LG Almere Rally 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Manfred_D » di apr 15, 2008 6:51

:shock:
Manfred_D

Berichtdoor Mark Verhoeven » di apr 15, 2008 10:03

stevens schreef:
Mark Verhoeven schreef:
briljant schreef:En de organisatie auto met schade aan de ophanging dan? (zeker niets van gehoord :? )

:shock: :roll: Afbeelding

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

en ik zei niet eens wat.... 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor rallyfreak1 » di apr 15, 2008 10:45

een ding is zeker iedereen die wel is gestart is wel een ervaring rijker.
en iedereen die niet gestart is heb ik ook respect voor diegene heeft op dat moment zijn eigen (verstandige) keus gemaakt. :wink:
zelf ben ik wel gestart omdat ik mijn ervaringen op moet doen en dat hebben we. :lol:
het was mega zwaar. een crossmotor zou bijna nog problemen krijgen namelijk. we hebben zelf de auto ook net klaar gelukkig schade was beperkt gebleven. :o

groet dirk de boer
rallyfreak1

Berichtdoor house » di apr 15, 2008 13:53

rallyfreak1 schreef:een ding is zeker iedereen die wel is gestart is wel een ervaring rijker.
en iedereen die niet gestart is heb ik ook respect voor diegene heeft op dat moment zijn eigen (verstandige) keus gemaakt. :wink:
zelf ben ik wel gestart omdat ik mijn ervaringen op moet doen en dat hebben we. :lol:
het was mega zwaar. een crossmotor zou bijna nog problemen krijgen namelijk. we hebben zelf de auto ook net klaar gelukkig schade was beperkt gebleven. :o

groet dirk de boer
Gefeliciteerd met je nieuwe ervaringen. Die zijn binnen! Heb zelf een paar keer de rallycursus van 333 events gedaan. Met een Audi en/of Subaru over een echte crossbaan bij Venray (circuit De Peel). Onvergetelijk mooi.
house

Berichtdoor wout de klerk2 » zo apr 27, 2008 23:15

Op zich heeft volgens mij niemand problemen met de proeven van Almere, maar dat graven op de parkeerplaats is gewoon niet grappig in een auto als die van ons.
De proef Almerepoort is ook prima te doen, maar ik denk dat de meeste mensen de lol en de ellende die je van de waterbak hebt niet in verhouding vinden staan. We waren blij met de wasstraat die gesponsord werd, maar de verdere ellende ervan is ook niet misselijk. (meer schoonmaak werk, denk eens aan wiellagers en dies meer zij).
Prima proef als de waterbak er uit is, en ik denk veel minder negatief gedoe vanuit de deelnemers naar de organisatie toe.
wout de klerk2

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden