gta schreef:Pardon ? voldoet niet aan regelement ????? en is GEEN show auto, Freddy heeft er gisteren de eerste Test mee gereden en de auto staat nu in het vliegtuig op transport.
Denk dat iemand jou probeert te zieken over de Afrika-ruiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gta schreef:Pardon ? voldoet niet aan regelement ????? en is GEEN show auto, Freddy heeft er gisteren de eerste Test mee gereden en de auto staat nu in het vliegtuig op transport.
StevenK schreef:gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....
Het feit dat een FIA regel in Hongarije niet strikt na wordt geleefd biedt nog geen garanties
gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....
J©® schreef:StevenK schreef:gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....
Het feit dat een FIA regel in Hongarije niet strikt na wordt geleefd biedt nog geen garanties
En waarschijnlijk ook wel in strijd met de gewone regelgeving. In Nederland krijg je het in ieder geval niet voor elkaar om met zulke geblindeerde ramen te rijden. Ik weet niet hoe dat in België is. Als het een folie-laag is, is het natuurlijk altijd te verwijderen tijdens de keuring.
Toivonen schreef:Jack, kun je iets zeggen over het vermogen en koppel wat er in de S2000 Polo zit. Van de S1600's weten we het ongeveer wel maar ben benieuwd wat bij deze auto's mogelijk is.
De laatste 306 maxi en Xsara's zaten rond de 310pk.
En hebben jullie een nieuwe motor ontwikkeld of is het de motor uit de wtcc Leon?
gr. Martijn Braat
J©® schreef:StevenK schreef:gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....
En waarschijnlijk ook wel in strijd met de gewone regelgeving. In Nederland krijg je het in ieder geval niet voor elkaar om met zulke geblindeerde ramen te rijden. Ik weet niet hoe dat in België is. Als het een folie-laag is, is het natuurlijk altijd te verwijderen tijdens de keuring.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten