Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

nieuwe proef

Berichtdoor Starkoo » zo dec 02, 2007 0:40

Proef bij het Rutbeek was dit jaar zeer zwaar en kort, volgens mij kunnen ze beter die proef schrapen! Ik heb een nieuwe proef bedacht maar dan kom je wel in de Gemeente Berkeland uit:

Start proef

Nieuwdijkweg
Middendorpweg
Oude Deldenseweg
Pasmanweg
Pagertweg
Esweg
Nijenhuisweg
Visschemorsdijk
Kempersdijk
Waterleidingsdijk
Koeweidendijk
Weenkweg
Tesselinkweg
Veenhutweg
Achterveldweg

Finish Proef

deze proef kan ook op Zondag want is dicht bij proef Bentelo!
Starkoo

Berichtdoor Holkers » zo dec 02, 2007 0:56

Leuk, maar hier heb je toch 0,00 niets aan. Bij rallycross kun je toch ook niet zomaar even een weiland kiezen om aan gort te rijden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor leor888 » zo dec 02, 2007 1:16

Holkers schreef:Leuk, maar hier heb je toch 0,00 niets aan. Bij rallycross kun je toch ook niet zomaar even een weiland kiezen om aan gort te rijden.

Maarten,
Hoewel je in dit geval waarschijnlijk (ik moet eigenlijk zeggen misschien :lol: ) gelijk hebt, wil ik toch deze reactie kwijt.
Of je gelijk hebt of niet ik vind dat men niet te snel klaar moet staan met afwijzend commentaar.

Think out of the box!! is het credo.

Zo af en toe moet je ideeen gewoon tijd gunnen om wel of niet uit te doven.
Laatst bijgewerkt door leor888 op di dec 04, 2007 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.
leor888

Berichtdoor Starkoo » zo dec 02, 2007 1:38

Holkers schreef:Leuk, maar hier heb je toch 0,00 niets aan. Bij rallycross kun je toch ook niet zomaar even een weiland kiezen om aan gort te rijden.
hoezo niks aan, het is autocross hoor en tegenwoordig mag lang niet overal een weiland om bouwen tot crossbaan, ik maak gewoon een proef die misschien wel kan want ik ga niet door het needse achterveld heen!
Starkoo

Re: nieuwe proef

Berichtdoor Amazone » zo dec 02, 2007 10:37

Starkoo schreef:Ik heb een nieuwe proef bedacht

Ronald: altijd super dat je mee wilt denken, maar mail je tip dan naar de organisatie. Dan kunnen ze er naar kijken, wie weet. :wink:
Amazone

Berichtdoor TWENGELTJE » zo dec 02, 2007 11:18

He Ronald leuk dat je meedenkt hoor maar reken maar dat wij niet stil zitten en allang met verschillende andere proeven bezig zijn maar niet elke gemeente is er happig op om mee te werken
We zullen eens kijken naar jou mogelijkheid maar als deze proef in twee gemeentes rijdt kan het al niet meer omdat je dan nog meer vergunningen nodig hebt
TWENGELTJE

Berichtdoor leor888 » zo dec 02, 2007 23:31

TWENGELTJE schreef:He Ronald leuk dat je meedenkt hoor maar reken maar dat wij niet stil zitten en allang met verschillende andere proeven bezig zijn maar niet elke gemeente is er happig op om mee te werken
We zullen eens kijken naar jou mogelijkheid maar als deze proef in twee gemeentes rijdt kan het al niet meer omdat je dan nog meer vergunningen nodig hebt

Kijk, zo kan het ook!

Hoeven we elkaar geen namen te noemen en blijft het positief en realistisch tegelijk.
leor888

Berichtdoor Starkoo » ma dec 03, 2007 1:14

TWENGELTJE schreef:He Ronald leuk dat je meedenkt hoor maar reken maar dat wij niet stil zitten en allang met verschillende andere proeven bezig zijn maar niet elke gemeente is er happig op om mee te werken
tja gemeente berkelland gaven eerder wel een vergunning voor de autocross, ooit is er een proef van de Helendoorrally op de needse berg geweest, Nieuwedijk is gemeente haaksbergen volgens routeplanners dus valt af dan kan je op de Middendorperweg is Hof van Twente daarna is het Berkelland dus geen idee hoe men in berkelland over denkt over een rally.
Starkoo

Berichtdoor Hein » di dec 04, 2007 8:01

Voor degenen die hier wat reacties op Holkers' opmerking zochten: die zijn mede op verzoek van Roel verdwenen.

Meedenken is in mijn optiek een goede zaak. Een proef op een forum gooien vindt ik persoonlijk minder. Neem dan contact op met de organisatie in kwestie als je goede ideeen hebt.

Zo en nu weer on topic a.u.b.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor TWENGELTJE » za feb 16, 2008 15:55

De site van de Conrad Euregiorally is geheel vernieuwd
De eerste nieuwtjes staan er al weer op

om te kijken www.twenterally.nl
TWENGELTJE

Berichtdoor RG-Rallysport » za feb 16, 2008 18:52

TWENGELTJE schreef:De site van de Conrad Euregiorally is geheel vernieuwd
De eerste nieuwtjes staan er al weer op

om te kijken www.twenterally.nl

Sprint weer lekker op de zondag !! Over het industrie terrein heen it is nog ver weg maar wel weer zin an in ieder geval
RG-Rallysport

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden