antoine schreef:'kut' bocht
Haha
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
sebas schreef:Ik vond het commentaar van Jasper ook wel geweldig over v Eldik
Gijs G schreef:Corsair schreef:Leker die GIDS daar staat mooi de verkeerde tijd GRRRRRRR
Dus nu maar hopen dat de Her er wel goed in staat
hier ook klote gids!
wanneer hoe laat her?
Holkers schreef:sebas schreef:Ik vond het commentaar van Jasper ook wel geweldig over v Eldik
Hij heeft wel een kern van waarheid in zijn uitspraak, maaaaaaar......
Waarom is het dan 'een tactische keuze om op een drogere baan te rijden' van Boers en laf van Mark... Ze zijn met een spelletje bezig en dat wordt door Mark volledig benut.
erikjan schreef:over naast Mark zitten gesproken,
ik kan me nog herinneren dat de moeder van Mark het maar gevaarlijk vond, maar dat ze alsnog naast 'm ging zitten als 'ie NL kampioen zou worden![]()
dus nu maar afwachten wanneer dat gaat gebeuren !
Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
Mooi verslag, en volgende week nog meer!
sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
Als hij dan toch het beste materiaal heeft kan hij ook makelijk als eerste starten
barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
Als hij dan toch het beste materiaal heeft kan hij ook makelijk als eerste starten
Is gewoon uit tactische overweging gedaan.
pipo schreef:barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
zoals de regels zijn in Nederland behoort dit tot de mogelijkheden ...zou, in Belgie 10 se c per lopende minuut kosten ...
barry schreef:pipo schreef:barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
zoals de regels zijn in Nederland behoort dit tot de mogelijkheden ...zou, in Belgie 10 se c per lopende minuut kosten ...
Ja maar we zijn nu niet in belgie... Maar maakt voor de rest ook niet uit hij heeft maar weer eens iedereen naar huis gereden!
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten