http://www.jordanrally.com/static/pdf/J ... _Entry.pdf
Nog 2,5 week te gaan tot het JWRC debuut van Hans und Kevin
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Chiel schreef:Startnummer 28 en 29Op de startlijst staat dat Kevin genavigeerd word door Erwin Mombaerts, dit was eerst toch niet de bedoeling ?
HaDries schreef:Ik begrijp er niet veel van,
Ik zie een Clio R3 uitkomen in de klasse A7 en weer een andere in de klasse R3
Dit zie ik idem bij de Citroen C2; A6 en C2
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit ???
JoostS schreef:http://www.jordanrally.com/Public_PhotoGallery/PG_ListCategories.aspx
Behoorlijk onverhard
Hein schreef:Chiel schreef:Startnummer 28 en 29Op de startlijst staat dat Kevin genavigeerd word door Erwin Mombaerts, dit was eerst toch niet de bedoeling ?
Jawel. Kevin rijdt afwisselend met Erwin Mombaerts en Bjorn Degand. Als Erwin niet beschikbaar is dan stapt Bjorn Degand in.
Hein schreef:HaDries schreef:Ik begrijp er niet veel van,
Ik zie een Clio R3 uitkomen in de klasse A7 en weer een andere in de klasse R3
Dit zie ik idem bij de Citroen C2; A6 en C2
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit ???
Ik neem aan dat je bij de C2 de klasse R2 bedoeld![]()
R2 en R3 is vooruitlopend op de nieuwe klassenindeling. Voorlopig worden deze nieuwe klassen ondergebracht in A6 (voor de R2 auto's) en A7 (voor de R3 auto's). Wanneer de nieuwe klassenindeling in moet gaan weet ik niet meer.
Duidelijker?
Hein schreef:Nee. Straks vervalt het groep A reglement. Daar komt Klasse R voor in de plaats. Tot die tijd is een R2 in te delen bij A6 en R3 bij A7.
HaDries schreef:Hein schreef:Nee. Straks vervalt het groep A reglement. Daar komt Klasse R voor in de plaats. Tot die tijd is een R2 in te delen bij A6 en R3 bij A7.
Dat heb ik begrepen, maar wanneer je de start lijst goed bekijkt staan deelnemers met de dezelfde auto in gedeeld of de A7 klasse of de R3 klasse.
Begrijp je nu wat ik bedoel, kijk maar eens naar nummer 24 en 31.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast