<admin note>
En ook voor jou wordt geen uitzondering gemaakt op de regels.
</admin note>

Sponsor schreef:
Supermooie compilatie Thijs......maar moest dat uitstapje van mij er nou echt tussen?.....![]()
Gr.Will Bruins

SkaapProductions schreef:Och, wat heb ik toch weer genoten..![]()
3e opeenvolgende week vol met rallygeweld, het kan toch ook niet beter eigenlijk..
Mijn aandeel heb ik inmiddels ook weer afgerond, en te vinden op onderstaand adres.
http://www.skaapproductions.nl
Mochten er nog vragen, verzoekjes o.i.d. zijn, laat het dan even weten.
En nu op naar Almere..
henk schreef:Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit Thijs, mijn complimenten.
Nu maar hopen dat bij ons de pechduivel weg blijft en we volgende keer ook in de compilatie voorkomen
SkaapProductions schreef:henk schreef:Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit Thijs, mijn complimenten.
Nu maar hopen dat bij ons de pechduivel weg blijft en we volgende keer ook in de compilatie voorkomen
Bedankt Henk, zal jou trouwens vanavond nog even de beelden toesturen van Veenendaal![]()
Hoorde van Gerbrand dat je niet eens over het startpodium bent geweest omdat er geen stroom meer was?
SkaapProductions schreef:henk schreef:Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit Thijs, mijn complimenten.
Bedankt Henk, zal jou trouwens vanavond nog even de beelden toesturen van Veenendaal![]()
Hoorde van Gerbrand dat je niet eens over het startpodium bent geweest omdat er geen stroom meer was?
henk schreef:SkaapProductions schreef:henk schreef:Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit Thijs, mijn complimenten.
klopt idd, draadje van de massa van de dynamo was los geraakt en kon niet meer binnen de toegestane tijd worden gerepareerd....helaas.
Bedankt alvast iedergeval voor de beelden van Veenendaal
OPEL RALLY schreef:henk schreef:SkaapProductions schreef:henk schreef:Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit Thijs, mijn complimenten.
klopt idd, draadje van de massa van de dynamo was los geraakt en kon niet meer binnen de toegestane tijd worden gerepareerd....helaas.
Bedankt alvast iedergeval voor de beelden van Veenendaal
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast