RDO Rallypoule

Een poule voor alle wedstrijden van het Rallyclinic Dutch Open

Berichtdoor Holkers » wo okt 31, 2007 11:58

bassie schreef:En doen moet de puntentelling ook nog kloppen. Als er zoals met Barneveld, van Eldik of Mark van Eldik ingevuld kan worden pakt de formule of de eerste of de tweede optie. Dus het is nog niet helemaal in orde met de telling volgens mij.

'Mark van Eldik' of 'van Eldik' wordt door de computer als dezelfde persoon gezien en krijgen dus beide evenveel punten.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor bassie » wo okt 31, 2007 12:05

O.k. Ik had dit namelijk begrepen van degene die de puntentelling verzorgd, naar aanleiding van een vraag over de telling van Barneveld die mij niet helemaal duidelijk was.
bassie

Berichtdoor StevenK » wo okt 31, 2007 12:21

bassie schreef:En doen moet de puntentelling ook nog kloppen. Als er zoals met Barneveld, van Eldik of Mark van Eldik ingevuld kan worden pakt de formule of de eerste of de tweede optie. Dus het is nog niet helemaal in orde met de telling volgens mij.

Enige wat ik Barneveld niet automatisch goed ging, is dat er twee mensen de scratch hadden. Dat snapt het systeem niet, dus dat moet nog met de hand aangepast worden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John » wo okt 31, 2007 16:22

Ja Bas je sta na correctie weer boven aan. Nog bedankt voor het meedenken. Snap het wel want je wil natuurlijk de grote hoofdprisj winnen :wink:
John

Berichtdoor bassie » wo okt 31, 2007 16:54

Ja, dat zou ff lekker worden :? Ik heb de hele garage al leeggehaald ervoor! :wink:
bassie

Berichtdoor John » wo okt 31, 2007 17:02

bassie schreef:Ja, dat zou ff lekker worden :? Ik heb de hele garage al leeggehaald ervoor! :wink:

ik zou er maar ff een stukkie laten aanbouwen nu het nog kan.
(geen idee wat de hoofdprijs is)
John

Berichtdoor bassie » wo okt 31, 2007 17:05

Jazeker, hypotheker :D
bassie

Berichtdoor John » wo okt 31, 2007 17:07

bassie schreef:Jazeker, hypotheker :D

Of de trouwerij gaat niet door, maar dan wel de hoofdprijs.
Ja je kan niet alles hebben.............
John

Berichtdoor bassie » wo okt 31, 2007 17:16

John schreef:
bassie schreef:Jazeker, hypotheker :D

Of de trouwerij gaat niet door, maar dan wel de hoofdprijs.
Ja je kan niet alles hebben.............

hmmmm..... moeilijk

snel maar weer on-topic. Straks leest ze het nog.
bassie

Berichtdoor John » wo okt 31, 2007 17:17

De druk wordt overgens door de poule deelnemers wel bij van Merkesteijn Sr. gelegd. Hij staat als meeste als winnaar getipt. Ook wel leuk vind ik adt er ruim 150 mensen hebben meegedaan dit jaar, een heel aantal met 0 punten maar toch.
John

Berichtdoor Jan » wo okt 31, 2007 17:24

Ik vergeet het elke keer... :wink:
Jan

Berichtdoor leor888 » wo okt 31, 2007 21:12

John schreef:De druk wordt overgens door de poule deelnemers wel bij van Merkesteijn Sr. gelegd. Hij staat als meeste als winnaar getipt. Ook wel leuk vind ik adt er ruim 150 mensen hebben meegedaan dit jaar, een heel aantal met 0 punten maar toch.

Ja, leuk hoor. elke keer als iemand meer punten kon scoren dan jou verknalde je de hele poule :lol:
leor888

Berichtdoor John » wo okt 31, 2007 22:00

leor888 schreef:
John schreef:De druk wordt overgens door de poule deelnemers wel bij van Merkesteijn Sr. gelegd. Hij staat als meeste als winnaar getipt. Ook wel leuk vind ik adt er ruim 150 mensen hebben meegedaan dit jaar, een heel aantal met 0 punten maar toch.

Ja, leuk hoor. elke keer als iemand meer punten kon scoren dan jou verknalde je de hele poule :lol:

Klopt, helaas is mijn tactiek mislukt en sta ik geen eerste :wink:
John

Berichtdoor Hein » wo okt 31, 2007 22:21

Bovendien doet John, net als de redactieleden van Rallysport.nl, buiten mededinging mee.

We hebben nog geen overleg gehad over de prijzen. Maar ik neem aan dat de hoofdprijs de zelfde zal zijn als vorig jaar. Een foto, gemaakt door één van de vier Rallysport.nl fotografen naar keuze uit onze database.

Afgedrukt en ingelijst uiteraard. :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mastersevius » do nov 01, 2007 8:54

mastersevius schreef:
John schreef:Dat gaat gelukkig automatisch. Maar van belang is dat je de mensen bij de eerste 10 goed heb. Dan ligt het er weer aan op welke plaats. Staat bij jou een deelnemer op dezelfde plaats als in de eindstand dan krijg je 12 punten, staat hij er 1 plaats naast 10, 2 plaatsen naast 8 enz enz.

En hoe zit het dan als je bijvoorbeeld iemand op nummer 9 hebt staan die twaalfde word. Krijg je dan gewoon 6 punten. Want dat haal ik er hierboven niet goed uit, en eigenlijk is dat volgens mij nooit duidelijk geweest.

john zou je dan ook nog even antwoord kunnen geven op mijn vraag???
mastersevius

VorigeVolgende

Keer terug naar Rallypoule