Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
Persoonlijk vind ik het al een luxe als je een "oud" kanon als de Corrola hebt staan!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
pedduhwick schreef:sebas schreef:Nee die staan in Hengelo
volgens mij ook niet in Hengelo, maar in Enschede
Met als thuisbasis de nieuwe "state of the art" werkplaats in Hengelo verzorgt Van Merksteijn Motorsport het onderhoud en preparatie van de Lancer Evo's groep N en de Ford Focus WRC
Harry37 schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
voorlopig nog steeds 1,![]()
Peter Sr gaat eerst met de porsche aan de gang
Codieo schreef:Harry37 schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
Dacht dat de tweede al aangeschaft was. En wat betreft het Porsche project, betekent dit dat Sr. niet meer op de rallypaden te vinden is in 2008?
Harry37 schreef:Codieo schreef:Harry37 schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
Dacht dat de tweede al aangeschaft was. En wat betreft het Porsche project, betekent dit dat Sr. niet meer op de rallypaden te vinden is in 2008?
Bij het team management ligt de prioriteit nu bij het compleet maken van de rijdersbezetting, waarbij er nog twee stoeltjes te verdelen zijn naast team eigenaar en eerste rijder Peter van Merksteijn.
De eerste grote test is gepland in midden februari op het testcircuit Guadix in het zuiden van Spanje.
bron vm-motorsport
bovenstaande op hun eigen site, of Peter SR op de rallypaden komt dacht ik wel maar niet het hele seizoen.
Harry

Harry37 schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
FocusMSD schreef:Harry37 schreef:Codieo schreef:Harry37 schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
Bij het team management ligt de prioriteit nu bij het compleet maken van de rijdersbezetting, waarbij er nog twee stoeltjes te verdelen zijn naast team eigenaar en eerste rijder Peter van Merksteijn.
De eerste grote test is gepland in midden februari op het testcircuit Guadix in het zuiden van Spanje.
bron vm-motorsport
bovenstaande op hun eigen site, of Peter SR op de rallypaden komt dacht ik wel maar niet het hele seizoen.
Harry
http://www.vm-motorsport.nl/nl/kalender.php
´t Is maar wat je niet het hele seizoen vind.De kalender is dacht ik redelijk bezet.
puma club belgium schreef:als ik de kalender zo zie gaan hun geen Euro Rally Cup rijden
Snelle_Jelle schreef:puma club belgium schreef:als ik de kalender zo zie gaan hun geen Euro Rally Cup rijden
Als je goed kijkt kun je zien dat ze wel de eurocup rijden. Als sr de 1000km rijd dan kan jr wel een wk rijden toch? En de eurocup datums staan toch op hun kalender?
FocusMSD schreef:Harry37 schreef:Codieo schreef:Harry37 schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan
bron vm-motorsport
Harry
http://www.vm-motorsport.nl/nl/kalender.php
´t Is maar wat je niet het hele seizoen vind.De kalender is dacht ik redelijk bezet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast