Euro Rally Challenge 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » ma apr 21, 2008 17:27

pedduhwick schreef:Ik had een vraagje.. nu kuzaj, voor het begin van de vogelsberg rallye zijn auto in mekaar heeft gereden, en daardoor niet gestart is, staat hij dus al op 2 niet gereden wedstrijden, is het ERC-seizoen nu afgelopen voor hem? Of zou er nog wat geregeld worden?

Geregeld?
Ja, hij krijgt uit solidariteit alle volle punten die gelijk staan aan een 1e plek.
Wolter

Berichtdoor niek » ma apr 21, 2008 17:51

Ik had gelezen dat hij van plan was nog enkele ERC wedstrijden te rijden.
niek

Berichtdoor pedduhwick » ma apr 21, 2008 18:08

Wolter schreef:
pedduhwick schreef:Ik had een vraagje.. nu kuzaj, voor het begin van de vogelsberg rallye zijn auto in mekaar heeft gereden, en daardoor niet gestart is, staat hij dus al op 2 niet gereden wedstrijden, is het ERC-seizoen nu afgelopen voor hem? Of zou er nog wat geregeld worden?

Geregeld?
Ja, hij krijgt uit solidariteit alle volle punten die gelijk staan aan een 1e plek.

Nee Wolter zo bedoel ik het niet.. in het regelement van het ERC staat dat je van de 6 wedstrijden er 5 aan de start moet komen, nu was de TankS al geweest, dus hij zou de overige 5 aan de start moeten komen, nu rijdt hij op donderdag z'n auto in mekaar.. dus hij kan niet aan de start komen.. betekend dit nu het eind van zijn ERC of???
pedduhwick

Berichtdoor lunteraan » ma apr 21, 2008 18:26

volgens mij krijgt hij dan z'n inschrijvings geld niet terug
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor Starkoo » ma apr 21, 2008 19:36

denk dat ie gewoon 2 keer 0 punten krijgt maar de rest van de ERC wel kan rijden!
Starkoo

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden