rally for ever schreef:Harry37 schreef:Walter Geuzebroek schreef:Een 'narrow escape" van Marc vd Heide.....mazzel dat de meeste mensen daar weg waren toen de Volvo kwam.
Op de foto lijkt de remzone minder dan 10 meter, wel een rare plek om zo te zitten.
Ik was er niet gaan staan.
maar goed, weer veel gebeurt daar jammer dat ik er niet kon zijn.
Mooie plaatjes trouwens weer
Harry
Volgens mij was de escape van Roland Nap met een coltje.
Remzone was ruim langer dan 10 meter, maar als de remmen alle dienst weigeren maakt dat niet zo veel uit.

Harry37 schreef:rally for ever schreef:Harry37 schreef:Walter Geuzebroek schreef:Een 'narrow escape" van Marc vd Heide.....mazzel dat de meeste mensen daar weg waren toen de Volvo kwam.
Op de foto lijkt de remzone minder dan 10 meter, wel een rare plek om zo te zitten.
Ik was er niet gaan staan.
maar goed, weer veel gebeurt daar jammer dat ik er niet kon zijn.
Mooie plaatjes trouwens weer
Harry
Volgens mij was de escape van Roland Nap met een coltje.
Remzone was ruim langer dan 10 meter, maar als de remmen alle dienst weigeren maakt dat niet zo veel uit.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ga daar ook niet over in discussie.
Maar we komen al jaren overal, sommige "meeste"bezoekers onderschatten het gevaar ook een beetje.
verder zie ik hele mooie foto's voorbij komen. Toch altijd leuk als je zelf niet kunt er dan toch nog veel over kunt nalezen en zien.
Harry

ZZR Fan schreef:A.H.S schreef:RallyCenter schreef:Bijdrage van André Slotman staat online!
Rest op de site!
Bedankt voor het plaatsen van mijn foto's William,
Mooie en gezellige plek(kp1-6) met nette mensen,marshalls,pers/hobbyfotografen wel eerst een paar natte neuzen van een paar koeien gehad,maar ja ik stond dan ook in hun weiland!
Nogmaals bedankt
haha, ik dacht aldie gaan geen plezier hebben van de koeien, maar het is toch nog meegevallen
harskamp schreef:Hee..
Waar zijn deze foto's genomen .. lijkt me mooi plekje voor volgend jaar
Mvg
Evert van Essen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten