Colin McRae Rally Dirt 1 en 2 EN 3

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Davekuh » do jan 31, 2008 23:58

Niels van de Poll schreef:
snwbrdr schreef:Maar aan de videokaarrt kan het haast niet liggen, mijn 7800GT kan het grafische geweld al aardig aan, hoewel ik niet overal de hoogste settings gebruik hoor.. ;-)

Koop eerst even een 8800gt dan heb je pas iets :P ;)

Jammer genoeg heb ik juist die videokaart. En het blijkt maar weer dat je daar bij dit belachelijk gecodeert spel ook niks aan hebt. En nog altijd geen oplossing van Codemasters...Zo beginnen mensen dus spellen te downloaden, want zo weet je nooit of spellen wel geschikt zijn voor je systeem.
Davekuh

Collin mc Rae Dirt CDKEY error

Berichtdoor soebke » vr feb 01, 2008 14:57

Zelf een nieuwe computer die aan alle eisen voldeed, alleen er staat vista op. Ik kreeg problemen met het Starforce protection system. Na dat ik de nieuwste patch geinstalleerd had werkte het spel niet meer. Er werd gevraagd om een cd key, ook als ik als administrator was ingelogd.

Bij navraag heb je deze key helemaal niet nodig en is het trieste Starforce wederom de schuldige.

Oplossing voor mensen die tegen dit probleem aanlopen. Er is een crackedfile te downloaden. Deze werkt redelijk en alleen met patch 1.1

Je betaald voor een spel, dat eigenliijk niet werkt met de opgelegde systeemeisen.
soebke

Berichtdoor Mitsufan » za maart 01, 2008 10:59

Mitsufan

DiRT

Berichtdoor Humphrey » za maart 01, 2008 14:55

Onlangs dat Dirt voor het eerst gespeeld.

Nou kom ik van RBR (rijdend met toetsen) naar Dirt (ook met toetsen).
Wat een #&^@%^ weggedrag is dat dan. 100 % arcade.
Van de weg vliegen is bijna onmogelijk (gewoon even remmen en je weg vervolgen).

De pacenotes zijn op zich erg oké (wat ik in die paar proeven hoorde) en uitgebreid ('brake at white poles ' heb ik geloof ik gehoord). Maar soms/regelmatig komen ze pas als je al ín de bocht bent.

Kortom, ik houdt het mooi bij RBR.

Weet niet of iemand hier op zat te wachten, maar het moest me van het rallyhart :P

Maarten
Humphrey

Berichtdoor Codieo » vr nov 21, 2008 8:37

Voor iedereen die het wel een mooi spel vindt :wink: :

De opvolger!!!!!!!!!!!!!!!!

Zie hier de officiële aankondiging, http://www.xboxonly.nl/nieuws/13099/Col ... gekondigd/

En alvast wat screenshots, http://www.xboxonly.nl/screenshots/2149 ... enshots/1/

Nu maar rustig wachten tot het 2009 wordt..........
Codieo

Berichtdoor Peterrrrr » vr nov 21, 2008 9:43

Yeah ! CMR Dirt op de Xbox 360 is één van mijn favoriete spellen dus kan niet wachten !
Peterrrrr

Re: DiRT

Berichtdoor ISM » vr nov 21, 2008 11:10

Humphrey schreef:Onlangs dat Dirt voor het eerst gespeeld.

Nou kom ik van RBR (rijdend met toetsen) naar Dirt (ook met toetsen).
Wat een #&^@%^ weggedrag is dat dan. 100 % arcade.
Van de weg vliegen is bijna onmogelijk (gewoon even remmen en je weg vervolgen).

De pacenotes zijn op zich erg oké (wat ik in die paar proeven hoorde) en uitgebreid ('brake at white poles ' heb ik geloof ik gehoord). Maar soms/regelmatig komen ze pas als je al ín de bocht bent.

Kortom, ik houdt het mooi bij RBR.

