Wij zijn er gestart en zijn laatste geworden. Die plek hbben we nog nooit behaald.... naar veeeel en veeel problemen, maar uitgereden
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gta schreef:Jammer dat we net naast het Podium zijn gefinished, met de S 2000 kon Freddy echt niet sneller rijden, dus toch een super goede 4e plaats..... nu op naar Nederland....eindelijk weer eens een rally in NL voor mij....
pipo schreef:gta schreef:Jammer dat we net naast het Podium zijn gefinished, met de S 2000 kon Freddy echt niet sneller rijden, dus toch een super goede 4e plaats..... nu op naar Nederland....eindelijk weer eens een rally in NL voor mij....
Inderdaad Jack ..de haspengouw heeft veel teveel lange rechte stukken en daar is de topsnleheid hoger bij de wrc en porsche bvb ..
gta schreef:ja, ja.... die Porsche..Patrick vertelde mij nog voor de laatste servivce dat hij die keine Polo nog wel zou pakken.. Had die Lange toch nog gelijk...
en wie heeft de Jump van freddy gezien.. ? die was echt spectaculair.... hij dacht dat hij hem vol kon nemen... heeft dat ook gedaan en had daarna 500 meter nodig om de auto weer in het rechte spoor te krijgen..
pipo schreef:beelden waren gisteren normaal al op sporza (tv 2) ...
Lieke schreef:Wie is er in Haspengouw geweest en heeft foto's gemaakt???
Wij zijn er gestart en zijn laatste geworden. Die plek hbben we nog nooit behaald.... naar veeeel en veeel problemen, maar uitgereden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten