HJD schreef:Had dit nieuws in Spanje al via via gehoord, en naar mijn weten zou het een Focus WRC 2006 zijn. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet
In Hellendoorn ging het verhaal ook al behoorlijk rond
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JoostS schreef:HJD schreef:Had dit nieuws in Spanje al via via gehoord, en naar mijn weten zou het een Focus WRC 2006 zijn. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet
In Hellendoorn ging het verhaal ook al behoorlijk rond
Ik denk dat de KNAF talenten dit jaar ook niet mogen klagen.larson schreef:misschien wel net zoveel potentie, maar vind het jammer dat het altijd aan het geld moet liggen wie het verst gaat komen..ik denk als je Hans junior of Kevin Abbring in zo'n auto zet, ze net zo snel kunnen zijn misschien wel sneller alleen zij hebben niet zulke enorme budgetten helaas...
Ik denk dat de KNAF talenten dit jaar ook niet mogen klagen.
Mivali schreef:99,9%? Ok, dan durf ik het wel aan om te zeggen dat ik Ieper voor de tweede keer ga rijden...niet meer met de 106 S16 maar in principe met de 206 XS 1.6 waarmee uitgekomen moet worden in A6 (niet gehomologeerd in N2, ondanks de N2 basis), maar dat mag de pret niet drukken. Sylvia zal er ditmaal niet naast zitten maar dame Dautzenberg gaat in principe navigeren, toch Lieke?
Groet,
Michel
joostkusters schreef:eindelijk met de bouw begonnen, serieus project!!!!!!!!!!!!!
Subaru Legacy RS Prodrive spec Gr A (euhhh Joost Kusters spec)
Hellaas niet aan het begin van het nederlands kampioenschap, maar 100% zeker voor de ELE rally
Niet om WRC's te gaan verslaan, maar ik ga voor de spectaculairiteits bokaal (shit die hebben we nog niet).
Maar het is wel de bedoeling om niet door de voorruit te kijken (bij wijze van spreken dan he) en alles via de zijramen te beleven!!!!!!!!!!
Zeg maar de Colin Mc Rae stijl, met hopelijk wat minder "roll overs"
sideways, sideways, sideways (and not slowly)
foto's soon at; www.partycracker.hyves.nl (dit mag toch?)
Dwaars deur de bocht ,,,,,,,,,,,rallygroet joost
rally for ever schreef:Mivali schreef:99,9%? Ok, dan durf ik het wel aan om te zeggen dat ik Ieper voor de tweede keer ga rijden...niet meer met de 106 S16 maar in principe met de 206 XS 1.6 waarmee uitgekomen moet worden in A6 (niet gehomologeerd in N2, ondanks de N2 basis), maar dat mag de pret niet drukken. Sylvia zal er ditmaal niet naast zitten maar dame Dautzenberg gaat in principe navigeren, toch Lieke?
Groet,
Michel
Hoe zeker kun je zijn, als je de dame hier nog moet vragen??![]()
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.joostkusters schreef:eindelijk met de bouw begonnen, serieus project!!!!!!!!!!!!!
Subaru Legacy RS Prodrive spec Gr A (euhhh Joost Kusters spec)
Hellaas niet aan het begin van het nederlands kampioenschap, maar 100% zeker voor de ELE rally
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast