Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Waar is Peter v/d G. als je hem nodig heb. Hij (schijnt) nogal wat af te weten van Franse auto's
V.D.G Rally team schreef:iemand nog intresse in een xsarra kitcar een orginele niet zoo'n zelf
gebouwd ding.
StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:iemand nog intresse in een xsarra kitcar een orginele niet zoo'n zelf
gebouwd ding.
Dat is een auto waar het hart van elke liefhebber toch sneller van gaat kloppen? Lijkt me alleen onbetaalbaar.
V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:iemand nog intresse in een xsarra kitcar een orginele niet zoo'n zelf
gebouwd ding.
Dat is een auto waar het hart van elke liefhebber toch sneller van gaat kloppen? Lijkt me alleen onbetaalbaar.
Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.
mantaboy schreef:V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:iemand nog intresse in een xsarra kitcar een orginele niet zoo'n zelf
gebouwd ding.
Dat is een auto waar het hart van elke liefhebber toch sneller van gaat kloppen? Lijkt me alleen onbetaalbaar.
Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.
Dat klopt, het blijft franse Tully....
Lijkt me een erg leuke auto om te zien rijden ja! Maar denk inderdaad dat het zelf rijden redelijk onbetaalbaar is.
mantaboy schreef:V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:iemand nog intresse in een xsarra kitcar een orginele niet zoo'n zelf
gebouwd ding.
Dat is een auto waar het hart van elke liefhebber toch sneller van gaat kloppen? Lijkt me alleen onbetaalbaar.
Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.
Dat klopt, het blijft franse Tully....
Lijkt me een erg leuke auto om te zien rijden ja! Maar denk inderdaad dat het zelf rijden redelijk onbetaalbaar is.
V.D.G Rally team schreef:Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.
denny schreef:mantaboy schreef:V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:iemand nog intresse in een xsarra kitcar een orginele niet zoo'n zelf
gebouwd ding.
Dat is een auto waar het hart van elke liefhebber toch sneller van gaat kloppen? Lijkt me alleen onbetaalbaar.
Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.
Dat klopt, het blijft franse Tully....
Lijkt me een erg leuke auto om te zien rijden ja! Maar denk inderdaad dat het zelf rijden redelijk onbetaalbaar is.
maar ik denk dat je er wel heel nederland mee kunt aftroeven tenminste als je kunt rijden natuurlijk
StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.
Dan is dat vast niet de configuratie zoals ze in het WK rondreden.
Mark Verhoeven schreef:Dat geloof ik niet! Destijds lukte het wel in 100% asfaltrally's in de bergen, hier in NL lukt dat niet en al helemaal niet tegen de huidige WRC auto's...
StevenK schreef:Mark Verhoeven schreef:Dat geloof ik niet! Destijds lukte het wel in 100% asfaltrally's in de bergen, hier in NL lukt dat niet en al helemaal niet tegen de huidige WRC auto's...
Toen hadden ze een actief diff en geen restrictor, waardoor ze op ongeveer 340 pk zaten, bij een gewicht van 960 kg. Nu hebben ze een gewoon diff, restrictor en wegen ze 1000 kg.
StevenK schreef:Mr.T schreef:Dat gewicht is te compenseren door zelf even een afval kuurtje te doen
Dat heb ik al geregeld 20 kg kwijt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten