Holkers schreef:Zo, weer in het huisje/pension. Redelijk leuke dag gehad. maar 2 proeven gezien (dezelfde, ander punt) vanwege de ENORME drukte op de weg ernaar toe. 1 grote ijsbaan die 1.95 auto breed is... Landjepik bijna vast...
Doorkomsten waren mooi, spektakel van de toppers en vooral de scandinaviers. Mooie rol gezien van Souza... Heel veel dronken mensen gezien... niet normaal meer wat een zuipen hier... vanaf 9 uur al aan een halve liter blik bier...)
Welke proef was dat en op welke punten?
Ik heb zelf vanochtend de Crest maar gekozen ivm annuleringsrisico. Had eerst gepland om te beginnen met proef 10 punt 1b, maar op de weg ernaar toe werd bekend gemaakt dat het hele zweedse kampioenschap geannuleerd werd, dus toen maar plan B. Anders had ik Crest incl de zweedse kampioenschapsrijders willen kijken.
Crest was wel heel spectaculair. Wat een verschil tussen wrc's en de rest.
Wel een beetje teleurgesteld bij de sprong van Peter van Merk(e)steijn sr. De commentator "hij heeft wel de langzaamste snelheid tot nu toe". En daar sta je dan met je "NL Rally tas" Nederlander te zijn. Maar las net dat de tweede sprong van meer nivo is geweest.
In de middag dus naar punt 1b van de proef. Op de radio werd al verteld dat de parkeerplaats vol was. Ik dacht, dan parkeer ik toch op de weg "vlak bij" de parkeerplaats met velen met mij.
"vlak bij" was dus ruim vier kilometer...Uiteindelijk was (volgens mij) de laatste kilometer de eigenlijke parkeerplaats, want verder niets gezien wat er op leek.
Wel een mooi punt waar je de auto's iets langer kon zien. Het was de 2e keer van de dag, dus geen sneeuw meer te bekennen.