Hein schreef:foootooo schreef:Mooie filmpjes. Zo'n Polo kan best wel snel.
Ook deze http://nl.youtube.com/watch?v=63gzZnFdyaU (net door Hein toegevoegd) is het bekijken waard. Het voetenwerk van Hans Weijs Jr.
Wahahaha, hoef ik het niet meer te zeggen.
Mark Verhoeven schreef:Hein schreef:foootooo schreef:Mooie filmpjes. Zo'n Polo kan best wel snel.
Ook deze http://nl.youtube.com/watch?v=63gzZnFdyaU (net door Hein toegevoegd) is het bekijken waard. Het voetenwerk van Hans Weijs Jr.
Wahahaha, hoef ik het niet meer te zeggen.
Dat hoef je ook niet Hein, de proeftijden zijn al een bewijs! (wel heel kort op de limiet, maar zolang het goed gaat...)
P.S. en dan nog met "een boel" extra gewicht in de vorm van diverse camera's...
Hein schreef:Ik bedoelde de aankondiging dat het filmpje van de tapdansende voetjes op te roepen was, Mark.
JoostS schreef:Mooi om te zien!
Kun je ook meteen zien wat voor een 'rust' een sequentiële bak op zou leveren als je niet meer hoeft te koppelen.
Mark Verhoeven schreef:JoostS schreef:Mooi om te zien!
Kun je ook meteen zien wat voor een 'rust' een sequentiële bak op zou leveren als je niet meer hoeft te koppelen.
Ja, dat scheelt enorm!!! Dan kan je linkervoet permanent bij het rempedaal in de buurt blijven en de rechter bij het gaspedaal. Kan trouwens ook met een "dogbox", maar niet iedereen schakelt deze zonder koppeling... (ik ook niet...)
Campos schreef:Mark Verhoeven schreef:JoostS schreef:Mooi om te zien!
Ja, dat scheelt enorm!!! Dan kan je linkervoet permanent bij het rempedaal in de buurt blijven en de rechter bij het gaspedaal. Kan trouwens ook met een "dogbox", maar niet iedereen schakelt deze zonder koppeling... (ik ook niet...)
Waarom niet?
Er zijn er trouwens ook die een synchrobak zonder koppeling (op)schakelen..
Corne schreef:DannyDL schreef:Voor mij de 1e keer dat ik bij zon evenement foto's heb gemaakt, dus kom maar op met het commentaar![]()
Duidelijk zijn ze zeker. Maar je mag de volgende keer wel op een iets spectaculairder punt gaan staan denk ik
DannyDL schreef:Voor mij de 1e keer dat ik bij zon evenement foto's heb gemaakt, dus kom maar op met het commentaar![]()
Frevo schreef:DannyDL schreef:Voor mij de 1e keer dat ik bij zon evenement foto's heb gemaakt, dus kom maar op met het commentaar![]()
Sluitertijd naar beneden zodat je beweging in de foto's krijgt (wielen bijvoorbeeld).
Jan schreef:Frevo schreef:DannyDL schreef:Voor mij de 1e keer dat ik bij zon evenement foto's heb gemaakt, dus kom maar op met het commentaar![]()
Sluitertijd naar beneden zodat je beweging in de foto's krijgt (wielen bijvoorbeeld).
Bij een strakke compositie is dat van ondergeschikt belang
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten