S2000

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » vr okt 20, 2006 15:33

gta schreef:Pardon ? voldoet niet aan regelement ????? en is GEEN show auto, Freddy heeft er gisteren de eerste Test mee gereden en de auto staat nu in het vliegtuig op transport.

Denk dat iemand jou probeert te zieken over de Afrika-ruiten :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor gta » vr okt 20, 2006 15:36

nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....
gta

Berichtdoor StevenK » vr okt 20, 2006 15:56

gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....

Het feit dat een FIA regel in Hongarije niet strikt na wordt geleefd biedt nog geen garanties ;)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor J©® » vr okt 20, 2006 16:08

StevenK schreef:
gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....

Het feit dat een FIA regel in Hongarije niet strikt na wordt geleefd biedt nog geen garanties ;)

En waarschijnlijk ook wel in strijd met de gewone regelgeving. In Nederland krijg je het in ieder geval niet voor elkaar om met zulke geblindeerde ramen te rijden. Ik weet niet hoe dat in België is. Als het een folie-laag is, is het natuurlijk altijd te verwijderen tijdens de keuring.
J©®

Berichtdoor kraats » vr okt 20, 2006 16:10

Wat overigens niet wil zeggen dat ie aan de regelgeving in het annex J voldoet..... :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » vr okt 20, 2006 16:17

J©® schreef:
StevenK schreef:

En waarschijnlijk ook wel in strijd met de gewone regelgeving. In Nederland krijg je het in ieder geval niet voor elkaar om met zulke geblindeerde ramen te rijden. Ik weet niet hoe dat in België is. Als het een folie-laag is, is het natuurlijk altijd te verwijderen tijdens de keuring.

Ik kan hier wel een duidelijk verhaal over ophangen maar dat heeft toch geen zin. Dat noemt men vechten tegen de bierkaai..... :?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor gta » vr okt 20, 2006 16:32

we zien wel bij de technische keuring, de auto zal daar natuulijk conform alle reglementen verschijnen ( zoals het hoort ) met of zonder zwarte ramen, of blauwe neon lampen onder het chassis :)
gta

Berichtdoor J©® » vr okt 20, 2006 17:07

gta schreef:Pardon ? voldoet niet aan regelement ????? en is GEEN show auto, Freddy heeft er gisteren de eerste Test mee gereden en de auto staat nu in het vliegtuig op transport.

Maar over de test gesproken. Hoe ging die test? Was ie zo positief dat de auto daarom in het vliegtuig staat? En zou ie daar anders niet in gestaan hebben?
J©®

Berichtdoor gta » vr okt 20, 2006 17:10

de test is goed verlopen +/- 200 km en nu staat de auto in het vliegtuig en als alles goed is hebben we hem Maandag hier en kunnen we volgende week verder testen om de auto op punt te zetten voor de Condroz.... maar er is nog veel werk te doen en we hopen dat alles goed gaat....
gta

Berichtdoor Zoefff » vr okt 20, 2006 17:16

Ik hoop dat je hem helemaal 100% krijgt, kom wel kijken op de service
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor gta » vr okt 20, 2006 17:17

ik hoop het ook, voor nu weet ik niet op hoeveel % we zitten :)
gta

Berichtdoor Zoefff » vr okt 20, 2006 17:21

gta schreef:ik hoop het ook, voor nu weet ik niet op hoeveel % we zitten :)

50 % sowieso, je heb al een goede bestuurder :)
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor Martijn_Braat » vr okt 20, 2006 20:09

Jack, kun je iets zeggen over het vermogen en koppel wat er in de S2000 Polo zit. Van de S1600's weten we het ongeveer wel maar ben benieuwd wat bij deze auto's mogelijk is.
De laatste 306 maxi en Xsara's zaten rond de 310pk.

En hebben jullie een nieuwe motor ontwikkeld of is het de motor uit de wtcc Leon?

gr. Martijn Braat
Martijn_Braat

Berichtdoor StevenK » vr okt 20, 2006 20:26

Toivonen schreef:Jack, kun je iets zeggen over het vermogen en koppel wat er in de S2000 Polo zit. Van de S1600's weten we het ongeveer wel maar ben benieuwd wat bij deze auto's mogelijk is.
De laatste 306 maxi en Xsara's zaten rond de 310pk.

En hebben jullie een nieuwe motor ontwikkeld of is het de motor uit de wtcc Leon?

gr. Martijn Braat

De restrictor van een S2000 is zo geconstrueerd dat het vermogen rond 280 pk uit moet komen. Overigens zaten de Xsara's veel hoger....
Koppel zal ergens rond de 260 @ 4500 liggen vermoed ik, net zoals bij de oude ABF motor.

Volgens http://rally.alitron.cz/images/pdf/05_04_polo.pdf ligt er een ABF motor, zelfs zonder de kitcar krukas en dus met originele (lange) slag en boring.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Campos » vr okt 20, 2006 22:43

J©® schreef:
StevenK schreef:

Afbeelding
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's