Weet niet of iemand hier op zat te wachten, maar het moest me van het rallyhart :P

Maarten
Als je een rallyhart hebt, moet je RBR niet met een toetsenbord spelen! :lol:
- RallyMinded -
ISM

Berichtdoor Wolter » vr nov 21, 2008 11:15

Codieo schreef:Voor iedereen die het wel een mooi spel vindt :wink: :

Zie hier de officiële aankondiging, http://www.xboxonly.nl/nieuws/13099/Col ... gekondigd/

En alvast wat screenshots, http://www.xboxonly.nl/screenshots/2149 ... enshots/1/

Vind het (als ik die 4 screenshots zo zie) nog meer naar de arcade-kant gaan. Het deed mij direct denken aan Need For Speed Underground... meerdere auto's en een stedelijke (of in ieder geval; minder landelijke) omgeving.
Jammer...
Wolter

Berichtdoor mastersevius » vr nov 21, 2008 12:03

ook mijn idee. net Need for Speed
mastersevius

Berichtdoor stefan van houten » vr nov 21, 2008 12:56

Wolter schreef:

Vind het (als ik die 4 screenshots zo zie) nog meer naar de arcade-kant gaan. Het deed mij direct denken aan Need For Speed Underground... meerdere auto's en een stedelijke (of in ieder geval; minder landelijke) omgeving.
Jammer...

Volgens mij zit er ook een soort X-games in, daarom dat stedelijke. je kan volgens mij een game niet beoordelen op de screenshots. Je kan niet oordelen of een game arcade is of simulatie door de screenshots te bekijken, en je weet niet of het ingame beelden zijn. Ik hoop alleen dat je dit keer ook in de sneeuw kan rijden en dat er meer echte rallyauto's zijn in plaats van die buggy's.
stefan van houten

Berichtdoor Wolter » vr nov 21, 2008 13:12

stefan van houten schreef:
Wolter schreef:

Jammer...

Volgens mij zit er ook een soort X-games in, daarom dat stedelijke. je kan volgens mij een game niet beoordelen op de screenshots. Je kan niet oordelen of een game arcade is of simulatie door de screenshots te bekijken, en je weet niet of het ingame beelden zijn. Ik hoop alleen dat je dit keer ook in de sneeuw kan rijden en dat er meer echte rallyauto's zijn in plaats van die buggy's.

Klopt, het zegt inderdaad ook niks over de gameplay.
Maar of het in-game beelden zijn of niet; de beelden geeft wel iets aan over de beeldvorming van de makers en het publiek dat ze willen aanspreken.
Maarja.. ik ga -gezien alle eerdere edities van CMR- er gemakshalve van uit dat het gewoon weer een arcade spel is dat een breed gamepubliek aanspreekt (en meer winst zal genereren) in plaats van een game met de focus op een waarheidsgetrouwe simulatie (voor de hard-core rallyliefhebber).
Wolter

Berichtdoor Codieo » vr nov 21, 2008 14:19

Wolter schreef:
stefan van houten schreef:
Wolter schreef:

Jammer...

Klopt, het zegt inderdaad ook niks over de gameplay.
Maar of het in-game beelden zijn of niet; de beelden geeft wel iets aan over de beeldvorming van de makers en het publiek dat ze willen aanspreken.
Maarja.. ik ga -gezien alle eerdere edities van CMR- er gemakshalve van uit dat het gewoon weer een arcade spel is dat een breed gamepubliek aanspreekt (en meer winst zal genereren) in plaats van een game met de focus op een waarheidsgetrouwe simulatie (voor de hard-core rallyliefhebber).

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar toch vind ik het een heerlijk spel (de eerste dan) waar je lekker ontspannen kan spelen en een grote diversiteit heeft. Al hoop ik inderdaad wel dat er meer rallyauto's in komen.
Ben in ieder geval een van de eerste die hem zal hebben. Heb m'n vriendin al om meer zakgeld gevraagd, zodat ik genoeg kan sparen :lol: :lol:
Codieo

Berichtdoor Codieo » vr nov 21, 2008 14:21

Zijn er trouwens meer mensen die hem op de Xbox 360 spelen?

Ben eigenlijk nog wel op zoek naar mensen om af en toe eens mee te racen.
Codieo

Berichtdoor PatrickTwente » vr nov 21, 2008 14:21

ik race hem vaak op Xbox 360 :D
PatrickTwente

Berichtdoor stefan van houten » vr nov 21, 2008 16:44

PatrickTwente schreef:ik race hem vaak op Xbox 360 :D

Ik ook.
stefan van houten

VorigeVolgende

Keer terug naar Games