Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hans Poortman schreef:Mark Verhoeven schreef:AANTAL ZITPLAATSEN
Groep-S auto’s moeten tenminste vier zitplaatsen
hebben.
Ik snap dit niet helemaal, moeten er 2 extra navi's mee???
De basis carrosserie moet 4 zitplaatsen hebben dus geen GT auto s.
Lees nou eerst het Annexe J eens goed door.
Jaccoooo schreef:Jan-Willem schreef:
Én wat als de cilinderinhoud niet geregistreerd staat op het kentekenbewijs.
Wordt er dan van de grootste cilinderinhoud uitgegaan dat ooit geleverd is in het model?
ik denk dat je van de cilinderhoud uit moet gaan waarmee de betreffende auto gehomologeerd is
jos kerremans schreef:Als het alleen niet gehomologeerde auto's mogen zijn dan word het een klein startveld denk ik .
Volgens mij zijn zo'n beetje alle auto's weleens gehomologeerd geweest dus die mogen dan met of zonder motorische aanpassing niet in divisie 5 starten ?
De totale cilinderinhoud mag worden vergroot met maximaal 25% ten opzichte van de originele inhoud, waarbij de maximale cilinderinhoud zoals hierna omschreven nooit mag worden overschreden.
henk 400rr schreef:onder 5.1 van het voorlopig regelement:De totale cilinderinhoud mag worden vergroot met maximaal 25% ten opzichte van de originele inhoud, waarbij de maximale cilinderinhoud zoals hierna omschreven nooit mag worden overschreden.
StevenK schreef:henk 400rr schreef:onder 5.1 van het voorlopig regelement:De totale cilinderinhoud mag worden vergroot met maximaal 25% ten opzichte van de originele inhoud, waarbij de maximale cilinderinhoud zoals hierna omschreven nooit mag worden overschreden.
Originele inhoud van de betreffende automotor.
jeroensprint schreef:Wat er bedoeld wordt is dat als een auto maximaal een 1500cc heeft gehad als productiemodel er een andere automotor van het hetzelfde merk in mag van maximaal 1875cc. Als een auto een 2300cc viercilinder als maximum standaard productie heeft gehad, de andere motor maximaal 2500cc mag hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten