Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:Zat net de complete terugblik op de WRC rally van Jordanië te kijken, en bij het ongeval van Rautenbach en Loeb kwam meneer Weijs door het beeld heen rijden.
Was maar kort, maar toch leuk.
Olde Meule schreef:Mark Verhoeven, hoeveel procent bekijkt zondagmorgen nog naar rally report want vraag me toch af of iedereen wel zo vroeg is zondag morgen (ik in ieder geval niet!)
Wim Salabim schreef:Olde Meule schreef:Mark Verhoeven, hoeveel procent bekijkt zondagmorgen nog naar rally report want vraag me toch af of iedereen wel zo vroeg is zondag morgen (ik in ieder geval niet!)
Wat heeft Mark Verhoeven hiermee te schaften?!?!?!![]()
Maar inderdaad, ik heb het ook maar opgenomen. Aflevering van vorige week had ik ook al gemist, maar gelukkig wel de herhaling op kunnen nemen.
Zondagochtend sta ik nog op "afwezig"...
Mark Verhoeven schreef:Wim Salabim schreef:Olde Meule schreef:Mark Verhoeven, hoeveel procent bekijkt zondagmorgen nog naar rally report want vraag me toch af of iedereen wel zo vroeg is zondag morgen (ik in ieder geval niet!)
Maar inderdaad, ik heb het ook maar opgenomen. Aflevering van vorige week had ik ook al gemist, maar gelukkig wel de herhaling op kunnen nemen.
Rustig maar Wim.... Denk dat ie Frank Verhoeven bedoelt...![]()
mantaboy schreef:Mark Verhoeven schreef:Wim Salabim schreef:Olde Meule schreef:Mark Verhoeven, hoeveel procent bekijkt zondagmorgen nog naar rally report want vraag me toch af of iedereen wel zo vroeg is zondag morgen (ik in ieder geval niet!)
Blijft in de "familie"![]()
Mark Verhoeven schreef:mantaboy schreef:Mark Verhoeven schreef:Wim Salabim schreef:Olde Meule schreef:Mark Verhoeven, hoeveel procent bekijkt zondagmorgen nog naar rally report want vraag me toch af of iedereen wel zo vroeg is zondag morgen (ik in ieder geval niet!)
Blijft in de "familie"![]()
![]()
![]()
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast