Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
wimo schreef:Abbring later gestart, of toch te veel schade??
Weijs jr al wel bij de split times maar Kevin nog niet
pedduhwick schreef:Cally schreef:de eerst 4 foto's staan op www.hwm.hyves.nl
Cally, weet jij meer over Kevin?
Hein schreef:pedduhwick schreef:Cally schreef:de eerst 4 foto's staan op www.hwm.hyves.nl
Hij is er af gegaan. Volgens de laatste berichten uit Italie morgen onder SupeRally weer verder.
Hein schreef:pedduhwick schreef:Cally schreef:de eerst 4 foto's staan op www.hwm.hyves.nl
Hij is er af gegaan. Volgens de laatste berichten uit Italie morgen onder SupeRally weer verder.
Manfred_D schreef:Hein schreef:pedduhwick schreef:Cally schreef:de eerst 4 foto's staan op www.hwm.hyves.nl
Dit moet niet te vaak gebeuren lijkt mij want zo zet je Nederland wel verkeerd op de kaart! NOC-NSF zou ook wel graag iets terug willen zien lijkt me
Campos schreef:Manfred_D schreef:Hein schreef:pedduhwick schreef:Cally schreef:de eerst 4 foto's staan op www.hwm.hyves.nl
Dit moet niet te vaak gebeuren lijkt mij want zo zet je Nederland wel verkeerd op de kaart! NOC-NSF zou ook wel graag iets terug willen zien lijkt me
Nu doe je net alsof ie er elke wedstrijd afgaat![]()
Kan gebeuren en hoort bij de sport, zeker als je als 19-jarig 'broekie' op proeven neer wordt gezet die je nog nooit gezien hebt..
Als je nooit crasht, rijd je ook niet op de limiet..
Penalties: 45 Kevin ABBRING (NL) TC 3C 2 M LATE AT TC 3C 20
Retirements: 20 Peter VAN MERKSTEYN (NL) FORD Focus RS WRC A8 6C MECHANICAL
72 Peter VAN MERKSTEYN (NL) MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 6C MECHANICAL
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast