Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
't Gele Golfje schreef:Dat er aktie was ondernomen had ik meegekregen, maar dat had al moeten gebeuren toen de nul-wagen op de proef was, nog geen 10 sec na gert kwam er een auto tegengesteld aanrijden.
JoostS schreef:truckermark schreef:zijn er nog foto's van de chrash van Harry Meijers en Ingrid Wolves
Inmiddels staat m'n video online: http://www.youtube.com/watch?v=MJAtSippbjI&hd=1
Dus daar kun je de crash zien.
uw official op stap schreef:Ook mijn verslag is weer online, in eerste instantie erg kort, maar toen ik klaar was, toch een ietsepietsie langer dan verwacht.
http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... 2NGN9kJYmk
AC schreef:uw official op stap schreef:Ook mijn verslag is weer online, in eerste instantie erg kort, maar toen ik klaar was, toch een ietsepietsie langer dan verwacht.
http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... 2NGN9kJYmk
Mag ik een tip geven? Dit is echt veel te lang. Ik vond je columns leuk, maar ik ga geen 9 pagina's door spitten (ik kopieer het naar Word om het wat leesbaarder te maken). Aan de laatste paar ben ik vol goede moed begonnen, maar na 2 a 3 paginas mee gestopt.
Het is moeilijker om veel te zeggen met weinig woorden, dan met veel woorden weinig te zeggen...
Misschien ben ik de enige, maar het is een goedbedoelde tip...
"...En voor degenen die denken dat ze iets meer zijn dan anderen, de wc heeft van iedereen hetzelfde beeld...."
JosWRX schreef:'t Gele Golfje schreef:Dat er aktie was ondernomen had ik meegekregen, maar dat had al moeten gebeuren toen de nul-wagen op de proef was, nog geen 10 sec na gert kwam er een auto tegengesteld aanrijden.
't Blijft ontzettend vervelend dat zoiets gebeurt, maar één auto is meestal niet een reden om een post te creëren op een plek waar die niet door de organisatie gepland is. Dat door een lint rijden kan trouwens ook op een bemande post nog gebeuren (zoals ik vorig jaar zelf heb meegemaakt in de Tank S). Op het moment dat het een structureel probleem bleek is er inderdaad meteen actie genomen, net als op een paar andere punten.
E.e.a. zal sowieso een belangrijk punt worden in de evaluatie.
Overigens, hoe gaat het nu met je schouder, Henk?
Sponsor schreef:Rinus...ben je dit jaar wel eens thuis geweest??? zelfs je vakantie is geboekt langs een proef....(jaja,toevallig)
JosWRX schreef:'t Gele Golfje schreef:Dat er aktie was ondernomen had ik meegekregen, maar dat had al moeten gebeuren toen de nul-wagen op de proef was, nog geen 10 sec na gert kwam er een auto tegengesteld aanrijden.
't Blijft ontzettend vervelend dat zoiets gebeurt, maar één auto is meestal niet een reden om een post te creëren op een plek waar die niet door de organisatie gepland is. Dat door een lint rijden kan trouwens ook op een bemande post nog gebeuren (zoals ik vorig jaar zelf heb meegemaakt in de Tank S). Op het moment dat het een structureel probleem bleek is er inderdaad meteen actie genomen, net als op een paar andere punten.
E.e.a. zal sowieso een belangrijk punt worden in de evaluatie.
Overigens, hoe gaat het nu met je schouder, Henk?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten