Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pedduhwick schreef:thomas, ik wil me nergens mee bemoeien maar, v.Eldik heeft de Conrad Euregio niet gereden (zie avatar)
saai999 schreef:pedduhwick schreef:thomas, ik wil me nergens mee bemoeien maar, v.Eldik heeft de Conrad Euregio niet gereden (zie avatar)
Ja ik weet het maar ik wou van die ELE stiker af en ik hat die stiker van de conrad euregio rally nog liggen dus heb ik die erop gezet.
pedduhwick schreef:saai999 schreef:pedduhwick schreef:thomas, ik wil me nergens mee bemoeien maar, v.Eldik heeft de Conrad Euregio niet gereden (zie avatar)
Ja ik weet het maar ik wou van die ELE stiker af en ik hat die stiker van de conrad euregio rally nog liggen dus heb ik die erop gezet.
okeee![]()
saai999 schreef:pedduhwick schreef:saai999 schreef:pedduhwick schreef:thomas, ik wil me nergens mee bemoeien maar, v.Eldik heeft de Conrad Euregio niet gereden (zie avatar)
okeee![]()
Is ie zo beter
saai999 schreef:hey
Bij mij loopt RBR de hele tijd vast midden in een lange proef of net na een proef. Heeft iemand anders er ook last van? En weet iemand mischien waar het aan licht wand ik word er een beetje gek van wand steeds als ik online aan het racen ben en ik lig eerste dan crasht ie
sweachster schreef:saai999 schreef:hey
Bij mij loopt RBR de hele tijd vast midden in een lange proef of net na een proef. Heeft iemand anders er ook last van? En weet iemand mischien waar het aan licht wand ik word er een beetje gek van wand steeds als ik online aan het racen ben en ik lig eerste dan crasht ie
Dat gebeurt mij ook, vooral op Noiker 1 en 2, Joux Plane en Joux Verte soms. De reden hiervoor is waarschijnlijk dat er teveel gerotzooid is met textures, audio etc. Meestal doet ie t weer goed nadat RBR opnieuw geinstalleerd is, en ik de cars, physics en audio in het geheel verwissel
pedduhwick schreef:ChrisZW schreef:FCT_Justin schreef:He chriszw , zou je nog een filmpje willen maken van de ford focus van van merksteijn op asvalt ? en dat je hem dan van buiten af ziet?
Hoi FCT_Justin,
dat is okee, wil van het weekend sowieso ff klooien ermee, kijken of ik de pacenotes erin kan plakken is nml leuker.
goedzo!:D ga maar je maar is even lekker uitleven!zou wel mooi zijn als je het voor mekaar krijgt! als je weet hoe en wat stuur dan even een PB of een mailtje aub!
alvast bedankt!
pedduhwick schreef:pedduhwick schreef:ChrisZW schreef:FCT_Justin schreef:He chriszw , zou je nog een filmpje willen maken van de ford focus van van merksteijn op asvalt ? en dat je hem dan van buiten af ziet?
Hoi FCT_Justin,
dat is okee, wil van het weekend sowieso ff klooien ermee, kijken of ik de pacenotes erin kan plakken is nml leuker.
goedzo!:D ga maar je maar is even lekker uitleven!zou wel mooi zijn als je het voor mekaar krijgt! als je weet hoe en wat stuur dan even een PB of een mailtje aub!
alvast bedankt!
ben je al wat verder met de pacenotes![]()
FCT_Justin schreef:ps , wat bedoelen jullie eigenlijk met pacenotes ?
saai999 schreef:sweachster schreef:saai999 schreef:hey
Dat gebeurt mij ook, vooral op Noiker 1 en 2, Joux Plane en Joux Verte soms. De reden hiervoor is waarschijnlijk dat er teveel gerotzooid is met textures, audio etc. Meestal doet ie t weer goed nadat RBR opnieuw geinstalleerd is, en ik de cars, physics en audio in het geheel verwissel
Ok badankt ik zal het ook wel effe proberen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast