John schreef:Jullie punten staan er. Moet alleen nog even een aanpassing komen omdat de stand van 2008 bij 2007 is geteld. Je kan bij je eigen naam zien hoeveel punten je heb gehaald.
Is inmiddels aangepast.
John schreef:Jullie punten staan er. Moet alleen nog even een aanpassing komen omdat de stand van 2008 bij 2007 is geteld. Je kan bij je eigen naam zien hoeveel punten je heb gehaald.
Hein schreef:Bovendien doet John, net als de redactieleden van Rallysport.nl, buiten mededinging mee.
We hebben nog geen overleg gehad over de prijzen. Maar ik neem aan dat de hoofdprijs de zelfde zal zijn als vorig jaar. Een foto, gemaakt door één van de vier Rallysport.nl fotografen naar keuze uit onze database.
Afgedrukt en ingelijst uiteraard.
mastersevius schreef:Hein schreef:Bovendien doet John, net als de redactieleden van Rallysport.nl, buiten mededinging mee.
We hebben nog geen overleg gehad over de prijzen. Maar ik neem aan dat de hoofdprijs de zelfde zal zijn als vorig jaar. Een foto, gemaakt door één van de vier Rallysport.nl fotografen naar keuze uit onze database.
Afgedrukt en ingelijst uiteraard.
Is er al een prijs uitreiking geweest voor de RDO rally poule van 2007?
Vorig jaar werden volgens mij de beste 3 van 2006 namelijk wel gehuldigd.
Ik wil niet ongeduldig zijn maaruh dan kan ik er een beetje rekening mee houden![]()
John schreef:Eindstand is dus:
1 Marcel Nieuwenhuis
2 Wouter Boot
3 Remon Kwant
Bas ter Hoeve
mastersevius schreef:John schreef:Eindstand is dus:
1 Marcel Nieuwenhuis
2 Wouter Boot
3 Remon Kwant
Bas ter Hoeve
Hein dit was de uitslag van vorig jaar. Dus dan zal ik wel prijs hebben
Hein schreef:mastersevius schreef:John schreef:Eindstand is dus:
1 Marcel Nieuwenhuis
2 Wouter Boot
3 Remon Kwant
Bas ter Hoeve
Yep, krijg je als ik het me goed herinner een Jaaroverzicht beschikbaar gesteld door Joost Schouten.
Marcel kan gaan zoeken. Hij hoeft er maar een kleine 16000 door te wandelen.
rallyboy schreef:Hein schreef:mastersevius schreef:John schreef:Eindstand is dus:
1 Marcel Nieuwenhuis
2 Wouter Boot
3 Remon Kwant
Bas ter Hoeve
Yep, krijg je als ik het me goed herinner een Jaaroverzicht beschikbaar gesteld door Joost Schouten.
Marcel kan gaan zoeken. Hij hoeft er maar een kleine 16000 door te wandelen.
nou ik zal eens even beginnen
Hein schreef:Yep, krijg je als ik het me goed herinner een Jaaroverzicht beschikbaar gesteld door Joost Schouten.
Ben Kaars schreef:Waar is de puntentelling terug te vinden? Ik kan het niet vinden.....
Broem broem schreef:Ben Kaars schreef:Waar is de puntentelling terug te vinden? Ik kan het niet vinden.....
http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... strijd=118
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten