Colin McRae Rally Dirt 1 en 2 EN 3

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Davekuh » vr aug 03, 2007 11:28

snwbrdr schreef:Handige site om te kijken of je computer goed genoeg is om een spelletje te spelen: systemrequirementslab.com

En zo nee: Waar ligt dat aan dan... :cry:

Ook op die site krijg ik te zien wat ik toch al wel een beetje verwachte...

Afbeelding

Maar toch heb ik hem al die tijd niet fatsoenlijk aan de praat gekregen...
Davekuh

Berichtdoor Wolter » vr aug 03, 2007 11:36

Davekuh schreef:
snwbrdr schreef:Handige site om te kijken of je computer goed genoeg is om een spelletje te spelen: systemrequirementslab.com

Een nieuwe versie van DirectX installeren doet in jouw geval wonderen denk ik.
Wolter

Berichtdoor actionmedia4all.com » vr aug 03, 2007 23:04

Ha die Davekuh

Lees ik toch "Windows XP professional SP2 Build 2600" is dat niet die "vaak gebrande" versie ? :wink:
Afbeelding
actionmedia4all.com

Berichtdoor Niels van de Poll » vr aug 03, 2007 23:06

actionmedia4all.com schreef:Ha die Davekuh

Lees ik toch "Windows XP professional SP2 Build 2600" is dat niet die "vaak gebrande" versie ? :wink:

Heeft niet iedereen die ;) :P
Niels van de Poll

Berichtdoor Davekuh » za aug 04, 2007 21:47

Hahaha dat klopt vaak wel ja...maar in dit geval niet...Hij is helemaal origineel want hij zat namelijk bij de Pc ;) Maar ik begrijp goed waarom je het zegt hahaha

Maare Wolter...hoezo over het DirectX verhaal? De versie die bij het spel zit zou toch goed moeten zijn? Welke zou ik anders moeten hebben volgens jou?

Groetjes Dave
Davekuh

Berichtdoor Wolter » zo aug 05, 2007 23:05

Davekuh schreef:

Hahaha dat klopt vaak wel ja...maar in dit geval niet...Hij is helemaal origineel want hij zat namelijk bij de Pc ;) Maar ik begrijp goed waarom je het zegt hahaha

Maare Wolter...hoezo over het DirectX verhaal? De versie die bij het spel zit zou toch goed moeten zijn? Welke zou ik anders moeten hebben volgens jou?

Groetjes Dave

DirectX 6 zie ik staan.. zit de laatste tijd niet zo heel veel meer in games, maar als ik me niet vergis is inmiddels DirectX 9 al uit.
Het is te downloaden vanaf de microsoft site (gewoon even via google zoeken). Sommige games zien het als vereiste. De nieuwe versie dus installeren en dan zou die het moeten doen... En een nieuwe versie installeren kan geen kwaad. Als dat het niet is, zou ik het niet weten. :wink:
Wolter

Berichtdoor MichSTI » ma aug 06, 2007 11:35

Wolter schreef:maar als ik me niet vergis is inmiddels DirectX 9 al uit.

DirectX 10 is zelfs al uit ;)
MichSTI

Berichtdoor Davekuh » ma aug 06, 2007 23:32

Wolter schreef:
Davekuh schreef:

Groetjes Dave

DirectX 6 zie ik staan.. zit de laatste tijd niet zo heel veel meer in games, maar als ik me niet vergis is inmiddels DirectX 9 al uit.
Het is te downloaden vanaf de microsoft site (gewoon even via google zoeken). Sommige games zien het als vereiste. De nieuwe versie dus installeren en dan zou die het moeten doen... En een nieuwe versie installeren kan geen kwaad. Als dat het niet is, zou ik het niet weten. :wink:

Klopt als een bus, Wolter. Alleen naar het schijnt is dit de directX veriant voor mijn videokaart. Mijn gewone DirectX is de 9.0c versie. En inderdaad is DirectX 10 al uit. Maar dat is tot op heden alleen nog voor windows Vista. Ik heb na je vorige berichtje toch nog maar voor de zekerheid de laatste driver gedownload. Maar ook dit mocht niet baten jammer genoeg.
Mocht ik ooit nog een oplossing tegenkomen dan laat ik het weten. Misschien dat het anderen hier kan helpen. Tot dan gaat het spelletje in de kast ;)
Davekuh

Berichtdoor snwbrdr » di aug 07, 2007 13:31

Davekuh schreef:...Mocht ik ooit nog een oplossing tegenkomen dan laat ik het weten. Misschien dat het anderen hier kan helpen. Tot dan gaat het spelletje in de kast ;)

Nieuwste patch al geprobeert? DiRT forum.
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor Davekuh » di aug 07, 2007 18:33

snwbrdr schreef:
Davekuh schreef:...Mocht ik ooit nog een oplossing tegenkomen dan laat ik het weten. Misschien dat het anderen hier kan helpen. Tot dan gaat het spelletje in de kast ;)

Nieuwste patch al geprobeert? DiRT forum.

Helaas wel ja. Ik heb nu ook zelf contact opgenomen met Codemasters over mijn probleem, maar heb nog geen antwoord gekregen. Ik heb wel contact gezocht via de winkel waar ik in werk. Aangezien er daar al wat meer klachten over zijn binnen gekomen.
Davekuh

Berichtdoor jjussttinn » ma nov 12, 2007 16:58

ik heb het gezien wel aardig denk ik
jjussttinn

Berichtdoor BasvB » za dec 29, 2007 1:27

Davekuh schreef:

In de geavanceerde driver eigenschappen kan je de performance ook nog instellen. Iets van 5 stappen van performance tot quality. Deze kan je gewoon naar performance zetten. Ik heb zelf een ATI videokaart dus ik kan zo uit mn hoofd niet vertellen waar je moet zijn.

Succes.
BasvB

Berichtdoor snwbrdr » za dec 29, 2007 7:04

Maar aan de videokaarrt kan het haast niet liggen, mijn 7800GT kan het grafische geweld al aardig aan, hoewel ik niet overal de hoogste settings gebruik hoor.. ;-)
Eventueel kun je de instellingen vn de (Nvidea) kaart nog wat verder tweaken met Nhancer.

Tip voor alle DiRT spelers: Lees de eerste 2 sticky's van dit forum eens door.
- Door in Nhancer (of andere util voor je graka) de pre-rendered frames op 0 te zetten verbeter je de reactiesnelheid van je controller.
- Belachelijk hoge grip van je banden op een normaal niveau brengen.
- Remkracht verminderen.
- Overdreven 'gloed' die de weerkaatsing van de zon veroorzaakt verminderen.

(Tast geloof ik wel je mogelijkheid om online te gamen aan.)

Happy gaming!
snwbrdr

Berichtdoor Niels van de Poll » za dec 29, 2007 9:29

snwbrdr schreef:Maar aan de videokaarrt kan het haast niet liggen, mijn 7800GT kan het grafische geweld al aardig aan, hoewel ik niet overal de hoogste settings gebruik hoor.. ;-)

Koop eerst even een 8800gt dan heb je pas iets :P ;)
Niels van de Poll

Berichtdoor snwbrdr » do jan 31, 2008 22:51

En dan zo'n stuurtje d'rbij.. :lol:
gamer.nl
snwbrdr

VorigeVolgende

Keer terug naar Games