Nieuwe Impreza WRX ‘gelekt’

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » zo aug 12, 2007 15:10

Ik vind de achterkant redelijk op de Ford Focus lijken, en de gril heeft Mazda trekjes
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo aug 12, 2007 16:34

Afbeelding

Ik vond dit wel een grappig vergelijk, een aantal Subaru WRC's bij elkaar (behalve de bovenste...). Dan is die nieuwe nog niet zo verkeerd vind ik! Dat lelijke grilletje gaat ook nog wel weg. (hoop ik...)
Mark Verhoeven

Berichtdoor van eck » zo aug 12, 2007 21:48

ja mark blijf toch de bovenste het mooiste vinden

Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.
van eck

Berichtdoor Olde Meule » ma aug 13, 2007 0:02

stevens schreef:ja mark blijf toch de bovenste het mooiste vinden

Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.

Het is een compacte uitvoering waar je even aan moet wennen maar voor je het weet rijden de standaard uitvoering al in Nederland rond en juist dan wil bijna iedereen de nieuwe uitvoering omdat hij compacter, en sportief gezien mag worden maar eindelijk na jaren komen mijn woorden toch uit Subaru is compacter geworden om strijd te kunnen leveren tegen over de rest van het WRC veld!
Olde Meule

Berichtdoor kraats » ma aug 13, 2007 14:10

Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model. :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Mitsufan » ma aug 13, 2007 23:24

Persoonlijk vind ik de 06/07 versie het mooist. Ook na lange tijd blijf ik die laatste egt verschrikkelijk, waarom nou een hatch?
Mitsufan

Berichtdoor Jan » di aug 14, 2007 12:21

kraats schreef:Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model. :lol:

Theo, van die kleur moet je afblijven! :twisted:
Jan

Berichtdoor Mark Verhoeven » di aug 14, 2007 20:54

Jan schreef:
kraats schreef:Als ik dat "blauwe zooitje" hierboven zie, denk ik dat een andere kleur meer indruk zou maken dan een nieuw model. :lol:

Ach, een beetje zilvergrijs met oranje kan niet schaden... :roll: :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Olde Meule » di aug 14, 2007 21:50

Mark Verhoeven schreef:
Jan schreef:

Blauw metallic is de parelkleur van Subaru, dat moet je laten zoals het is, net zoals Ferrari in de formule 1.
Olde Meule

Berichtdoor Mark Verhoeven » di aug 14, 2007 21:56

Olde Meule schreef:
Mark Verhoeven schreef:
Jan schreef:

Blauw metallic is de parelkleur van Subaru, dat moet je laten zoals het is, net zoals Ferrari in de formule 1.

Precies, Ferrari's in het blauw-metallic!!! 8) :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor JosWRX » ma aug 20, 2007 20:17

Hoe zou dat nou toch komen?? :wink:

stevens schreef:Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.

Er gaan meerdere verhalen, maar de meest betrouwbare lijkt me dat er, i.v.m. milieuregelingen, alleen voor dit jaar nog een stel WRX-en naar Europa komen (die ook alweer uitverkocht schijnen te zijn?) en dat daarna alleen nog STi's (en natuurlijk de non-turbo versies) verkrijgbaar zullen zijn. Van het nieuwe model Impreza zijn ook gewoon sedanversies gepresenteerd.

Uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat we het wel zullen zien als het zover is. En dat geldt natuurlijk ook voor de prijsstelling. (En dat laatste gaat uiteraard ook gelden voor de Evo X en, inderdaad Mark, de Ralliart uitvoering :wink: )
JosWRX

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma aug 20, 2007 21:29

JosWRX schreef:

Hoe zou dat nou toch komen?? :wink:

stevens schreef:Hoorde van de week van de dealer dat dit jaar de laatste serie in sedan uitvoering gemaakt wordt daarna alleen nog het nieuwe model.

Er gaan meerdere verhalen, maar de meest betrouwbare lijkt me dat er, i.v.m. milieuregelingen, alleen voor dit jaar nog een stel WRX-en naar Europa komen (die ook alweer uitverkocht schijnen te zijn?) en dat daarna alleen nog STi's (en natuurlijk de non-turbo versies) verkrijgbaar zullen zijn. Van het nieuwe model Impreza zijn ook gewoon sedanversies gepresenteerd.

Uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat we het wel zullen zien als het zover is. En dat geldt natuurlijk ook voor de prijsstelling. (En dat laatste gaat uiteraard ook gelden voor de Evo X en, inderdaad Mark, de Ralliart uitvoering :wink: )

Niet teveel onzin verhalen geloven... De auto's zijn in een aantal EU landen al lang te bestellen! Er komt "gewoon" een WRX, komt ie niet via Subaru NL dan komt ie wel via Subaru DE en dus via de Cosis dealers! Milieu problemen??? "Dat ding" wordt ook in Californië geleverd, volgens mij zijn er nergens strengere milieueisen dan daar... :? Anders ga ik ze zelf wel importeren vanuit de VS!!!!!! Daar rijdt de WRX al rond!

Autovisie kwam ook al met het lulverhaal dat er geen WRX zou komen... De WRX is nog zo'n beetje de enige uitvoering van de Impreza die verkocht wordt hier... Die ga je toch niet laten vallen!

P.S. Hoorde ook al wat van 35 k EUR voor de WRX............
Mark Verhoeven

Berichtdoor mantaboy » ma aug 20, 2007 21:56

Teveel voor zo'n olieboot. Doe maar gewoon een Opel... :wink: :wink:

Zonder dollen, ik ben erg benieuwd hoe zo'n WRX rijd!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Patmeister » vr aug 31, 2007 15:11

http://www.youtube.com/watch?v=pTEM3DQGRnM

kijk maar even..ik weet 't niet..........
Patmeister

Berichtdoor Mark Verhoeven » vr aug 31, 2007 15:47

Volgens mij wordt ie voor Europa geïntroduceerd op de IAA in Frankfurt over ca. 2 weken. Dus allemaal daar gaan kijken! :wink:
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's