zoiets gebeurt, maar één auto is meestal niet een reden om een post te creëren op een plek waar die niet door de organisatie gepland is. Dat door een lint rijden kan trouwens ook op een bemande post nog gebeuren (zoals ik vorig jaar zelf heb meegemaakt in de Tank S). Op het moment dat het een structureel probleem bleek is er inderdaad meteen actie genomen, net als op een paar andere punten.
E.e.a. zal sowieso een belangrijk punt worden in de evaluatie.

Overigens, hoe gaat het nu met je schouder, Henk?
JosWRX

Berichtdoor Supertoeter » do nov 12, 2009 9:45

JoostS schreef:
truckermark schreef:zijn er nog foto's van de chrash van Harry Meijers en Ingrid Wolves

Inmiddels staat m'n video online: http://www.youtube.com/watch?v=MJAtSippbjI&hd=1
Dus daar kun je de crash zien.

haha ik zit het filmpje te bekijken en zie mijn auto daar staan als fly finish jij was dus diegene wat zo lekker in de buitenbocht zijn camera op het bankje zette
Supertoeter

verslag

Berichtdoor uw official op stap » do nov 12, 2009 16:43

Ook mijn verslag is weer online, in eerste instantie erg kort, maar toen ik klaar was, toch een ietsepietsie langer dan verwacht.
http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... 2NGN9kJYmk
uw official op stap

Re: verslag

Berichtdoor AC » do nov 12, 2009 16:54

uw official op stap schreef:Ook mijn verslag is weer online, in eerste instantie erg kort, maar toen ik klaar was, toch een ietsepietsie langer dan verwacht.

Mag ik een tip geven? Dit is echt veel te lang. Ik vond je columns leuk, maar ik ga geen 9 pagina's door spitten (ik kopieer het naar Word om het wat leesbaarder te maken). Aan de laatste paar ben ik vol goede moed begonnen, maar na 2 a 3 paginas mee gestopt.

Het is moeilijker om veel te zeggen met weinig woorden, dan met veel woorden weinig te zeggen...

Misschien ben ik de enige, maar het is een goedbedoelde tip...
Afbeelding
WRC-Poule Kampioen 2010
AC

Re: verslag

Berichtdoor uw official op stap » do nov 12, 2009 16:57

AC schreef:
uw official op stap schreef:Ook mijn verslag is weer online, in eerste instantie erg kort, maar toen ik klaar was, toch een ietsepietsie langer dan verwacht.

Mag ik een tip geven? Dit is echt veel te lang. Ik vond je columns leuk, maar ik ga geen 9 pagina's door spitten (ik kopieer het naar Word om het wat leesbaarder te maken). Aan de laatste paar ben ik vol goede moed begonnen, maar na 2 a 3 paginas mee gestopt.

Het is moeilijker om veel te zeggen met weinig woorden, dan met veel woorden weinig te zeggen...

Misschien ben ik de enige, maar het is een goedbedoelde tip...

Ik weet het, ik ben een ietsepietsie uitgeschoten, maar het is dan ook het laatste verslag van dit jaar, daar moet je een hele tijd mee doen.
uw official op stap

Berichtdoor Jan » do nov 12, 2009 17:42

Een citaat uit het column van Rinus:

"...En voor degenen die denken dat ze iets meer zijn dan anderen, de wc heeft van iedereen hetzelfde beeld...."

Nog nooit gehoord, maar staat vanaf nu wel in mijn encyclopedie! :lol:
Jan

Berichtdoor Sponsor » do nov 12, 2009 18:05

Rinus...ben je dit jaar wel eens thuis geweest??? zelfs je vakantie is geboekt langs een proef....(jaja,toevallig) :lol:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor henk » do nov 12, 2009 18:13

JosWRX schreef:
't Gele Golfje schreef:Dat er aktie was ondernomen had ik meegekregen, maar dat had al moeten gebeuren toen de nul-wagen op de proef was, nog geen 10 sec na gert kwam er een auto tegengesteld aanrijden.

't Blijft ontzettend vervelend dat zoiets gebeurt, maar één auto is meestal niet een reden om een post te creëren op een plek waar die niet door de organisatie gepland is. Dat door een lint rijden kan trouwens ook op een bemande post nog gebeuren (zoals ik vorig jaar zelf heb meegemaakt in de Tank S). Op het moment dat het een structureel probleem bleek is er inderdaad meteen actie genomen, net als op een paar andere punten.

Hey Jos,

ja het gaat gelukkig al een stuk beter, dank je!
de auto is er helaas wat minder goed vanaf gekomen....
gisteren begonnen met demonteren en maar eens kijken wat er nu echt aan mankeert......echt zonde!

zoals ik al aangegeven had, de officials terplekke hebben het echt goed gedaan, ook wat betreft die personenauto's die op de proef zaten....
henk

Berichtdoor uw official op stap » do nov 12, 2009 18:21

Sponsor schreef:Rinus...ben je dit jaar wel eens thuis geweest??? zelfs je vakantie is geboekt langs een proef....(jaja,toevallig) :lol:

Zoals je hebt kunnen lezen in Hengelo was ik er niet bij helaas.
Volgend jaar hopelijk weer wel.
En verder heb ik in mijn tomtom thuis staan. Dankzij die knop weet ik zo af en toe de weg naar huis ook te vinden. :D
uw official op stap

Berichtdoor EVOX » do nov 12, 2009 19:22

JosWRX schreef:

Vorig jaar was post 9 ook al druk met doorgaand verkeer, in de evaluatie naar de organisatie zal eea nog eens duidelijk gemaakt worden.
EVOX

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden