RallyCenter schreef:Wat is dit voor een universitair gelul

Veilig aan een binnenkant op zo'n dichte afstand

kan me nog een goed voorbeeld herinneren tijdens de ele rally ook met Eldik met je centrifugale krachten , laat me niet
Zeker niet opgelet bij Natuurkunde. Daar hoef je geen universitaire studie voor gevolgd hebben maar logisch nadenken. Daar schijn je niet zoveel voor te hoeven nadenken, maar voor jou wil ik het nog wel een keer uitleggen. Als een auto vooruit rijdt en hij wil de bocht om moet de auto afremmen anders vliegt hij de bocht uit... dus als je in de binnenkant van de bocht staat is de kans dat je aangereden wordt wat kleiner dan aan de buitenkant, of ben je daar ook al niet mee eens... Maar ik zie aan je foto's dat we elkaar op kp1/2 gezien moeten hebben. Ben vast langs je gelopen, waarom hoor ik dit nu dan pas van je en niet op dat moment?
Wat je trouwens bedoeld met de ELE, is me een raadsel. zit nu al een paar minuten te denken, maar kan me niet herinneren dat ik daar wat meegemaakt heb terwijl ik in een hairpin stond. Maar ik kan me ook niet herinneren dat je me daarop hebt aangesproken.
Ook niet na de Amsterdam sprint van vorig jaar terwijl je toch maar 20 meter van me af stond. De reden was er toen wel, en die was en is ook nog terecht, maar wat heb ik eraan als je dan een paar uur later achter je toetsenbord kruipt en me dan probeerd de les te lezen?
En vervolg kan in het andere topic, maar ik ben wel voldoende kwijt. Als je erover wilt doorgaan, Hulst is de volgende, spreek ik je daar wel.