Hans Weijs en Kevin Abbering in PWRC een aantal wedstrijden!!
Goede keuze!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JM Scooby schreef:Goed nieuws, zie de andere welbekende rallysite!!! KNAF gaat verder met het project van afgelopen jaar![]()
Goede keuze!!
StevenK schreef:JM Scooby schreef:Goed nieuws, zie de andere welbekende rallysite!!! KNAF gaat verder met het project van afgelopen jaar![]()
Goede keuze!!
Er staat dat ze in het JWRC gaan rijden, Abbring jr. in een Clio R3, Weijs jr. in een C2 R2.
Ik ben heel benieuwd; ik hoop dat we hier niet blijgemaakt worden met de spreekwoordelijke mus!
StevenK schreef:Er staat dat ze in het JWRC gaan rijden, Abbring jr. in een Clio R3, Weijs jr. in een C2 R2.
Ik ben heel benieuwd; ik hoop dat we hier niet blijgemaakt worden met de spreekwoordelijke mus!
JM Scooby schreef:StevenK schreef:JM Scooby schreef:Goed nieuws, zie de andere welbekende rallysite!!! KNAF gaat verder met het project van afgelopen jaar![]()
Goede keuze!!
Er staat dat ze in het JWRC gaan rijden, Abbring jr. in een Clio R3, Weijs jr. in een C2 R2.
Sorry!!
Ik bedoelde ook het JWRC, effe tik foutje, effe te snel getikt!!
Mus, kom op zeg, van het positieve uit gaan!!
erikjan schreef:eindelijk een NL-topper in een Citroen !!!
de vlag kan uit
V.D.G Rally team schreef:erikjan schreef:eindelijk een NL-topper in een Citroen !!!
de vlag kan uit
ik wist niet dat er een C2R2 maxi bestond.
Maar goed we gaan het zien.
erikjan schreef:de MAX blijkt een evolutie van de C2-R2 te zijn; gehomologeerd vanaf overmorgen...
Mitsufan schreef:Zo'n Citroen C2 vind ik wel een perfecte auto voor Weijs Jr, een auto om mee te smijten, een auto voor onze Hans Jr. dus
V.D.G Rally team schreef:Mitsufan schreef:Zo'n Citroen C2 vind ik wel een perfecte auto voor Weijs Jr, een auto om mee te smijten, een auto voor onze Hans Jr. dus
smijten ??? heb je ooit in een citroen gereden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast