Strak werk
mooie foto`s
Jan schreef:Ik kan nog steeds niet kiezen, whoah!
Huufke schreef:Ik zal eens even wat commentaar geven op enkele foto’s. Allereerst wil ik kwijt dat ik heel wat werk hier wel erg ver onder de maat vind. Oké, het gaat om je eigen top 3, maar een beetje kritisch op je eigen werk zijn mag toch wel?
mmrizio schreef:Huufke schreef:Ik zal eens even wat commentaar geven op enkele foto’s. Allereerst wil ik kwijt dat ik heel wat werk hier wel erg ver onder de maat vind. Oké, het gaat om je eigen top 3, maar een beetje kritisch op je eigen werk zijn mag toch wel?
Pardon?
Volgens mij was dit een forum van rally liefhebbers, niet van professioneel fotografen. D'r zitten er inderdaad een paar bij waarvan ik het idee krijg dat ze door goedbedoelende amateurs gemaakt zijn. Maar door de bank genomen zou ik ze best zelf gemaakt willen hebben.
Dat gezegd hebbend, ben ik het wel met het merendeel van jouw commentaar op de individuele foto's eens. Ik zal het in m'n oren knopen als ik zelf de camera weer in handen heb.
Maurice
mmrizio schreef:Huufke schreef:Ik zal eens even wat commentaar geven op enkele foto’s. Allereerst wil ik kwijt dat ik heel wat werk hier wel erg ver onder de maat vind. Oké, het gaat om je eigen top 3, maar een beetje kritisch op je eigen werk zijn mag toch wel?
Pardon?
Volgens mij was dit een forum van rally liefhebbers, niet van professioneel fotografen. D'r zitten er inderdaad een paar bij waarvan ik het idee krijg dat ze door goedbedoelende amateurs gemaakt zijn. Maar door de bank genomen zou ik ze best zelf gemaakt willen hebben.
Dat gezegd hebbend, ben ik het wel met het merendeel van jouw commentaar op de individuele foto's eens. Ik zal het in m'n oren knopen als ik zelf de camera weer in handen heb.
Maurice
A.H.S schreef:Ja niet iedereen heeft een pershesje en kan zomaar even ergens anders gaan staan of in een slootje gaan liggen voor een betere compositie
Vaak sta je klem tussen het publiek of word je beperkt door de lintjes
A.H.S schreef:Ja niet iedereen heeft een pershesje en kan zomaar even ergens anders gaan staan of in een slootje gaan liggen voor een betere compositie
Robert_ schreef:A.H.S schreef:Ja niet iedereen heeft een pershesje en kan zomaar even ergens anders gaan staan of in een slootje gaan liggen voor een betere compositie
Nou dat vind ikwel erg kort door de bocht. Tenzij je er natuurlijk niet meer moeite voor wilt doen om betere foto's te maken, en het teveel moeite is om in een bocht de goede plekjes te zoeken. De binnenbocht kun je in de meest gevallen vergeten, maar dan blijft er nog genoeg over. Je hoeft echt geen fotograaf te zijn, om bijv. een storend verkeersbord niet middendoor je auto te hebben staan, of een stuk auto te missen, een scherpe foto te maken, of een beetje op de compositie te letten. Ik heb ook geen hesje, en wil ook absoluut niet pretenderen dat mijn foto's erg goed zijn. (alhoewel.. ) maar ik probeer er altijd wel, met een beetje moeite, het beste van te maken.
Wil je er geen moeite in stoppen is het ook prima natuurlijk, maar dan kan je wel zulk soort opbouwend commentaar verwachten.
mmrizio schreef:Pardon?
Rallyfanaat schreef:en niet iedereen heeft een spiegelreflex camara.... ik maak zelf met een simpele canon foto`s en als ik het zelf zeg kan ik daarmee best foto`s maken. en het gaat toch om JOU eigen mooiste foto`s...
Huufke schreef:@ Deimos000:
Foto 1:
Prachtige kleuren, wat ook prima te doen was toen de zon zo laag stond. Jammer van de compositie. Ik had graag wat minder zand en modder op de voorgrond gezien.
Foto 2:
Leuke drift, maar ook hier staat het onderwerp wel erg gecentreerd in beeld.
Foto 3:
De actie is prima vastgelegd, maar ook hier kom ik weer uit op compositie. Er was meer uit te halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast