Alles over TV, DVD, tijdschriften etc
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door pipo » zo sep 30, 2007 13:10
barry schreef:pipo schreef:barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
Mooi verslag, en volgende week nog meer!
Als hij dan toch het beste materiaal heeft kan hij ook makelijk als eerste starten

Is gewoon uit tactische overweging gedaan.
zoals de regels zijn in Nederland behoort dit tot de mogelijkheden ...zou, in Belgie 10 se c per lopende minuut kosten ...

Ja maar we zijn nu niet in belgie... Maar maakt voor de rest ook niet uit hij heeft maar weer eens iedereen naar huis gereden!
Inderdaad ..verdiende overwinning ..topmateriaal en snelle equipe !
-
pipo
-
-
door JoostS » zo sep 30, 2007 13:17
stefan schreef:jaja, mijn filmpjes waren ook in beeld

, van het uitvallen van Harry Kleinjan, Boers(tegen die tonnen) en van Merksteijn in de sloot. geweldig

allen jammer dat mijn naam met PH werd geschreven....
Leuk om dat zo terug te zien hè

Beelden van de spin van Eldik waren bijv. van mij en is echt wel gaaf om dat zo op TV te zien.

-

JoostS
-
-
door barry » zo sep 30, 2007 14:08
pipo schreef:barry schreef:pipo schreef:barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.
Als hij dan toch het beste materiaal heeft kan hij ook makelijk als eerste starten

zoals de regels zijn in Nederland behoort dit tot de mogelijkheden ...zou, in Belgie 10 se c per lopende minuut kosten ...

Ja maar we zijn nu niet in belgie... Maar maakt voor de rest ook niet uit hij heeft maar weer eens iedereen naar huis gereden!
Jullie hebben het publiek trouwens ook wel vermaakt, tenminste mij wel.
-
barry
-
door pipo » zo sep 30, 2007 15:04
barry schreef:pipo schreef:barry schreef:pipo schreef:barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.

Inderdaad zeer leuke reacties gehad ..jammer van de koppeling en het vele onverhard maar lekker leuk zonder stress en en scratch op kp 1 op slicks ..

-
pipo
-
-
door pipo » zo sep 30, 2007 15:05
barry schreef:pipo schreef:barry schreef:pipo schreef:barry schreef:sebas schreef:Mark heeft het beste materiaal tot zijn beschikking en hij is gewoon de snelste op dit moment. Van Boers weten ze toch dat hij de auto minimaal 5 keer laat afslaan.

Inderdaad zeer leuke reacties gehad ..jammer van de koppeling en het vele onverhard maar lekker leuk zonder stress en en scratch op kp 1 op slicks ..

-
pipo
-
-
door djgando » zo sep 30, 2007 15:08
Kan ik deze aflevering van gister ook nog via het internet weer terug zien of ken da nie??? Gister net op het tijdstip aan de gang met de 205, dus geen mogelijkheid gehad om dat te zien. Heb wel gekeken op RTL gemist.nl maar kan niks vinden. Iemand misschien een id waar wel??
-
djgando
-
-
door 2rallyman1 » zo sep 30, 2007 17:11
JoostS schreef:stefan schreef:jaja, mijn filmpjes waren ook in beeld

, van het uitvallen van Harry Kleinjan, Boers(tegen die tonnen) en van Merksteijn in de sloot. geweldig

allen jammer dat mijn naam met PH werd geschreven....
Leuk om dat zo terug te zien hè

Beelden van de spin van Eldik waren bijv. van mij en is echt wel gaaf om dat zo op TV te zien.

Jah dat was zeker mooi Joost

-
2rallyman1
-
door barry » zo sep 30, 2007 17:14
JoostS schreef:http://www.rtl.nl/(vm=/service/miMedia/rtl_gemist.xml,videomenu=yes)/system/video/html/components/service/miMedia/rtl_gemist.xml
Daar RTL GP -> Rally Report. Maar aflevering van gisteren zie ik nog niet online staan.
En die van vorige week ook niet

-
barry
-
door Gijs G » zo sep 30, 2007 17:42
en ik geloof die van de week ervoro ook niet,
kortom nog niets va ndit seizoen geloof ik
-

Gijs G
-
door pipo » zo sep 30, 2007 17:46
Gijs G schreef:en ik geloof die van de week ervoro ook niet,
kortom nog niets va ndit seizoen geloof ik
toch wel ..
-
pipo
-
-
door RG-Rallysport » za nov 10, 2007 18:05
Corne schreef:Wel gek dat Frank geen woord heeft gezegd over het ongeluk in Euregio..

Hoezo is dat gek ?
Het is niet de publiciteit die je wil voor onze mooie sport , ja het is heel erg maar het is helaas gebeurt en er is in diverse media aandacht aan besteed en dat was genoeg .
-
RG-Rallysport
-
-
door spookie » za nov 10, 2007 21:40
Corne schreef:Wel gek dat Frank geen woord heeft gezegd over het ongeluk in Euregio..

In het begin van de uitzending was nog wel een "pagina" te zien
-

spookie
-
-
door briljant » zo nov 11, 2007 11:31
SAS Officialteam schreef:Corne schreef:Wel gek dat Frank geen woord heeft gezegd over het ongeluk in Euregio..

Hoezo is dat gek ?
Het is niet de publiciteit die je wil voor onze mooie sport , ja het is heel erg maar het is helaas gebeurt en er is in diverse media aandacht aan besteed en dat was genoeg .
Sorry Rudy,
Maar dan snap je er echt niets van.
Als een van de weinige media die serieus de rally in ons land verslaat hoort dit er bij RR helaas ook erbij.
De meeste andere media melden normaal alleen maar iets als het misgaat.
Bastiaan van Lingen
-

briljant
-
-
door YellowLeonVT » za nov 17, 2007 15:47
Het was weer dramatisch.. Na vorige week dacht ik dat er verbetering in zat maar het kan mij niet meer boeien.
Weinig rallybeelden en veel gelul over sponsoren..
-
YellowLeonVT
-
-
Keer terug naar TV en Multimedia