Wie in Wat in 2008 99,9% ZEKER

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: cup

Berichtdoor John » di dec 25, 2007 10:59

pipo schreef:
Snelle_Jelle schreef:
puma club belgium schreef:als ik de kalender zo zie gaan hun geen Euro Rally Cup rijden :cry:

Als je goed kijkt kun je zien dat ze wel de eurocup rijden. Als sr de 1000km rijd dan kan jr wel een wk rijden toch? En de eurocup datums staan toch op hun kalender?

Ik zie nochtans geen Bocholt sezoens of condroz staan ? :cry:

Yep en de Duitse wedstijden
John

Berichtdoor duvalthebest » di dec 25, 2007 13:34

Vrees om naar België af te zakken zeker :?
duvalthebest

Berichtdoor rally for ever » di dec 25, 2007 13:39

whity schreef:Dit noem ik nog eens goed nieuws en geen 99,9 pct maar 100 pct waarheid Gigi Galli rijdt alle 15 WKwedstrijden in 2008 in een Ford FocusWRC06 van het Stobartteam en in de loop van het jaar wordt er overgestapt naar 07versie.Kunnen we weer genieten van zijn zeer spectaculaire rijstijl.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor MartijnS » di dec 25, 2007 14:02

duvalthebest schreef:Vrees om naar België af te zakken zeker :?

Ja, dat zal het zijn..bang voor Bocholt als je naar hun wk-programma kijkt.. :lol:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Rallyfanaat » di dec 25, 2007 14:06

als ik op de site van eurorallychallenge kijk, staat daar dat Kuipers met een Focus ingeschreven staat, moet hij dan ook met de focus starten of kan hij nog zijn S12 pakken?? :oops:
Rallyfanaat

Berichtdoor SylviaVisser » di dec 25, 2007 14:08

Als ik op die site kijk, kan ik ook het reglement downloaden :oops: :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Rallyfanaat » di dec 25, 2007 14:09

SylviaBos schreef:Als ik op die site kijk, kan ik ook het reglement downloaden :oops: :wink:

jaa, ik dacht van misschien weet iemand het hier.. Liever lui dan moe :oops: :oops:
Rallyfanaat

Berichtdoor Rallyfanaat » di dec 25, 2007 14:14

in het regelement staat niks of er van auto gewisseld mag worden..
Rallyfanaat

Berichtdoor MartijnS » di dec 25, 2007 14:15

Lijkt me geen probleem..
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Huufke » di dec 25, 2007 15:19

Rallyfanaat schreef:in het regelement staat niks of er van auto gewisseld mag worden..

Er staat heel duidelijk dat het vervangen van de eerste bestuurder niet toegestaan is en dat enkel de tweede bestuurder en auto vervangen mogen worden.

De website ziet er overigens prima uit. Alles is lekker duidelijk zo. Goed ook dat er geen schrapresultaten zijn. Ben benieuwd naar de verdere inschrijvingen gedurende de komende maanden.

Edit: Ik zie nu dat we een beetje off-topic bezig zijn.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor dennis.kampman » wo dec 26, 2007 0:50

HET BESTE NIEUWS VOOR 2008
GALLI TERUG!!!!!!!!!!!!!IN HET WK :D :lol: :D :lol:
dennis.kampman

Berichtdoor FocusMSD » wo dec 26, 2007 12:10

Harry37 schreef:
FocusMSD schreef:
Harry37 schreef:
Codieo schreef:
Harry37 schreef:
Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan :)

voorlopig nog steeds 1, :wink: :wink: Peter Sr gaat eerst met de porsche aan de gang

Dacht dat de tweede al aangeschaft was. En wat betreft het Porsche project, betekent dit dat Sr. niet meer op de rallypaden te vinden is in 2008?

Bij het team management ligt de prioriteit nu bij het compleet maken van de rijdersbezetting, waarbij er nog twee stoeltjes te verdelen zijn naast team eigenaar en eerste rijder Peter van Merksteijn.

De eerste grote test is gepland in midden februari op het testcircuit Guadix in het zuiden van Spanje.

bron vm-motorsport

bovenstaande op hun eigen site, of Peter SR op de rallypaden komt dacht ik wel maar niet het hele seizoen.

Harry

http://www.vm-motorsport.nl/nl/kalender.php

´t Is maar wat je niet het hele seizoen vind.De kalender is dacht ik redelijk bezet. :lol:

Volgens mij was de vraag 2 wrc's, in de kalender kan ik dat er niet uithalen. wel 1 wrc voor Jr denk ik. er waren toch berichten voor een 2e wrc.......

Harry

Wellicht kan ik hierover binnenkort helemaal duidelijk zijn als dit al niet tussentijds op de VM site duidelijk wordt.Heb een afspraak staan bij VM binnenkort.
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor pedduhwick » wo dec 26, 2007 13:22

FocusMSD schreef:
Harry37 schreef:
FocusMSD schreef:
Harry37 schreef:
Codieo schreef:
Harry37 schreef:
Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan :)

voorlopig nog steeds 1, :wink: :wink: Peter Sr gaat eerst met de porsche aan de gang

Dacht dat de tweede al aangeschaft was. En wat betreft het Porsche project, betekent dit dat Sr. niet meer op de rallypaden te vinden is in 2008?

Bij het team management ligt de prioriteit nu bij het compleet maken van de rijdersbezetting, waarbij er nog twee stoeltjes te verdelen zijn naast team eigenaar en eerste rijder Peter van Merksteijn.

De eerste grote test is gepland in midden februari op het testcircuit Guadix in het zuiden van Spanje.

bron vm-motorsport

bovenstaande op hun eigen site, of Peter SR op de rallypaden komt dacht ik wel maar niet het hele seizoen.

Harry

http://www.vm-motorsport.nl/nl/kalender.php

´t Is maar wat je niet het hele seizoen vind.De kalender is dacht ik redelijk bezet. :lol:

Volgens mij was de vraag 2 wrc's, in de kalender kan ik dat er niet uithalen. wel 1 wrc voor Jr denk ik. er waren toch berichten voor een 2e wrc.......

Harry

Wellicht kan ik hierover binnenkort helemaal duidelijk zijn als dit al niet tussentijds op de VM site duidelijk wordt.Heb een afspraak staan bij VM binnenkort.

mooi :P
pedduhwick

Berichtdoor antoine » do dec 27, 2007 10:02

Klein beetje offtopic:

www.vm-motorsport.nl schreef:Laatste nieuws:
Verstappen en Bleekemolen met Van Merksteijn Motorsport naar Le Mans
antoine

Berichtdoor McSnowy » do dec 27, 2007 10:04

McSnowy

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl