Vorig jaar was er de START fotocompetite, met als één van de prijzen publicatie van de winnende foto in het Rally Jaaroverzicht 2006.
Helaas is dit jaar deze compititie niet verder doorgegaan en dat vind ik persoonlijk erg jammer, want er zijn zeer mooie foto's uit voortgekomen.
Vandaar dat ik besloten heb een deel van deze fotocompetitie door te zetten, met name de plaatsing van de mooiste foto in het Rally Jaaroverzicht 2007.
Kort dag... maar we hebben alle Nederlandse rally's achter de rug, dus moet het voor de fotograferende rallyfans niet zo'n probleem zijn hun mooiste foto te mailen. Toch?
Hoe kun je meedoen?
- mail jouw mooiste, apartste, beste foto (één per fotograaf) naar ons toe op maximaal 500 pixels breed
- alléén foto's van het rallyjaar 2007 mogen meedoen
- de foto's mogen genomen zijn tijdens Nederlandse, maar ook buitenlandse wedstrijden
- de foto's moeten onbewerkt zijn. Dat wil zeggen > meer contrast, scherper maken mag, maar geen uitgebreide Photoshop sessies (wij hebben een getraind oog, dus daarmee val je door de mand)
- jouw foto moet vóór 16 november a.s. in ons bezit zijn, elke inzending na deze datum doet automatisch niet meer mee!
Een deskundige jury (fotografen en uitgever) zal alle foto's beoordelen en daaruit de beste foto kiezen.
De inzender krijgt automatisch bericht met het verzoek de foto in hoge resolutie te leveren. Deze zal dan als spread afgedrukt worden in het Rally Jaaroverzicht 2007. De officiele bekendmaking en uitreiking vindt dan plaats tijdens het jaarlijkse KNAF Rallyfeest (dit jaar in Almere).
Over de uitslag kan en zal verder niet gecorrespondeerd worden.
Ik hoop op vele mooie inzendingen op info@ravenprodukties.nl
Succes!
groet,
John Raven