Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stevens schreef:ja mark blijf toch de bovenste het mooiste vinden
Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.
kraats schreef:Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model.
Jan schreef:kraats schreef:Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model.
Theo, van die kleur moet je afblijven!
Mark Verhoeven schreef:Jan schreef:kraats schreef:Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model.
Ach, een beetje zilvergrijs met oranje kan niet schaden...![]()
Olde Meule schreef:Mark Verhoeven schreef:Jan schreef:kraats schreef:Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model.
Ach, een beetje zilvergrijs met oranje kan niet schaden...![]()
Blauw metallic is de parelkleur van Subaru, dat moet je laten zoals het is, net zoals Ferrari in de formule 1.
stevens schreef:ja mark blijf toch de bovenste het mooiste vinden
stevens schreef:Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.
JosWRX schreef:stevens schreef:ja mark blijf toch de bovenste het mooiste vinden
Hoe zou dat nou toch komen??
stevens schreef:Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.
Er gaan meerdere verhalen, maar de meest betrouwbare lijkt me dat er, i.v.m. milieuregelingen, alleen voor dit jaar nog een stel WRX-en naar Europa komen (die ook alweer uitverkocht schijnen te zijn?) en dat daarna alleen nog STi's (en natuurlijk de non-turbo versies) verkrijgbaar zullen zijn. Van het nieuwe model Impreza zijn ook gewoon sedanversies gepresenteerd.
Uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat we het wel zullen zien als het zover is. En dat geldt natuurlijk ook voor de prijsstelling. (En dat laatste gaat uiteraard ook gelden voor de Evo X en, inderdaad Mark, de Ralliart uitvoering)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast