Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wij zijn in 1998,99,2000 en 2001 naar wales geweest. het eerste jaar zaten we in een pension in chaltenham ( waar toen nog het rallycentrum lag) dat was echt geen doen! veel te ver rijden naar de proeven. De jaren er na hebben we een camper gehuurd, Dat is echt super! savonds de bossen in waar s'morgens de eerste proef is en daar staan honderden camper's en bussjes waar mensen in slapen, een groot feest, veel vuurwerk,hamburgertentjes en de hele nacht door het geluid van aggregaatjes en lopende transit-busjes. het is wel duur om een camper te huuren. maar het was het ons wel waard.(wij huurde hem toen bij KAV verhuur). ook hebben we nog een keer een gewone sprinter-bus gehuurd. daar kun je ook met een aantal mensen in slapen. wat matrassen er in en snurken maar ( het is niet zo lux maar wel een stuk goedkoper als een camper.Marco_wrc schreef:Het is een beetje aan de vroege kant voor een topic over de Wales Rally GB 2007 maar ik zit met wat vragen.
Kunnen diegenen die als toeschouwer eens naar deze rally zijn geweest wat ervaringen delen?
Dit jaar gaan we naar deze rally en zijn met name benieuwd naar een goed onderkomen/uitvalsbasis.
Vorig jaar zijn we naar de ADAC Rallye Deutschland geweest en met tips van dit forum op camping Bostalsee tegenover het servicepark beland. Dat was zeer (super zelfs) geslaagd (we, m'n zwager en ik, waren de enigen over die de Subaru van Petter na de reparatie 's nachts uit de Subaru tent hebben zien wegrijden. We hebben met wat monteurs gesproken en een kop koffie gedronken in de Subaru tent. Een geweldige ervaring. We hadden de crash 's ochtends op de Shakedown ook gezien, dus ons weekend stond in het teken van Subaru).
We hopen dus dit jaar weer een goede plek te vinden met jullie hulp. (weer in de buurt van het servicepark?)
Zag gisteren Rally America op NASN, en daar hadden ze het er over dat Travis aanbiedingen vanuit het WRC op zak had en dat ie wellicht volgend jaar in het (P?)WRC te zien is.r199 schreef:zie in de deelnemerslijst gelukkig wel een equipe staan uit de us of a
en vind het gaaf dat hij het hier eens probeert en denk dat de groep n
deelnemers serieus rekening met hem moeten houden
hoop dat ik gelijk krijg want mag hem graag zien rijden
en verders alle nederlandse deelnemers succes van deze kant
en we zien wat het gaat worden
pastrana zet hem op
Amiga schreef:Holkers schreef:rallypicture schreef:Wij vertrekken woensdag smorgens![]()
even die schitterende shake down mee pakken!
Erik
Jij gaat toch alleen voor de vrouwen
Ben blij dat iemand anders het zegt en niet ik een keer...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast